הדרכה עבור: מערכת תוכן

עדכונים וחידושים

תוכן עניינים

בס"ד

פורום ידע פון

נפתח פורום חדש, בו ניתן להיעזר במנהלי קוים אחרים. למעבר לחץ כאן

גם חידושים במערכת יעודכנו שם, ולא כאן…

מחכים לכם בפורום!

סליקת אשראי דרך "פלקארד"

לתשומת לבכם, בשלוחת תשלום באשראי נוספה האפשרות להתקשר ישירות עם חברת "פלקארד".

אפשרות זו נוספת על 2 האפשרויות הקיימות: סליקה דרך נדרים, או קבלת נתונים וגביה עצמאית.

להדרכה מלאה על שלוחת תשלום באשראי לחצו כאן

חדש! שלוחת פקס ומייל!!!

נפתחה שלוחה חדשה, משוכללת וייחודית, המאפשרת שליחת פקסים ומיילים דרך קו תוכן או קו עסקי!

השלוחה אפשרית לשימוש בפקס בלבד / מייל בלבד / פקס ומייל.

אופן שליחת הקבצים הוא פשוט וידידותי: אתם מעלים לממשק את קבצים המיועדים לשליחה, בפורמט pdf, הלקוח נכנס לשלוחה הרצויה, מקיש את מס' הפקס או כתובת המייל שלו, בוחר את הקובץ שברצונו לקבל, ו… תוך מס' דקות הקובץ הגיע ליעדו, מבלי שתצטרכו לנצל לשם כך משאבים רבים של מענה אנושי.

השירות מתאים ל:

📠 מוסדות המבצעים רישום למוסד, יכולים להעלות את טפסי הרישום, והורי התלמיד יכנסו לשלוחה, יבחרו את טופס הרישום המתאים, יקישו את מס' הפקס / המייל לקבלת הטפסים ויקבלו אותם תוך כמה דקות.

לדוגמה: לקבלת טופס רישום לגנים הקישו 1, לקבלת טופס רישום לכיתה א הקישו 2, לקבלת טופס רישום לצהרון הקישו 3, לקבלת טופס רישום למכינה לישיבה הקישו 4.

📠 עסק המעוניין לשלוח פרסומת באופן אוטומטי למי שמבקש

📠 ארגונים המקיימים מכירה סינית, ורוצים אפשרות קלה ונוחה לשליחת קטלוגים וטפסי הצטרפות.

📠 מכירות קהילתיות – לשליחת טפסי הזמנה.

בנוסף, על מנת לחסוך ללקוחות טרחה יתירה, כאשר לקוח מזין פעם אחת כתובת מייל לקבלת מסמך, בפעם הבאה כשיכנס לשלוחת קבלת טופס למייל, בכל מערכת של ידע פון, המערכת תקשר אותו אוטומטית לכתובת המייל הקודמת אליה ביקש לשלוח את הטופס, ותציע לו להשתמש שוב באותה הכתובת מבלי שיידרש להזין מחדש כתובת מייל!
כמו כן, ניתן להגדיר מראש שיוך של כתובת מייל למס' טלפון באופן הבא:
יש לשלוח הודעה מכתובת האימייל שלכם לכתובת: m0732318700@gmail.com, בנושא לרשום את מס' הטלפון של המשתמש, והמערכת תשייך באופן מיידי את כתובת המייל ממנו נשלחה ההודעה למס' הטלפון שנכתב בנושא. באופן זה ניתן לחסוך את הקלדת כתובת המייל באמצעות מקשי הטלפון, בכניסה לשלוחת קבלת המסמכים

השלוחה הינה חינמית!!! מחיר שיגור פקס הוא 1.5 יחידות למסמך. שליחת מייל היא ללא עלות! לפרטים ומידע נוסף, ולהזמנת שלוחת מסמכים בפקס או מייל, צרו קשר עם שירות הלקוחות באימייל:

a0732318700@gmail.com

להדרכה מפורטת על בניית השלוחה לחצו כאן

תיבת הודעות, והודעה בודדת – חידושים

  • ניתן להגדיר תיבה מיוחדת להשמעת הודעות מכמה שלוחות יחד. באופן זה יושמעו ההודעות אך ורק לפי סדר זמן ההקלטה ולא לפי מספרי הקבצים.
  • ניתן להגדיר על שלוחה מסוימת, שממנה לא יושמעו הודעות כאשר יחזרו למיקום האחרון.
  • בשלוחת הודעה בודדת – ניתן להגביל את מס' הפעמים שכל משתמש יוכל לשמוע את ההודעה. מתאים למוסד שרוצה לערוך מבצע, שאת הפרטים ניתן לשמוע רק פעם אחת ומשם עוברים ישירות לשאלון, וכד'…

להגדרות המלאות לחצו כאן

תפריט מורחב – הגבלת כמות הקשות

הגדרה חדשה מאפשרת להגדיר את כמות ההקשות האפשרי בתפריט הראשי.

