הדרכה עבור: מערכת תוכן

שלוחות שאלונים וציונים

תוכן עניינים

שלוחת: שאלון

שלוחת שאלון הינה שלוחה רב שימושית, בעלת הגדרות רבות מאד. חשוב להתרכז ביצירת השלוחה ולהיעזר בהדרכה זו, על מנת להינות מכל האפשרויות הקיימות.

שימושי שלוחת שאלון:

  • מבחנים לימודיים שונים
  • רישום נתונים
  • מכירת מוצרים
  • הזמנת מקומות

למידע ורעיונות נוספים לשימוש בשלוחת שאלון באופן מרתק, לחצו כאן!

ניתן לנהל את השלוחה גם באמצעות הטלפון.
למשל:

  • המורים יכולים ליצור ולבדוק שאלונים,
  • לשמוע ציונים של המשתמשים (התלמידים).
  • להגדיר האם שאלון פעיל או לא.
  • להגדיר הגבלת ניקוד כללי לשאלון
  • התלמידים יכולים להתקשר לקו ולמלא שאלונים , ולשמוע ציונים.

בניית השלוחה

את השאלון נבנה ב 3 שלבים:

  1. שלוחה – נפתח שלוחה מסוג שאלון, ומה שנגדיר בשלוחה יהיה תקף עבור כל השאלונים שבשלוחה.
  2. שאלונים – בתוך שלוחת השאלון נפתח "מקבץ שאלות"= שאלון. ניתן לפתוח שאלון אחד, או כמה שאלונים. ניתן גם להגדיר זמני פתיחה וסגירה לשאלון. אם יש שאלון אחד פעיל בשלוחה המשתמש יועבר ישירות לשאלון, ואם ישנם כמה שאלונים יישמע תפריט בחירת שאלון.
  3. שאלות – לאחר שתחנו מקבץ שאלות, נעבור ל"הגדרות ושאלות" – ושם נוסיף שאלות שונות.

    לסיכום, סדר הקמת מבחן במערכת:
    1. הקמת שלוחת שאלון.
    2. הגדרת מבחן בתוך השלוחה.
    3. הגדרת שאלות בתוך המבחן.

הערה חשובה! ישנה אפשרות לפתוח שלוחה מסוג תשלום באשראי, ובה להגדיר שלפני התשלום יופעל שאלון משלוחה אחרת וסך הניקוד של השאלון הוא יהיה סה"כ לתשלום באשראי. במקרה כזה יש להגדיר תחילה את שלוחת התשלום בניתוב הרצוי, ואח"כ להקים את שלוחת השאלון עם ניתוב וירטואלי. (למשל 100)

שלב א' – שלוחת שאלון – הגדרות מתקדמות

כמה פעמיים משתמש יכול לענות על שאלון מסוים?
האם ניתן לענות כמה פעמים של שאלון?
בחר 0 אם אתה מעוניין באפשרות לענות על אותו שאלון מספר פעמים ללא הגבלה
האם להגביל את השאלון למענה אחד ביום?האם יוכל משתמש לענות באותו יום כמה פעמים על השאלון?
אם הגדרתם בהגדרה הקודמת שניתן לענות על השאלון רק פעם אחת באופן כללי, הגדרה זו לא רלוונטית.
– מתאים לשאלונים מסוג דיווח יומי.
האם יוכל משתמש לענות באותו שבוע כמה פעמים על השאלון?
האם יוכל משתמש לענות באותו שבוע כמה פעמים על השאלון?
אם הגדרתם בהגדרה הראשונה שניתן לענות על השאלון רק פעם אחת באופן כללי, הגדרה זו לא רלוונטית.
– מתאים לשאלונים מסוג דיווח שבועי
כאשר המשתמש ממלא את השאלון פעם נוספת, האם ליצור רשומת תשובות חדשה? (או לעדכן ישנה)

