שליחת טפסים בפקס או מייל דרך המערכת הממוחשבת

סוג השלוחה יש לפתוח שלוחה חדשה מסוג: קבלת מסמך בפקס / מייל לאחר הגדרת סוג השלוחה, נתיב השלוחה והשם, יש ללחוץ על "שמירה והמשך עריכה" הגדרות מתקדמות בשלוחה 📠 לאפשר פקס? לאפשר אימייל? – ניתן להגדיר את השלוחה רק לסוג אחד של שליחה, או ל2 סוגי השליחות. 📠 אופן בחירת מסמך לשיגור: ניתן לבחור שהמשתמש […]

חייגן דרך הטלפון

ניהול ושליחת קמפיין דרך הטלפון! בעקבות הבקשות הרבות – האצנו את פיתוח ממשק לשיגור הודעות – דרך הטלפון! ב"ה נוצרה מערכת – המתקדמת ביותר בשוק. אנו בטוחים שתפיקו ממנו את מירב התועלת! השליחה אפשרית למנהל הקו ע"י כניסה ל *4 בתפריט הראשי. תפריט שיגור הודעות מהטלפון: כניסה לממשק ניהול * > 4 תשמעו את יתרת […]

חיוג ליעד חיצוני – מרכזיה, נתב עסקי.

חיוג ליעד חיצוני שלוחת מרכזיה – חיוג ליעד חיצוני מיועדת לעסקים, למוסדות ולעמותות, ולכל מי שמתעניין במערכת ניתוב שיחות משוכללת ומתקדמת. הגדרות השלוחה המתקדמות מאפשרות לבחור לאיזה מספר טלפון תתבצע העברת השיחה בכל שעה ביום, בכל יום בשבוע, בכל תאריך בחודש ובכל חודש בשנה. כמו כן ניתן להגדיר רשימות מספרים שיועברו ליעד מסוים. ניתן להגדיר […]

הקלטות לשלוחות

בכל שלוחה שבה ישנה רשימת קבצים, כמו: תיבת הודעות, הודעות כלליות, חדר ועידה (הקלטות מועידות קודמות) וכו': ניתן לנהל קבצים דרך המחשב ישנה אפשרות לנהל את הקבצים במערכת דרך המחשב: להעתיק קבצים, להעביר קבצים, להוריד למחשב, להעלות קבצים מהמחשב, למחוק קבצים, וכן להפעיל קובץ שמע לתוך ועידה פעילה, לסדר את הקבצים לפי סדר רצוי או […]

משתמשים טלפוניים

בכל מערכות התוכן של ידע פון קיימים 3 סוגי משתמשים: מנהל, מורה ותלמיד. כאשר ב "מוסדות והגדרות" מוגדרת "כניסה ללא הזדהות" – כל משתמש שיחייג למערכת יוכל להתחבר, ומספרו ייקלט ב "משתמשים טלפוניים". אם ב "מוסדות והגדרות" לא סימנת V על "כניסה ללא הזדהות" – רק משתמש שהכנסתם אותו למערכת יוכל להתחבר. הרשאות משתמשים מערכות […]

עדכונים וחידושים

בס"ד פורום ידע פון נפתח פורום חדש, בו ניתן להיעזר במנהלי קוים אחרים. למעבר לחץ כאן גם חידושים במערכת יעודכנו שם, ולא כאן… מחכים לכם בפורום! סליקת אשראי דרך "פלקארד" לתשומת לבכם, בשלוחת תשלום באשראי נוספה האפשרות להתקשר ישירות עם חברת "פלקארד". אפשרות זו נוספת על 2 האפשרויות הקיימות: סליקה דרך נדרים, או קבלת נתונים […]

שלוחות שאלונים וציונים

שלוחת: שאלון שלוחת שאלון הינה שלוחה רב שימושית, בעלת הגדרות רבות מאד. חשוב להתרכז ביצירת השלוחה ולהיעזר בהדרכה זו, על מנת להינות מכל האפשרויות הקיימות. שימושי שלוחת שאלון: מבחנים לימודיים שונים רישום נתונים מכירת מוצרים הזמנת מקומות למידע ורעיונות נוספים לשימוש בשלוחת שאלון באופן מרתק, לחצו כאן! ניתן לנהל את השלוחה גם באמצעות הטלפון.למשל: המורים […]

הגדרות בסיסיות לניהול המערכת

שימו לב, ההדרכה מתעדכנת מעת לעת המרת טקסט לדיבור בכל מקום שבו יש צורך בתפריט / בהודעת פתיחה / בהקלטת מערכת / הודעה בשלוחה , קיימת אפשרות יעילה להקליד את המלל הרצוי בשורת התוכן (מומלץ מנוקד) ולבחור באפשרות המר טקסט לדיבור . מדיניות צנתוקים ושיגור הודעות שימו לב להבדל בין צנתוקים לשיגור הודעות: ☎ צנתוקים: […]

לוגו ידע פון

חבקוק הנביא 44 בית שמש

073-2318700

בוא נדבר על הקו שלך

הצהרת והתחייבות מפעילי הקו:​

1

ידוע לי כי הועדה אינה ממליצה לאף חוג /קהילה / חסידות לפתוח קו טלפוני כלל, ואין ב"אי חסימת הקו" כל אישור או גושפנקה לקו זה.

2

אני מתחייב לא להפעיל בקו חדר ועידה, הודעות ממאזינים, חדשות, שירים או בדיחות כלל וכלל.

3

אני מתחייב שלא תהיה אפשרות למאזיני הקו להשאיר הודעות שישמעו לאחר מכן לציבור המאזינים.

4

אני מתחייב שלא לעשות פרסום על הקו בצורה של צלצול לטלפונים [צינתוקים], גם לא למי שביקש, וגם לא ממספר אחר.

5

אני מתחייב שאופי הקו לא יהיה של פנאי תרבות ובילוי.

6

אני מתחייב שלא יהיה לקו מספר נוסף שאינו עומד בתקנון זה.

7

כל הנ"ל בכפוף להוראות הוועדה שינתנו לי.

8

החברה המפעילה רשאית לנתק את השירות בכל עת.

בחר מערכת

קו תוכן

שיגור הודעות

נתב עסקי

קו משפחתי