מטרת הגדרה זו הינה למנוע את האיטיות הנגרמת כאשר מגדירים שלוחות וירטואליות של 3 ספרות, כאשר המערכת מגיבה באיטיות להקשות בעקבות שלוחות אלו.

לדוג': אם הגדרתם 1, המערכת תגיב מייד לכל הקשה.

אם הגדרתם 2, המערכת תמתין שניונת לראות האם הקישו ספרה אחת או 2.

העלאת קבצים מרובים

לבקשת רבים, הושלם הפיתוח להעלאת קבצים מרובים.

האופציה קיימת בדף הבית:

ניתן להיכנס לממשק זה ולבחור כמה קבצים מתוך תיקיה, כמו"כ ניתן לבחור שהקבצים יעלו לכמה שלוחות!

חובה לבחור לפחות שלוחה אחת להעלאה

חידושים בניהול הטלפוני

חדש בניהול הטלפוני:

  1. אפשרות למנהל לחייג למשאיר ההודעה (תפריט מידע על ההשמעה > שמיעת מספר הטלפון > לחיוג הקישו X) – החיוג הינו בעלות של יחידות, ומתבצע עם זיהוי המערכת או עם זיהוי המספר האישי, לפי בחירה.
  2. בניהול שלוחת רישום לצינתוק – אפשרות למנהל דרך ניהול שלוחות – א. למחוק את כל הרשומים לשלוחה, ב. לשכפל את הרשומים אל שלוחה אחרת
  3. שינוי סוג שלוחה – מעכשיו לא צריך למחוק שלוחה על מנת ליצור אחרת במקומה, בכניסה לניהול השלוחה ניתן להקיש על 4 ולשנות את השלוחה לסוג הרצוי.

שידור חי

קוים ללא אישור מהוועדה להפעיל חדרי ועידה, יכולים להפעיל שידור חי ללא שיח ציבורי. יש לפתוח שלוחה מסוג:

"חדר ועידה"

הסרה מרישום לצינתוק

שימו לב, כאשר משתמש משויך לשלוחה וגם משויך לצינתוקים ומבקש להסיר עצמו,

תוכלו להגדיר מראש האם ההסרה תגרום שהוא יתנתק כליל מהשלוחה או רק מהצינתוקים:

סקר בתיבת הודעות

חדש!

ניתן להגדיר אפשרויות הקשה על לחצנים מסוימים בזמן שמיעת הודעה בשלוחת תיבת הודעות, כך שישמשו כסקר.

לאחר מכן ניתן לצפות בתוצאות ההקשות בלינק הבא:

הסרה מרשימה שחורה

כאשר משתמש הסיר עצמו מרשימת תפוצה במהלך שיגור הודעה, הוא יכול להחזיר את עצמו לרשימה (כלומר: להסיר עצמו מהרשימה השחורה) ע"י רישום לצינתוק בשלוחה המיועדת במיוחד לרישום.

האפשרות קיימת בשלוחת "רישום לצינתוק", ולא בשלוחת תיבת הודעות.

חדש בתיבת הודעות

ניתן להגביל את אורך ההודעה שתלמיד רשאי להקליט.

לדוג':

כאשר תלמידים משאירים שאלות, ניתן להגדיר שיוכלו להשאיר שאלות קצרות בלבד.

ניתן ליצור "סימניה" – אפשרות לשמירת מיקום אחרון בשלוחה זו.

מלבד האפשרות הקיימת עד כה, של חזרה למיקום האחרון, ניתן להגדיר בכל שלוחת תיבת הודעות, שכאשר המאזין יכנס לשלוחה ישמע אפשרות: "לחזרה למיקום האחרון בשלוחה זו לחץ —"

שלוחת ניתוב חכם

כאשר בשלוחת קיצור דרך יש למשתמש הרשאה מסוימת, ניתן להגדיר שיישאר עם אותה הרשאה גם לשלוחה אליה הוא מופנה.

תיבת הודעות – חידושים

  1. בתיבת הודעות נוספה אפשרות להגביל את משך פרסום ההודעה.

דרך הממשק ניתן להגדיר על הקלטה מה יהיה תאריך סיום הפרסום. כמו"כ ניתן להגדיר בהגדרות תיבת הודעות, שלאחר הקלטת הודעה בטלפון, יידרש המאזין להגדיר טיימר לכמה שעות תושמע ההודעה.

לאחר שיעברו סך השעות המוגדרות, ההודעה לא תושמע יותר.

2. ניתן לבטל את השמעת ההודעה 'להוראות הקישו 0'

3. ניתן להגדיר שההודעות יושמעו לפי הסדר – מהישנה ביותר לחדשה ביותר.

להגדרות תיבת הודעות לחצו כאן

שכפול שלוחות!!!

בשורה משמחת, לכל המצפים!