במילוי חוזר של שאלון, האם לעדכן רשומת תשובות קודמת, או ליצור רשומה חדשה.
במידה ובחרתם לסמן 'וי' על הגדרה זו, כשהמשתמש יענה שוב על שאלה שענה עליה בעבר, התשובה החדשה תדרוס את התשובה שענה בפעם הקודמת על השאלה הזו בלבד.
אם הגדרתם בהגדרה הראשונה שניתן לענות על השאלון רק פעם אחת באופן כללי, הגדרה זו לא רלוונטית.
במילוי חוזר של שאלון האם לדלג על שאלות שכבר נענו?למשל: כאשר תלמיד עצר באמצע בחינה, האם כשהוא יחזור לבחינה, הוא ישמע את השאלות מהתחלה או שיחזור לשאלות שלא נענו.
הגדרה זו פעילה רק אם לא סומן 'וי' על ההגדרה הקודמת (יצירת רשומת תשובות חדשה)
האם להשמיע למשתמש את תוצאת המבחן לאחר מילוי שאלון?משמיע את כמות הנקודות שנצבר במהלך המבחן (בתנאי שאין שאלות מסוג הקלטה, כי להם יהיה ניקוד רק אחרי שהמורה בודק את השאלה)
– למשל כאשר השאלון מיועד לרכישת מוצרים טלפונית, סך הניקוד מבטא את הסך לתשלום, וכך הלקוח ישמע כמה עליו לשלם.
האם להשמיע תפריט למשתמש לפני הכניסה לשאלון? התפריט מאפשר לשמוע ציונים של שאלונים קודמיםהמשתמש ישמע, לכניסה לשאלון הקש 1, לשאלונים קודמים הקש 2.
אחרת, התלמיד ייכנס ישירות לבחירת שאלון למילוי.
האם להשמיע למשתמש את השאלות בסדר אקראי?
כמות נקודות מקסימלי שניתן לצבורבמידה והמשתמש צבר נקודות בסכום יותר גדול, יישמר עבורו כמות הנקודות המקסימלי שהוגדר, ולא כמות הנקודות שצבר. רלוונטי כשיש שאלות רשות.
❗שימו לב ברירת מחדל – 100. אם אתם רוצים יותר חשוב לשנות את המספר!
כמות שאלות שהמשתמש ישמע מתוך השאלון ?בחר 0 אם אתה מעוניין שישמע את כל השאלות.
בא לידי ביטוי כאשר מציגים שאלות באופן אקראי, ורוצים שהמשתמשים ישמעו כל פעם מספר שאלות אחר של שאלות מתוך המאגר.
האם תרצה להגביל את כמות השאלות במקבץ(בחינה)?שימושי עבור בחירת כמה שאלות מתוך מאגר באופן אקראי (0 ללא הגבלה)
כמות שאלות רשותכאשר מוגדרים שאלות רשות, המשתמש יכול לדלג על שאלות. ואי ענייה על שאלות אלא לא יוריד לא מהציון במבחן.
הגדרה זו משמשת גם כדי להשמיע למשתמש תפריט לאחר שמיעת השאלה (בשאלות מסוג הקלטת תשובה), בתפריט יש: 1 להקלטת התשובה, 2 לשמיעה חוזרת של השאלה, 3 לדילוג
האם לחשב את הניקוד של כל שאלה באופן אוטומטי?במידה והוגדר כמות נקודות מקסימלי, ניתן להגדיר שהמערכת תתעלם מהניקוד של כל שאלה, ותחשב את הניקוד של כל שאלה לפי כמות נקודות לחלק בכמות שאלות.
כשהמורה בודק שאלות הקלטה, האם לאפשר לו לתת ניקוד לכל שאלה? (או רק לציין נכון לא נכון)סה"כ הציון יחושב, לפי ההגדרה "האם לחשב את הניקוד של כל שאלה באופן אוטומטי".
האם להשמיע שאלה לאחר דילוג על כמות שאלות רשותמשמיע: כבר דילגת שאלת רשות אחת למבחן זה, האם בכל זאת ברצונך לעבור לשאלה הבאה
