הדרכה עבור: מערכת תוכן

חיוג ליעד חיצוני – מרכזיה, נתב עסקי.

תוכן עניינים

חיוג ליעד חיצוני

שלוחת מרכזיה – חיוג ליעד חיצוני מיועדת לעסקים, למוסדות ולעמותות, ולכל מי שמתעניין במערכת ניתוב שיחות משוכללת ומתקדמת.

הגדרות השלוחה המתקדמות מאפשרות לבחור לאיזה מספר טלפון תתבצע העברת השיחה בכל שעה ביום, בכל יום בשבוע, בכל תאריך בחודש ובכל חודש בשנה.

כמו כן ניתן להגדיר רשימות מספרים שיועברו ליעד מסוים.

ניתן להגדיר שבזמן שאינו שעת פעילות יועבר הלקוח להשארת הודעה. כמו"כ כל השיחות ניתנות להקלטה ולשליחה במייל.

להגדרות נוספות, על הקלטות מערכת, הרשאות כניסה, ועוד לחצו כאן.

הגדרות מתקדמות:

יעד קבוע לחיוג

– ניתן להקיש כמה מספרים מופרדים בפסיק – במקרה של הגדרת יעד קבוע לחיוג, הלקוח תמיד יעבור למספר זה ולא לניתוב המותנה. לכן באם הגדרתם ניתוב מותנה אל תגדירו שום דבר בניתוב הקבוע.

הגדרת יעד לפי פרמטרים

ניתן להפנות את המשתמש למספר טלפון ספציפי לפי תנאים מסויימים.
ניתן לקבוע כללים מרובים, ההפנייה תתבצע לפי השורה הראשונה שמתאימה בכל התנאים.

כדי להוסיף כלל לחצו על +ניתוב מותנה, בשורה שנפתחה תוכלו להגדיר את ההגדרות כדלהלן.

👈 משעה – עד שעה: ברירת מחדל מופיע את כל שעות היום (00:00 – 23:59)

👈 ימים בשבוע: ברירת מחדל מופיע את כל הימים בשבוע (1-7), ניתן להגדיר: * יום מסויים (לדוג' לשלישי הקלידו 3), * ימים מסויימים (שני וחמישי: 2,5), * או טווח ימים (מראשון עד חמישי: 1-5), * או משולב (1-3,5)

👈 ימים בחודש: לפי חודש לועזי. ברירת מחדל מופיע 1-31, ניתן כנ"ל להגדיר 1 או 1-10, או 1,5,10 וכו'.

👈 חודשים: לפי חודשים לועזיים. ברירת מחדל * כולל את כל החודשים, ניתן להגדיר חודש לועזי מסויים כנ"ל (1 / 1-2)

👈 משתמשים שרשומים לשלוחות: המשתמש יופנה לשלוחה שהוגדרה רק אם הוא רשום לשלוחה מסויימת, יש להקליד את נתיב או שם השלוחה (לדוג': 1.2.4)
[שיוך משתמש לשלוחה: א. כאשר משתמש נרשם לקבלת צינתוק – מתבצע אוטו' שיוך לשלוחה. ב. ניתן לשייך ידנית משתמשים לשלוחות, דרך 'דף הבית' > משתמשים טלפונים > איתור המשתמש/ים הרצוי/ים > בחירת פעולה 'שייך משתמשים לשלוחה:' > בחירת השלוחה > בצע]

👈 רק מספרים מחייגים: המשתמש יופנה לשלוחה שהוגדרה רק אם התקשר למערכת ממספר טלפון שהוגדר, ניתן כמובן לקבוע כמה מספרי טלפונים, מופרד ע"י פסיקים.

👈 יעד לחיוג: כאן מגדירים לאיזה מספר טלפון יופנה המשתמש במידה וכל התנאים בשורה זו מתקיימים.

הגדרות נוספות:

📞 חייג רק אם היעד שהוגדר רשום לשלוחה: לפעמים תרצו לבטל ולהחזיר דרך הטלפון את האפשרות לקבל שיחות משלוחת המרכזיה. איך תעשו זאת?

לשם כך יש לפתוח מראש שלוחת רישום לצינתוק ולהגדיר בהגדרה הנ"ל שרק נציג שרשום לצינתוק בשלוחה זו יקבל שיחות מהמערכת. באם הגדרתם כך כל הנציגים המוגדרים בשלוחה חייבים להירשם לצינתוק על מנת לקבל שיחות. (אין לכך משמעות אמיתית של צינתוקים אלא רק רישום לצורך קבלת שיחה)

📞 אם אין רשומים לשלוחה, העבר לשלוחה: הגדירו כאן לאיזה שלוחה יעבור המשתמש במידה ואף נציג לא רשום כרגע לקבלת שיחות. (ניתן להגדיר לשלוחת הודעה בודדת שבה ישמע: "אין באפשרותנו לענות כרגע" או משהו דומה.)