בסיעתא דשמיא עודכן הפיתוח של שכפול שלוחות, המאפשר לשכפל שלוחה, כולל ההקלטות שבשלוחה, הקלטות מערכת, הגדרות מתקדמות, שאלונים וסיסמאות. וכן כולל תתי שלוחות.

השכפול מתבצע באופן פשוט ביותר!

בכניסה ל'שלוחות' בדף הבית, שימו לב שנוספו פעולות חדשות:

'שכפול שלוחה – (כולל הקלטות מערכת ושאלונים, לא כולל תתי שלוחה)'

'שכפול שלוחה כולל שלוחות משנה, הקלטות מערכת ושאלונים'

יש לבחור אחד מ2 הפעולות הללו,

במלבן הסמוך יש לכתוב את הנתיב של השלוחה החדשה, המשוכפלת רק שימו לב שלנתיב זה אכן קיימת שלוחת אב.

בצע— ו, השלוחה שוכפלה, והפעולה הזו חסכה מכם להגדיר הגדרות, שאלונים, שלוחות משנה והקלטות חדשות!!!

שימו ❤: בשכפול השלוחה ההקלטות שבשלוחה המשוכפלת, הן אותן הקלטות כמו בשלוחה המקורית. עריכה של הקלטה באחת השלוחת תגרור שינוי ההקלטה גם בשלוחה הנוספת. אם ברצונכם בהקלטה אחרת באחת השלוחות, יש ללחוץ על הפלוס הירוק + להוספת הקלטה אחרת, ולא על העיפרון הצהוב – סימון עריכה.

שאלון – חידושים:

שימו לב: יש חדש בשלוחות שאלון:

  • שאלה אמריקאית – שכל תשובה מניבה ניקוד אחר!!!
  • הגבלת הניקוד הכללי – שניתן לצבור במבחן מסוים – אקטואלי לשאלון שמיועד להזמנת מוצרים, מקומות לנסיעה וכד', ניתן להגביל לפי הכמות שיש במלאי.
  • הגדרה כי מי שלא סיים לענות על כל השאלון – התשובות שלו לא תקלטנה בכלל! רלוונטי כאשר השאלה האחרונה היא: לאישור ההזמנה הקישו 1. לביטול נתקו כעת.
  • ניתן לבצע שיוך אוטומטי למי שהשיב על השאלון, לשלוחה מסוימת

למעבר להגדרות שלוחת שאלון לחצו כאן

חייגן – חזרה לקו

בניהול קמפיין דרך הממשק, ניתן להגדיר האם ההודעה תושמע כאשר משתמש יחזור לקו, בהגדרות שליחה יש לבחור האם ההודעה תושמע כאשר הלקוח יחזור למספר ממנו בוצעה השיחה, אח"כ בעמוד הקמפיינים ניתן לשנות הגדרה זו.

צינתוק ומייל על הודעה שלא אושרה

בתיבת הודעות נוספה אפשרות להגדיר מראש שכל הודעה זמנית תהפוך להודעה מתלמיד למורה, ע"י בחירה בהגדרת שליחת צינתוק למורה:

'כן, גם בהודעה שלא אושרה'

באופן כזה המוגדר כמורה יקבל צינוק על כל הודעה, גם שנותקה באמצע וכד', ובאם מוגדר קבלת הודעות למייל יגיעו גם הודעות כאלו למייל.

קו העדכונים של ידע פון

לתועלת המשתמשים הרבים שלנו, שאינם מתעדכנים דרך האתר, פתחנו קו עדכונים מיוחד שמספרו:

073-345-3456

מהרו להתקשר ולהירשם לקבלת צינתוק על כל עדכון חדש! להשתמע.

תשלום באשראי – עדכון

בשלוחת אשראי, ניתן לבחור בסוג שלוחה רגיל/תשלומים או הו"ק או שניהם.
ניתן להגדיר מתי יתבצע התשלום הראשון, האם באופן מיידית לפני שההוראת קבע מוקמת, או שהתשלום הראשון יתבצע יום לאחר הזנת הנתונים.

שירות תא קולי מתקדם ומשוכלל!

שירות חדש שידע פון מספקת – תא קולי משוכלל!

מה תרוויחו?

  1. בלעדי ואטרקטיבי! קבלת הודעה מוקלטת למייל, כולל פרטי ההודעה: מס' טלפון, תאריך ואורך.
  2. אפשרות לקבלת תמלול הטקסט של ההודעה, מצורף בגוף המייל!
  3. כל ההודעות נשמרות במערכת, ולא נמחקות אחרי מספר ימים מסוים. כמו כן אין הגבלה על נפח וכמות ההודעות
  4. אפשר לשמור על סדר, להעביר לשלוחה 1 הודעות מסוימות שאתם רוצים לשמור בנפרד, ולמחוק הודעות שאינכם מעונינים לשמור.
  5. ניתן לחבר כמה מספרי טלפון ביתיים לאותו תא קולי, כך שהודעות שהושארו לכמה נמענים יגיעו לאותה כתובת.
  6. בחברות מסוימות השירות עולה כסף מדי חודש, כאן השירות ניתן בעלות חד שנתית!