כמות פעמים שניתן לשמוע את השאלה (כולל הפעם הראשונה)-1 ללא הגבלה
מיועד כדי להגביל את כמות הפעמים שמשתמש יכול לחזור לשמוע את השאלה
להשמיע האם התשובה נכונההאם להשמיע למשתמש חיווי האם התשובה נכונה או לא, ניתן להגדיר הקלטות, תחת הקלטות לשלוחה בשאלון, או להגדיר הקלטות עבור כל שאלה.
להשמיע מספור שאלההאם להשמיע לפני השאלה את מיקום השאלה (שאלה מספר 1…).
לחייב את המשתמש לשמוע את כל השאלה לפני עניית תשובהלא לאפשר למשתמש לענות תשובה לפני שסיים לשמוע את השאלה.
למנוע שמירת הנתונים בשאלון אם לא התקבל תשובות על כל השאלות במידה והמשתמש לא ענה על כל השאלות בשאלון, שורת התשובות שלו לא תיקלט כלל.
– מתאים לרישום נתונים או הזמנת מוצרים, כאשר השאלה האחרונה היא: לאישור ההזמנה והמשך הקש 1. לביטול נתק את השיחה. במידה והוא מנתק, הוא יוכל למלא שוב שאלון גם אם מוגדר שניתן למלא רק פעם אחת
לנתק את השיחה לאחר סיום מילוי השאלון
בשאלות מסוג זיהוי קולי, האם להשמיע למשתמש את הקלט שנקלט?
האם להשמיע ניקוד ממוצע בכניסה לשמיעת הציונים?כשתלמיד ייכנס לשמוע את הציון שלו, הוא ישמע את הממוצע של כל המבחנים שיש בהם ניקוד,
– שימו לב, אם יש מבחן שעדיין בבדיקה, מומלץ לשנות בהגדרות המבחן(=מקבץ שאלות) את האפשרות "לאפשר לשמוע ציונים" ל-"לא", עד לאחר שמסתיימת בדיקת המבחן.
האם להשמיע סך נקודות בכניסה לשמיעת הציונים?מאפשר לשמוע את סכום הנקודות מכלל המבחנים בשלוחה זו, בכניסה לשמיעת הציונים.
האם להשמיע סך נקודות של כיתה בכניסה לשמיעת הציונים? מאפשר לשמוע את סכום הנקודות מכלל המבחנים בשלוחה זו, שהכיתה של תלמיד זה צברה, בכניסה לשמיעת הציונים.
האם להשמיע כמות בחנים שהתלמיד עשה, בכניסה לשמיעת הציונים?
בסיום מילוי השאלון, שלח את הנתונים המלאים לכתובות האימייל:ניתן להגדיר כתובת מייל לקבלת כל תשובת שאלון. כתובות מרובות יש להפריד בפסיקים.
בסיום מילוי השאלון לך אל שלוחה
ניתן להגדיר שלוחה אליה יופנה בסיום השאלון. שימו לב לא להגדיר ניתוק השיחה בסיום השאלון.
לאחר מילוי השאלון, אפשר למשתמש להיכנס באופן קבוע לשלוחה:ניתן להגדיר שמי שנרשם בשאלון יוכל להיכנס לשלוחה אחרת שהכניסה אליה מוגבלת לרשומים בלבד (לפי טלפון)
האם להשמיע "השאלון הסתיים"?ברירת מחדל שומעים לאחר השאלה האחרונה: "השאלון הסתיים", ניתן לשנות הקלטה זו בהקלטות המערכת של השלוחה. ניתן גם להגדיר שלא יישמעו בכלל שום הקלטה.
האם לאפשר שינוי או מחיקת התשובה ע"י התלמיד?דרך הטלפון, כשהתלמיד ייכנס לשלוחה הוא יוכל להקיש 2 לשמיעת ציונים ואח"כ יוכל לשנות.
– מתאים להזמנת מוצרים אם רוצים לשנות. (אך לא כאשר עוברים מייד לתשלום)