📞 מספר שממנו תצא השיחהניתן לבחור רק מספרים שנמצאים בבעלותכם, או להשאיר ריק (כדי שהזיהוי יהיה המספר של המתקשר)

📞 האם להציג סימון שיחה מופנית?

📞תוספת מספר לפני זיהוי השיחה – ניתן להקליד ספרה בודדת, שתופיע בתחילת הזיהוי של השיחה. זאת על מנת לסייע לנציג העונה לדעת איזה שיחה נכנסת לנייד האישי שלו ואיזו שיחה מגיעה מהמערכת.

📞 מוזיקה בהמתנה – לפי תיאום בלבד עם המשרד – ברירת מחדל כשהשיחה מועברת נשמעת מנגינה. ניתן ליצור קשר עם המשרד על מנת להגדיר שיר אחר בהמתנה. בקו שבו יש מוזיקה בהמתנה לשידור חי וועידה, הוא יוכל לשמש גם בהמתנה למענה.

📞 האם להקליט את השיחות? – ניתן להגדיר שכל השיחות יוקלטו, וישלחו למייל. חובה להגדיר כתובת מייל. השיחות לא נשמרות בחברת ידע פון!

📞 כתובות מייל לשליחת הקלטת השיחה – ניתן להזין כתובות מייל לקבלת הקלטות מהשיחות. כתובות מרובות יש להפריד בפסיקים. ההקלטה לא נשמרת בחברת ידע פון כלל!

📞 לאחר שיחה שנענתה, העבר אל שלוחה: ניתן להגדיר לאן יועבר לאחר שהסתימה שיחה שנענתה. לדוגמה: שלוחת תשלום באשראי. או לכתוב: ניתוק. באם לא מוגדר השיחה תעבור לתפריט הראשי.

📞 לאחר שיחה שלא נענתה, העבר אל שלוחה: ניתן להגדיר לאן יועבר באם השיחה לא נענתה. לדוגמה: להשארת הודעה. שימו ❤: רצוי לבטל אפשרות תא קולי משום שאז השיחה מוגדרת כנענתה. כמו"כ המאזין ישמע את המספר אליו חייג…

📞 בשעות שהמענה סגור (אם הוגדר ערכים בטבלת הניתוב לפי שעות), העבר אל שלוחה: ניתן להגדיר לאן יועבר באם קיים ניתוב לפי זמן, וכרגע אין הגדרה. לדוגמה: להשארת הודעה. באם לא מוגדר הוא ישמע הקלטת מערכת הניתנת להחלפה: המענה הטלפוני סגור כעת.

📞 זמן חיוג מקסימלי: כמה זמן המערכת תחייג אל הנציג עד שיעבור לשלוחה שהוגדרה עבור שיחות שלא נענו. שימו לב שאם בנייד האישי של הנציג מוגדר זמן חיוג קצר יותר, הלקוח יועבר לתא הקולי של הנציג.

📞 האם להשמיע תפריט לפני קבלת השיחה? כאשר הנציג יענה הוא ישמע תפריט: לקבלת השיחה הקישו 1, לדחיה הקישו 2. במידה ומקיש 2 לדחיה המשתמש יועבר לשלוחה שהוגדרה כאשר אין מענה.

עלות השירות

שימו לב, החיוג החיצוני מותנה ברכישת יחידות.

למחירון היחידות ולרכישת יחידות לחצו כאן

באם אין מספיק יחידות (מינימום 3 יחידות) תושמע הודעת מערכת הניתנת להחלפה: אין מספיק יחידות לביצוע השיחה.

לוגו ידע פון

חבקוק הנביא 44 בית שמש

073-2318700

בוא נדבר על הקו שלך

הצהרת והתחייבות מפעילי הקו:​

1

ידוע לי כי הועדה אינה ממליצה לאף חוג /קהילה / חסידות לפתוח קו טלפוני כלל, ואין ב"אי חסימת הקו" כל אישור או גושפנקה לקו זה.

2

אני מתחייב לא להפעיל בקו חדר ועידה, הודעות ממאזינים, חדשות, שירים או בדיחות כלל וכלל.

3

אני מתחייב שלא תהיה אפשרות למאזיני הקו להשאיר הודעות שישמעו לאחר מכן לציבור המאזינים.

4

אני מתחייב שלא לעשות פרסום על הקו בצורה של צלצול לטלפונים [צינתוקים], גם לא למי שביקש, וגם לא ממספר אחר.

5

אני מתחייב שאופי הקו לא יהיה של פנאי תרבות ובילוי.

6

אני מתחייב שלא יהיה לקו מספר נוסף שאינו עומד בתקנון זה.

7

כל הנ"ל בכפוף להוראות הוועדה שינתנו לי.

8

החברה המפעילה רשאית לנתק את השירות בכל עת.

בחר מערכת

קו תוכן

שיגור הודעות

נתב עסקי

קו משפחתי