לפרטים נוספים לחצו כאן

הפעלת שאלון דרך הטלפון

פונקציה חדשה מאפשרת למנהל להגדיר על שאלון קיים שיהפוך מפעיל ללא פעיל, ע"י כניסה לשאלון הרצוי, הקשה על 5 ולאחמ"כ 1 – לפתיחת השאלון, 2 – לסגירת השאלון

חיוג ליעד חיצוני

שלוחת מרכזיה – חיוג ליעד חיצוני מיועדת לעסקים, למוסדות ולעמותות, ולכל מי שמעוניין במערכת ניתוב שיחות משוכללת ומתקדמת.

הגדרות השלוחה המתקדמות מאפשרות לבחור לאיזה מספר טלפון תתבצע העברת השיחה בכל שעה ביום, בכל יום בשבוע, בכל תאריך בחודש ובכל חודש בשנה.

כמו כן ניתן להגדיר רשימות מספרים שיועברו ליעד מסוים.

ניתן להגדיר שבזמן שאינו שעת פעילות יועבר הלקוח להשארת הודעה. כמו"כ כל השיחות ניתנות להקלטה ולשליחה במייל.

להוראות מורחבות לחצו כאן

ניהול ושליחת קמפיין דרך הטלפון!

בעקבות הבקשות הרבות האצנו את פיתוח ממשק לשיגור הודעות – דרך הטלפון. השליחה אפשרית למנהל הקו ע"י כניסה ל *4 בתפריט הראשי.

ב"ה נוצרה מערכת משוככלת, המתקדמת ביותר בשוק.

לפרטים מורחבים לחצו כאן

חדש ועצום! ניתוב מותנה

שימו לב לשינוי השם: שלוחת 'לך אל שלוחה' = קיצור דרך וניתוב חכם

שימו לב – שלוחת קיצור דרך השתדרגה, והפכה לכלי יעיל ומדהים לכל מוסד וארגון.

נוספה אפשרות של 'ניתוב מותנה' – כלומר, לפי פרמטרים מסוימים השלוחה מנתבת לשלוחות שונות.

אפשרויות הניתוב:

  1. ניתוב קבוע – כמו שלוחת קיצור דרך שהייתה קיימת עד כה. במידה ומוגדר ניתוב קבוע, הוא יגבר על כל הניתובים המותנים. ולכן אם הגדרתם ניתוב מותנה בטלו את הניתוב הקבוע.
  2. ניתוב לפי זמן – שעות מסוימות, ימים מסוימים תאריכים מסוימים או חודשים מסוימים, שבהם המשתמש יועבר לשלוחה מסוימת. ניתן להגדיר שבשעות / ימים / תאריכים / חודשים אחרים, יועבר לשלוחה אחרת. כלי יעיל: כאשר עורכים פעילויות שונות ביום, כל שעה פעילות אחרת. המשתמש נכנס לשלוחת קיצור דרך, ועובר מיידית לשלוחה של הפעילות שמתקיימת בשעה זו.
  3. ניתוב לפי שיוך לשלוחה: כלי עוצמתי במיוחד! לדוגמה: אתם מגדירים שכל מי שמשויך לשלוחה של כיתה ד, יכנס אליה מיידית כאשר יכנס לשלוחת קיצור דרך, וכל מי שמשויך לכיתה ה' יכנס לשלוחה של כיתה ה' מייד! כך חוסכים תפריטים ושלוחות משנה!

שימו לב:

  • הניתוב מתבצע לפי השורה הראשונה שמתאימה בכל הפרמטרים, אפשר לשנות את סדר השורות עם הלחצנים.
  • כדאי להוסיף שורה אחרונה שכוללת את כל המצבים, כדי שאם אחד מהתנאים הקודמים לא היה נכון, שלא יחזור סתם לתפריט הקודם.

הזדהות בכניסה לשלוחה

חדש! נוספה הגדרה חדשה בהזדהות בכל שלוחה שהיא: 'לפי מספרי טלפון של מורה + סיסמת מורה'

הגדרה זו מאפשרת לכם להזין בשורת מספרי טלפון של מורים, גם מספרים של תלמידים, וכך כל תלמיד יכול להפוך להיות מורה רק בשלוחה הזו. באם הגדרתם סיסמה לכניסה כמורה – הוא ידרש להקיש אותה בכניסה.

שלוחת הודעה בודדת

נוספה אפשרות להעביר לשלוחה אחרת בסיום השמעת ההודעה.

שלוחת סליקת אשראי!