הגדרות של שאלונים

על מנת לעבור להגדרות השאלון יש ללחוץ על הלחצן "הגדרות ושאלות"

ניתן גם לראות רשימת כל השאלונים הקיימים במערכת ע"י כניסה ל"מקבץ שאלות" בדף הבית.

שלוחה: ניתן להעביר את השאלון לשלוחה אחרת ע"י בחירת השלוחה המתאימה.

שם המבחן: כדאי לכתוב שם שיקל עליכם בזיהוי השאלון כאשר תתקבלנה תשובות למייל.

הקלטת שם מבחן: ביצירת שאלון מהטלפון תדרשו להקליט שם, ביצירת שאלון דרך הממשק אם לא העליתם הקלטה, המערכת תקריא את שם המבחן.

תאריך: אם הוגדרו לשאלון תאריכי פתיחה וסגירה, השאלון יהיה פעיל רק בתאריכים שהוגדרו.

⁉ פעיל: יש אפשרות להסיר את הסימון 'וי' מ"פעיל", כדי לחסום את האפשרות לתלמידים לענות על השאלון. או לשנות הגדרה זו דרך הטלפון, הגדרות שאלון שלוחה 5.
⁉ ניתן לשמוע ציונים: מאפשר לחסום/לאפשר לתלמידים את האפשרות לשמוע ציון על המבחן שעשו.
שימו לב – במבחן שיש בו שאלה מסוג "הקלטה", לא יהיה ניתן לשמוע ציונים עד שמסיימים לבדוק את כל השאלות במבחן.

מגבלת צבירת נקודות: סך נקודות מקסימלי לכל העונים על שאלון זה.

לדוגמה: אם פותחים שלוחת רישום לנסיעות, וישנם 100 מקומות להזמין, כל נסיעה עולה 15 ש"ח, תגדירו מגבלת צבירה 1500 נקודות. באם מדובר בהזמנת מקום או מוצר מוגבלים ללא מחיר, תגדירו נקודה אחת על כל הזמנה, ומגבלת צבירת נקודות תגדירו את הכמות להזמנה.

הגדרות של השאלות

שאלון יכול להיות מורכב מסוגים שונים של שאלות. עבור כל סוג שאלה ישנם הגדרות ספציפיות לסוג השאלה. כמו כן ישנם הגדרות כלליות שרלוונטיות עבור כל סוגי השאלות.

הגדרות כלליות שקיימות עבור כל סוגי השאלות

שם השאלה *ניתן להגדיר לכל שאלה שם, שימושי לצורך קבלת דוחות מסודרים
הערה חשובה!!! אין לשנות את שם השאלה אחרי שהמשתמשים כבר הזינו תשובות
הקלטת שאלה *השאלה שהמשתמש ישמע
סדר שאלה *מיקום השאלה ברף השאלות בתוך השאלון.
ביצירת שאלון דרך הממשק האינטרטי כל שאלה חדשה מקבלת את המספר 1, חשוב מאד לשנות למספר המעודכן!
לדרוש אישורלאחר הזנת התשובה מהמשתמש, האם להשמיע לו את הזנתו ולדרוש אישור
להשמיע את השאלה, עד להזנת תשובה מהמשתמשכאשר המשתמש לא ענה על השאלה, האם להשמיע לו את אותה שוב או להתקדם לשאלה הבאה.
משך זמןזמן המתנה לכל תשובה עד למענה
שמע לאחר עניית תשובה נכונהקובץ קול שיושמע למשתמש אם בחר בתשובה נכונה, בשאלות שלא מוגדרת תשובה נכונה לא יושמע כלום. ( ניתן להגדיר גם קובץ שמע השאלון)
שמע לאחר עניית תשובה שלילית.קובץ קול שיושמע למשתמש אם בחר בתשובה נכונה, בשאלות שלא מוגדרת תשובה נכונה לא יושמע כלום. ( ניתן להגדיר גם קובץ שמע השאלון)
שמע לאחר עניית התשובהיושמע לאחר שהמשתמש עונה תשובה, בין אם התשובה נכונה ובין אם לא

זיהוי דיבור.

המשתמש עונה תשובה בקולו, המערכת עושה המרה לטקסט של הדיבור שלו, שימושי עבור מילוי פרטים וכדומה. שימו לב אורך התשובה שניתן לקלוט הינו 15 שניות. שימו לב : השימוש כרוך בעלות של 2.5 אג' לכל הזנת תשובה.

אפשרויות תשובה נכונותאפשר להזין רשימה של מילים למערכת, אם המשתמש ענה תשובה שמתאימה לאחר מהמילים הללו יוגדר לו תשובה נכונה.
השתמשו באפשרות זו רק אם אתם בטוחים שכללתם את כל האפשרויות הנכונות, לדוגמה אם התשובה היא מילה אחת קצרה.
מספר נקודות עבור תוצאה נכונהבמידה והמשתמש אמר מילה שמוגדרת באפשרויות בתשובה נכונה, יתווסף לניקוד שלו הסכום שמוגדר פה.