אז הנה זה הגיע… השלוחה שחיכיתם לה – שלוחת תשלום באשראי

הסליקה מתאפשרת לעת עתה רק לבעלי קוד מוסד ב'נדרים'. ניתן ליצור איתם קשר ב: 03-7630543 / a037630543@gmail.com

הגדרת השלוחה: תשלום באשראי

להגדרות מתקדמות היכנסו להוראות לשלוחות בסיסיות

  • שימו לב נוספו אפשרויות מתקדמות: תשלומים, עדכון פרטים, סכום מינימום / מקסימום ועוד.

לפרטים היכנסו להוראות לשלוחות בסיסיות

שדרוגים בשלוחת שאלון.

  1. שליחת תוצאות במייל. – יש להזין מייל בשורה: בסיום מילוי השאלון, שלח את הנתונים המלאים לכתובות האימייל:

על כל תוצאה שתיכנס למערכת תקבלו ע"כ עדכון במייל

2. העברה לשלוחה אחרת – בסיום מילוי השאלון, לך אל שלוחה: יש להזין את השלוחה הרצויה.

מתאים למוסדות שעורכים רישום עם תשלום, לאחר הרישום יעברו מיידית לשלוחת הרישום.

שליחת צינתוק ללא הודעה, חילוץ הודעה שלא נשמרה.

בתיבת הודעות, בכניסה ממשתמש מנהל ישנן אפשרויות נוספות שלא נשמעות: בהקשה על 6 ניתן לשלוח צנתוק ללא הודעה, ובהקשה על 7 ניתן לשמוע הודעות זמניות שלא נשמרו ולאשר אותן לפרסום

סיכום ציונים כללי

בשלוחת סיכום ציונים נוספה אפשרות להגדיר – להשמיע סיכום ציונים כללי.

כלומר – אחרי שבחרתם את השלוחה ממנה ילקחו הנתונים, ישמעו השלוחה את סך כל הנקודות שנצברו במבחן זה.

מעשי לשלוחת הזמנת מקומות: יש להגדיר שלוחת שאלון עם שאלת 'הזנת ניקוד', בשאלה ידרש המשתמש לבחור את כמות המקומות / כרטיסים שהוא רוצה להזמין, ובשלוחה אחרת לשמיעת סיכום נקודות כללי משלוחת השאלון תשמעו כמה מקומות הוזמנו.

שלוחת הקלטת פתיח!

שימו לב, ניתן להגדיר שלוחה בשם 'הקלטת הודעת פתיחה'

שלוחה זו במצב הרגיל תשמש שינוי הפתיח לקו

לחילופין אפשר להגדיר בהגדרות לאיזה שלוחה לשנות פתיחה, ואז בכניסה לשלוחה תוכלו לשנות את הפתיחה לשלוחה מסוימת.

חידושים לניהול בטלפון

לקוחות נכבדים,

הוספנו חידושים חשובים עבור המערכות הטלפוניות,

לתועלת המשתמשים שעיקר ניהול המערכת שלהם מתבצע דרך הטלפון.

סטטיסטיקת שימוש בקו.

קיימת אפשרות יעילה למנהל – לקבל באופן ברור מידע על השימוש בקו.

המידע מתקבל ע"י הקשה על * > 5

ניתן לקבל את הנתונים הבאים:

  1. כמות שיחות פעילות בקו כרגע
  2. נתוני דקות נכנסות מהיום הנוכחי
  3. נתוני דקות נכנסות מיום האתמול
  4. נתוני דקות נכנסות בשבוע האחרון
  5. נתוני דקות נכנסות בחודש הנוכחי
  6. נתוני דקות נכנסות בחודש שעבר

העברת והעתקת קבצים משלוחה לשלוחה.

ניתן להעביר או להעתיק קובץ שאושר לפרסום, לשלוחה אחרת במערכת.

האפשרות קיימת עבור משתמש המוגדר כמנהל, ורק עבור קבצים שהנמצאים בשלוחה עבור כל המאזינים (לא הודעה מתלמיד ומורה וכד'):

במהלך שמיעת ההודעה יש להקיש # > 4

ניתן לבצע את אחת מהפעולות הבאות:

  1. העברת הקובץ לשלוחה אחרת
  2. העתקת הקובץ לשלוחה נוספת
  3. פרסום הודעה ישירותלתוך שלוחה אחרת

בהצלחה.

תוספת להקלטה

שימו לב לאפשרות חדשה ומועילה, בהקלטה טלפונית:

בהקלטת הודעה דרך הטלפון, לאחר סיום ההקלטה והקשה על # קימים עד כה 3 אפשרויות: 1. אישור ההקלטה 2. שמיעת ההקלטה 3. הקלטה מחדש

כעת נוספה אפשרות חדשה והיא: 4. הקלטת המשך להודעה. ההמשך מצטרף להודעה המקורית, להודעה אחת שהניהול שלה לא מתחלק ל 2, הווי אומר שבסיום ההודעה אם בחרתם באישור – כל ההודעה מאושרת. אם בחרתם בשמיעת ההודעה – תשמעו את ההודעה מתחילתה, יחד עם התוספת. ואם בחרתם להקליט מחדש – כל ההודעה נמחקת, על כל חלקיה.

אין הגבלה על מס' ההמשכים שאפשר להוסיף להודעה.

מתאים במיוחד למרצים או מורים שמשאירים הודעה ארוכה ורוצים לעצור מדי פעם, בלי לחלק את השיעור ל 2 הקלטות נפרדות.

כמו כן בניהול הודעה מוקלטת שקיימת כבר בשלוחה, אפשר גם כן להוסיף המשך להקלטה כנ"ל – בתפריט ניהול ההודעה, בהקשה על 7.

שלוחת שידור חי מקובץ – שימו לב לשינויים!

עדכון חשוב לגבי שלוחת שידור חי מקובץ:

לתפריט הכניסה לשידור חי נוספה אפשרות לשמיעת שידורים חיים מוקלטים.

כמו כן – העלאת קובץ לשידור היא באופן הרגיל של העלאת קובץ בשלוחה, עם תוספת חשובה: קביעת זמן לפרסום ההודעה (= מתי יתחיל השידור.) בחלונית ההעלאה יש להזין תאריך ושעה לפרסום, ובאם לא עדכנתם תאריך פרסום – יש להיכנס ל'צפפיה ברשימת ההקלטות שבשלוחה זו' , להיכנס לקובץ הרצוי ולהזין שם תאריך ושעה לפרסום.

לאחר השמעת השידור, הקובץ יועבר באופן אוטומטי לשידורים קודמים.

בכניסה לשלוחה ישמע תפריט: לכניסה לשידור החי הקישו 1, לשמוע מתחילת השידור הקישו 2, לשמיעת שידורים קודמים מוקלטים הקישו 3, לחזור לתפריט הקודם הקישו כוכבית.

בכניסה לשידור החי שלא בזמן השידור תשמע הודעה 'אין כעת שידור חי'

ניתן לבחור האם מעוניינים באופציה של שמיעת שידורים קודמים, גם בזמן שידור פעיל, וגם בזמן שאין שידור פעיל

הדרכות חדשות

שימו לב! נוספו הדרכות לניהול המערכת. תוכלו להתעדכן בכל עת.

לארכיון ההדרכות לחצו כאן

שימו לב, ההדרכות מתעדכנות מעת לעת.

חייגן – ממשק לשיגור הודעות טלפוניות

חדש!!!

ממשק חדש, עם אפשרויות מתקדמות במיוחד – לשיגור הודעות טלפוניות לרשימות תפוצה.

האפשרויות המתקדמות מאפשרות:

להקליט הודעה, להעלות קובץ שמע, או להמיר טקסט לשמע – עם שליטה על קצב הדיבור וגוון הקול.

להגדיר אנשי קשר, קבוצות שונות – עם אפשרות לבחור בכל פעם קבוצה אחרת לשליחה. ניתן גם להגדיר לכל איש קשר כמה מספרים לפי סדר עדיפויות, ובמהלך השיגור רק אם המאזין לא ענה לשיחה במספר א', תשלח ההודעה למספר ב'. חסכון בעלות, ומניעת טרטור מיותר לנמענים.

כמובן ניתן גם להעלות רשימה מקובץ XL.

ניהול מקשים: ניתן לבחור שבהקשה על כל מקש שבחרתם, יתבצעו פעולות, כגון: סקר, שמיעה חוזרת או העברה למס' טלפון אחר.

ניתן להגדיר שליחה מיידית, או תזמון למועד מאוחר יותר, ניתן להגדיר כמה פעמים תשוגר ההודעה עד למענה, ובאילו מרווחי זמן.

במידה והשיחה לא נענתה והמאזין לא שמע את ההודעה, כאשר הוא יחייג לקו הוא ישמע חיווי המפנה אותו להקיש * > 0 לשמיעת ההודעה.

להתרשמות ולפרטים נוספים לחצו כאן

שיגור היחידות הנו בעלות

למחירון היחידות לחצו כאן

לקוחות נכבדים, הוספנו עדכונים חדשים בממשק להפעלה דרך האתר:

סדר הקבצים בשלוחת הודעות

ישנה אפשרות לקבוע את מספור הקובץ בשלוחה, ע"י הניהול הממוחשב בכניסה ל"צפיה ברשימת ההקלטות שבשלוחה זו"

ברירת המחדל היא שמספור הודעה מתבצע אוטומטית, אלא אם כן ממספרים את ההודעה. מספור זה יגבר על המספור האוטומטי וההודעה תשתבץ לפי המספר שהזנתם. (לדוג' אם מספרתם הקלטה עם המס' 3, היא תהיה ההודעה השלישית בשלוחה.)

אם מספרתם 2 הודעות עם אותו מספר – הסדר יהיה לפי תאריך הפרסום.