מספר

שאלה שמבקשת מהשתמש להקיש מספר : לדוגמא : הזן ת"ז? הזן טלפון? הזן קוד?

באם המערכת תדרוש אישור היא תקריא את המספרים בזה אחר זה (לדוגמה שלוש – חמש – אחת, ולא שלוש מאות חמישים ואחת)

המשתמש מזין את המספר הנכון ולאחר מכן #.

תשובה נכונהמספר שמייצג את התשובה הנכונה
מקסימום ספרותמספר הספרות שמותר להזין, לאחר שמשתמש עובר את המספר הזה, התשובה תוזן במערכת ללא #. (לדוגמא בשאלת ת"ז המספר יהיה 9)
מינימום ספרותמספר הספרות שחייבים להזין, באם המשתמש לא הזין את כמות הספרות הוא ישמע הודעה: הקש מספר גדול מ: 5 ספרות.
מספר נקודות עבור תוצאה נכונהבמידה והמשתמש הקיש מספר שמוגדרת בתשובה נכונה, יתווסף לניקוד שלו הסכום שמוגדר פה.
אפשרויות מעבר לשאלה אחרתניתן להגדיר הפנייה לשאלה אחרת/לשלוחה אחרת/סיום/ניתוק, לפי התשובה המתקבלת. דוגמה:
הפנייה לשאלה 8 בהקשה על 353, הקלידו 353 נקודותיים 8 (353:8),
הפנייה לשלוחה 1.9 בהקשת 8899, הקלידו 8899 נקודותיים סלש 1.9 (8899:\1.9),
ניתוק: (753:ניתוק)

סכום / כמות

שאלה שמבקשת מהשתמש להקיש סכום או כמות דו ספרתי: לדוגמא: בן כמה אתה? באיזה גיל היה אברהם שנולד לו יצחק? הקש כמות נסיעות?

המשתמש מזין את המספר הנכון ולאחר מכן #.

תשובה נכונהמספר שמייצג את התשובה הנכונה
מקסימום ספרותמספר הספרות שמותר להזין, לאחר שמשתמש עובר את המספר הזה, התשובה תוזן במערכת ללא #.
מינימום ספרותמספר הספרות שחייבים להזין, באם המשתמש לא הזין את כמות הספרות הוא ישמע הודעה: הקש מספר גדול מ: 2 ספרות.
מספר נקודות עבור תוצאה נכונהבמידה והמשתמש הקיש מספר שמוגדרת בתשובה נכונה, יתווסף לניקוד שלו הסכום שמוגדר פה.
אפשרויות מעבר לשאלה אחרתניתן להגדיר הפנייה לשאלה אחרת/לשלוחה אחרת/סיום/ניתוק, לפי התשובה המתקבלת. דוגמה:
הפנייה לשאלה 8 בהקשה על 353, הקלידו 353 נקודותיים 8 (353:8),
הפנייה לשלוחה 1.9 בהקשת 8899, הקלידו 8899 נקודותיים סלש 1.9 (8899:\1.9),
ניתוק: (753:ניתוק)

ספרה \ שאלון אמריקאי

יש לעלות הקלטה שמכילה את השאלה בתוספת התשובות הרלוונטיות וההקשה שמייצגת את התשובות,
הקלטה לדוגמא : "חברת ידע פון מתמחה ב: 1) פיתוח מערכות מתקדמות, 2) מכירת מוצרי קוסמטיקה."
לאחר מכן יש להגדיר בתשובה נכונה :1, מספר נקודות : 10, במידה והמשתמש בחר 1 ירשם לזכותו 10 נקודות.