אפשרות בחירת קובץ

בממשק הניהול קיימת אפשרות לבחור בשלוחת הודעות: 'בחירה לפי מספור קובץ'

כאשר המאזינים יכנסו לשלוחה הם ישמעו תפריט 'הקישו את מספר הקובץ הרצוי ובסיום סולמית, לשמיעת כל הקבצים הקישו 0 וסולמית'

מתאים במיוחד לקורסים, שישנם מאזינים שמתחילים לשמוע אותם אחרי שהוקלטו כמה שיעורים,  ומעוניניים לשמוע את הקורס החל מהשיעור הראשון.

סיכום שיחות יומי

הוספנו אפשרות חדשה באתר, והיא – קבלת סכום יומני השיחות. בכניסה ל: 'סיכום שיחות יומי' – תוכלו לבחור את הימים הרצויים לכם, ולבחור בפעולה 'סכום שורות' – תקבלו בשורה העליונה בחלונית את הסה"כ הכולל של השעות, הדקות וכמות השיחות הנכנסות בימים שבחרתם.

ניתן להפעיל סינון ע"פ תאריכים באפשרויות הסינון שבצד שמאל.

בהצלחה!

שלוחות קיצור דרך

חדש!

  1. שלוחת מיקום אחרון – שלוחה שמעבירה את המאזין הישר לנקודה בה אחז כאשר סיים את השיחה הקודמת במערכת

ברירת המחדל: שלוחה 0 – בתפריט הראשי בכל מערכת מוגדרת כשלוחת קיצור דרך.

ניתן להגדיר כל שלוחה שרוצים ע"י הגדרת השלוחה: 'העברה למיקום האחרון'

2. שלוחת קיצור דרך – שלוחה שמעבירה את המאזינים לשלוחה אחרת שקיימת במערכת.

הגדרת השלוחה: 'עבור אל שלוחה', וסימון נתיב השלוחה הרצוי.

יעיל ושימושי לדוגמה:

  • להפנות מאזינים משלוחות שונות לשלוחת הוראות שימוש
  • להפנית מאזינים שסיימו להשתתף במבצעים, חידונים וכד' – לשלוחת רישום להגרלה.
  • במוסד עם כיתות רבות – להגדיר בכל כיתה אפשרות למעבר להודעות המיועדות לכלל תלמידי המוסד.

אפקטים קוליים לועידה

לקוחות נכבדים,
הוספנו אפקטים קולים לוועידה, במהלך השיעור המורה יכול להקיש: # > קוד אפקט > #. ולהפעיל אחד מ-15 צלילי עידוד הבאים:
(ניתן ללחוץ # > 0 > # כדי לשמוע את רשימת האפקטים)
1 כפיים
2 מעבר
3 פתיחה
4 אכזבה
5 סיום
6 הפתעה
7 דרמטי
8 ספירה לאחור
9 בהצלחה
10 צלצול בית ספר
11 כל הכבוד
12 אשריכם
13 היום יום הולדת
14 מוזיקת לחץ 30 שניות
15 מוזיקה למשימה 60 שניות‎

תודה רבה לבית ספר גור רובע ז אשדוד על הסיוע ביוזמה.

חדר ועידה, מבחנים – חידושים.

  • ניהול חדר ועידה בשידור חי – נוסף אפשרות להפעיל ממסך זה קובץ לתוך הוועידה.
  • שלוחת מבחנים, סודר התקלה, כאשר מוגדר להשמיע את השאלה מספר פעמיים, וגם מוגדר שהתלמיד מוכרח לשמוע את כל השאלה, כעת השאלה מושמעת שוב.

חדש!!! אסיפת הורים

חדש מבית ידע פון, שלוחת אסיפת הורים !!!!
ההורים מתקשרים לקו, מתחברים לשלוחה של המורה.
במידה והמורה בשיחה, ההורה נרשם לתור.
כאשר המורה פנוי, ההורה מקבל צינתוק ומתחבר ישירות לשיחה עם המורה. השלוחה חוסכת זמן , ומקלה על ההורים והמורים!!!!

שלוחת אסיפת הורים מתאים גם לכל מערכת פניות, ו/או קשר בין מורה לתלמיד

לפרטים נוספים נא לפנות לשירות.

  • שלוחת תיבת הודעות – נוסף אפשרות לקבל את ההודעות החדשות ישירות לכתובת מייל שמוגדרת בתיבה.
  • שיפורים בממשק ניהול – ניתן לסנן שלוחות וכיתות באמצעות השלמה אוטמטית.
  • שלוחת שאלון – נוסף אפשרות לבדוק שאלות דרך הטלפון על פי מספר שאלה.
  • שלוחת רישום לצינתוק – נוסף אפשרות לשנות את ההקלטות בשלוחה, ניתן להשתמש בשלוחה כשלוחת רישום כללית, רק נדרש להתאים את ההקלטות.
  • הקלטות בשלוחת, נוסף אפשרות לייצא את רשימת ההקלטות.
  • יבוא תלמידים – נוסף אפשרות לשייך תלמידים במהלך היבוא לשלוחה, כמו כן כאשר מתבצע יבוא של תלמיד עם ת"ז שכבר קיימת במערכת פרטי התלמיד יעודכנו במערכת.  יצירת קוד תלמיד בועידה, וכן אפשרות למחיקת כל קודי התלמידים הקודמים.

  • חדר ועידה – סודרה התקלה ב*7, כעת תלמיד יכול לפתוח\ולסגור מצב דיבור לעצמו כאשר הכיתה במצב פתוח.
  • בקרוב, בס"ד, מערכת שיחות יוצאות מתקדמת ביותר, פרטים בהמשך….

עדכונים

  • חדר וועידה – כעת כל תלמיד יכול באמצעות *7 להשתיק ולשחרר את הדיבור במהלך הוועידה, אם המורה משתיק את הכיתה, התלמיד לא יוכל לשחרר את הדיבור אצלו.
    אם מעונינים שהתלמיד יוכל לשחרר לעצמו את הדיבור גם שהכיתה מושתקת ניתן להגדיר בהגדרות שלוחה האם לאפשר לתלמיד לבטל השתקה שלו באופן עצמאי?
  • ממשק ניהול – משתמשים טלפונים, נוסף אפשרות לחפש לפי ת"ז.
  • שלוחה סיכום נקודות – נוסף אפשרות לשמיעת ניקוד על פי כיתה.
  • דוחות שימוש בשלוחות על פי תלמידים \ כיתה \ תאריך – נוסף אפשרות לקבל דוחות, כאשר כל תאריך בטווח בתאריכים ייצוג ע"י שורה חדשה. ולא כמו שהיה עד היום שהציג סיכום של טווח התאריכים, יש לסמן V האם להציג סיכום לכל יום בטווח שנבחר?
  • משתמשים טלפונים – ניתן להוסיף מספר טלפון באמצעות לחיצה על כפתור הפלוס הירוק, הפעולה תשמר גם במידה והמספר קיים במערכת.
  • שאלון – שאלה מסוג ספרה – נוסף אפשרות להגביל את ההקשה למינימום ספרות.

זיהוי דיבור

שימו לב – בשלוחת שאלון, השימוש בשאלה מסוג זיהוי דיבור כרוכה בעלות נוספות.
המחיר היינו 15 אג' ל-60 שניות של תשובה. הקלטות באורך קטן מ-60 שניות יחושבו באופן חלקי. לדוגמא הקלטת תשובה בת 4 שניות, היינה בעלות של 1 אג.
על מנת לנהל את השימוש והחיובים, הוספנו תחת הגדרות ומוסדות שדה שניות זיהוי דיבור.
השדה סוכם את כמות השימוש של המוסד ביכולת זאת.

עדכונים

  • בשאלה מסוג צבירה נקודות – השאלה מאפשרת למוסד, לקיים מבצעים ותוכנית עידוד לתלמידים, כאשר התלמידים יכולים להזין מספר חופשי כתשובה, הניקוד ייצבר עבור התלמיד.
  • נוספו הוראות לשלוחת מבחנים, שימו לב ההוראות חלקיות , שלוחת המבחנים מתפתחת ללא הפסקה…
  • בשלוחת מבחן, נוספה האפשרות שניתן יהיה להגביל שאלון למילוי פעם אחת ביום.
  • נוספה שלוחה חדשה מסוג, סיכום נקודות, באמצעות השלוחה ניתן לסכום נקודות משלוחות שאלונים, וכך לנהל בקו תחרויות מבוססות נקודות.

לוגו ידע פון

חבקוק הנביא 44 בית שמש

073-2318700

בוא נדבר על הקו שלך

הצהרת והתחייבות מפעילי הקו:​

1

ידוע לי כי הועדה אינה ממליצה לאף חוג /קהילה / חסידות לפתוח קו טלפוני כלל, ואין ב"אי חסימת הקו" כל אישור או גושפנקה לקו זה.

2

אני מתחייב לא להפעיל בקו חדר ועידה, הודעות ממאזינים, חדשות, שירים או בדיחות כלל וכלל.

3

אני מתחייב שלא תהיה אפשרות למאזיני הקו להשאיר הודעות שישמעו לאחר מכן לציבור המאזינים.

4

אני מתחייב שלא לעשות פרסום על הקו בצורה של צלצול לטלפונים [צינתוקים], גם לא למי שביקש, וגם לא ממספר אחר.

5

אני מתחייב שאופי הקו לא יהיה של פנאי תרבות ובילוי.

6

אני מתחייב שלא יהיה לקו מספר נוסף שאינו עומד בתקנון זה.

7

כל הנ"ל בכפוף להוראות הוועדה שינתנו לי.

8

החברה המפעילה רשאית לנתק את השירות בכל עת.

בחר מערכת

קו תוכן

שיגור הודעות

נתב עסקי

קו משפחתי