תשובה נכונהספרה שמייצגת את התשובה הנכונה
אפשרוית מענהרצף של ספרות שהמשתמש יכול להקיש, ספרות אחרות יחסמו
מספר נקודות עבור תוצאה נכונהבמידה והמשתמש בחר בספרה שמוגדרת בתשובה נכונה, יתווסף לניקוד שלו הסכום שמוגדר פה. חובה להגדיר סכום נקודות עבור תשובה נכונה!
אפשרויות תשובה נכונותניתן להגדיר בשאלון אמריקאי שכל הקשה תניב סכום אחר של ניקוד. בשורת 'תשובה נכונה' לא לרשום שום תוצאה. למטה ב'אפשרויות תשובה נכונות' לרשום בכל שורה את המספר להקשה, נקודתיים, ואת סך הניקוד שיתקבל עבור הקשה זו. לדוג':
אפשרויות מעבר לשאלה אחרת:ניתן להגדיר הפנייה לשאלה אחרת/לשלוחה אחרת/סיום/ניתוק, לפי התשובה המתקבלת. דוגמה:
הפנייה לשאלה 8 בהקשה על 1, הקלידו 1 נקודותיים 8 (1:8),
הפנייה לשלוחה 1.9 בהקשת 2- הקלידו 2 נקודותיים סלש 1.9 (2:\1.9),
ניתוק: (4:ניתוק)

בחירה

שאלה מסגנון אמריקאי, שהתוצאה שתתקבל במייל ובטבלת התוצאות לא תהיה הספרה שהקיש אלא משמעות הבחירה שבחר.

לדוגמה: להזמנת טלפון נוקיה במחיר 200 ש"ח הקש 1, להזמנת טלפון סמסונג במחיר 180 ש"ח הקש 2.

בתוצאות נראה: סוג טלפון: סמסונג.

אפשרויות מענהרצף של ספרות שהמשתמש יכול להקיש, ספרות אחרות יחסמו.
אפשרויות תשובה נכונות.(ניתן להגדיר גם בשאלת בחירה שכל הקשה תניב סכום אחר של ניקוד. בשורת 'תשובה נכונה' לא לרשום שום תוצאה.)
למטה ב'אפשרויות תשובה נכונות' לרשום בכל שורה את המספר להקשה, נקודתיים, את המלל שיתקבל בתוצאות עבור הקשה זו, ואם רוצים ניקוד שונה על כל בחירה – להוסיף עוד נקודותיים ולכתוב את הסכום.
לדוג':
1:נוקיה:200
2:סמסונג:180
אפשרויות מעבר לשאלה אחרתניתן להגדיר הפנייה לשאלה אחרת/לשלוחה אחרת/סיום/ניתוק, לפי התשובה המתקבלת. דוגמה:
הפנייה לשאלה 8 בהקשה על 1, הקלידו 1 נקודותיים 8 (1:8),
הפנייה לשלוחה 1.9 בהקשת 2- הקלידו 2 נקודותיים סלש 1.9 (2:\1.9),
ניתוק: (4:ניתוק)

הקלטה

שאלה פתוחה משתמש מזין הקלטה שנשמרת במערכת. לאחר מכן מורה יכול לבדוק את הבחינה

מספר נקודות עבור תוצאה נכונהבמידה ומוגדר ציון, כאשר הבודק מגדיר את התשובה כנכונה יתווסף למשתמש הניקוד שמוגדר פה, אם לא מוגדר ציון כאן, הבודק יוכל להזין לכל תשובה ציון בעצמו מ-0 ל-100. ויחושב ציון לבחינה על פי ממוצע לפי מספר השאלות

הזנת ניקוד

המספר שהמשתמש יקיש יצטבר לסך הנקודות שלו.

לדוגמה: אם אתם רוצים למכור מוצר שמוגבל ל 500 יחידות, מגדירו בהגדרות השאלון מגבלת צבירת נקודות 500, ותפתחו שאלה מסוג הזנת ניקוד: הקישו את הכמות שברצונכם להזמין. כך כאשר סך הניקוד של כל הנכנסים לשלוחה יגיע ל 500 תשמע הקלטה: קיימת הגבלה על הרישום.

מקסימום ספרותמספר הספרות שמותר להזין, לאחר שמשתמש עובר את המספר הזה, התשובה תוזן במערכת ללא #.
מינימום ספרותמספר הספרות שחייבים להזין, באם המשתמש לא הזין את כמות הספרות הוא ישמע הודעה: הקש מספר גדול מ: 2 ספרות.
אפשרויות מעבר לשאלה אחרתניתן להגדיר הפנייה לשאלה אחרת/לשלוחה אחרת/סיום/ניתוק, לפי התשובה המתקבלת. דוגמה:
הפנייה לשאלה 8 בהקשה על 353, הקלידו 353 נקודותיים 8 (353:8),
הפנייה לשלוחה 1.9 בהקשת 8899, הקלידו 8899 נקודותיים סלש 1.9 (8899:\1.9),
ניתוק: (753:ניתוק)

ניהול שלוחת שאלונים דרך הטלפון

הקמת השלוחה

ראשית יש להקים שלוחה מסוג שאלון, ניתן להקים באמצעות ממשק הניהול, או ע"י הטלפון בהתחברות כמנהל ( * 1 תפריט ניהול -> 1 ניהול שלוחות).

יצירת שאלון

לאחר שהשלוחה הוקמה יש להיכנס לשלוחה בהרשאות מורה או מנהל.

כעת תוכלו לבחור האם להקים מבחן חדש או להכנס ולנהל מבחן קיים.

לבחירת מבחן הקישו 1, ליצירת מבחן חדש הקישו 2, לחזרה הקישו *

ראשית יש ליצור מבחן חדש – הקישו 1 ליצירת המבחן.
לאחר מכן תידרשו להקליט את שם המבחן – > המבחן נוצר בהצלחה.

שימו לב – במידה ויש כמה שאלונים פעילים, התלמידים יוכלו לבחור את השאלון הרצוי, מתוך רשימת השאלונים הפעילים.

ניהול שאלון

לאחר הכניסה לשלוחה תשמעו

לבחירת מבחן הקישו 1, ליצרת מבחן חדש, הקישו 2 לחזרה הקישו *

לחצו 1 על מנת לבחור את המבחן אותו ברצונכם לנהל. 
בחרו את המבחן הרצוי.
הגעתם לשלוחת ניהול מבחן.

האפשרות העומדות לרשותכם:

לניהול השאלות הקישו 1, לבדיקת תשובות הקישו 2, למילוי השאלון הקישו 3, לשמיעת ציונים הקישו 4, להפיכת השאלון מפעיל ללא פעיל או להיפך, ולהגדרת אימייל לקבלת תוצאות, להגדרת מגבלת נקודות כללי, הקישו 5, לתפריט קודם הקישו כוכבית.

ניהול השאלות

ניתן להוסיף למבחן שאלות מסוגים שונים, ראשית תצטרכו לבחור את סוג השאלה הרצוי, ולאחר מכן לכל שאלה תצטרכו להשלים את הנתונים הרלוונטיים:
הקלטה, תוצאה נכונה, ניקוד, מיקום בשאלון, אפשריות הקשה….

בדיקת תשובות

במידה וקיימים בבחינה שאלות מסוג הקלטה, תוכלו לבחור שאלה, ולשמוע את כל התשובות שענו התלמידים לשאלה, לאחר על תשובה תוכלו להקיש על 3, ולהזין ציון לשאלה.

מילוי השאלון

בשלוחה זו תוכלו למלא את השאלון הנבחר כמו תלמיד.

שמיעת ציונים

לוגו ידע פון

חבקוק הנביא 44 בית שמש

073-2318700

בוא נדבר על הקו שלך

הצהרת והתחייבות מפעילי הקו:​

1

ידוע לי כי הועדה אינה ממליצה לאף חוג /קהילה / חסידות לפתוח קו טלפוני כלל, ואין ב"אי חסימת הקו" כל אישור או גושפנקה לקו זה.

2

אני מתחייב לא להפעיל בקו חדר ועידה, הודעות ממאזינים, חדשות, שירים או בדיחות כלל וכלל.

3

אני מתחייב שלא תהיה אפשרות למאזיני הקו להשאיר הודעות שישמעו לאחר מכן לציבור המאזינים.

4

אני מתחייב שלא לעשות פרסום על הקו בצורה של צלצול לטלפונים [צינתוקים], גם לא למי שביקש, וגם לא ממספר אחר.

5

אני מתחייב שאופי הקו לא יהיה של פנאי תרבות ובילוי.

6

אני מתחייב שלא יהיה לקו מספר נוסף שאינו עומד בתקנון זה.

7

כל הנ"ל בכפוף להוראות הוועדה שינתנו לי.

8

החברה המפעילה רשאית לנתק את השירות בכל עת.

בחר מערכת

קו תוכן

שיגור הודעות

נתב עסקי

קו משפחתי