הגדרות לכל השלוחות

פתיחת שלוחה חדשה: לאחר שנכנסתם לשורה "שלוחות" בדף הבית – קימות 2 דרכים לפתיחת שלוחה: מומלץ – להיכנס לתפריט ראשי (או אם קיימות שלוחות נוספות מסוג תפריט שבתוכן רוצים את השלוחה), לרדת עד למטה וללחוץ על המילים "הוסף שלוחה". למלא 3 נתונים: שם שלוחה, סוג שלוחה, מס' שלוחה – רק את המס' הפנימי שבתוך שלוחת […]

תיבת הודעות

שלוחת: תיבת הודעות בהדרכה זו תקראו אודות האפשרויות היחודיות לשלוחת תיבת הודעות. להגדרות נוספות, על הקלטות מערכת, הרשאות כניסה, ועוד לחצו כאן. להסבר אודות ניהול קבצים דרך המחשב לחצו כאן שלוחה להקלטת ושמיעת הודעות. לשלוחה זו אפשרויות רבות ומגוונות, ומשתנות בין ההרשאות השונות: מנהל, מורה, תלמיד, ע"פ ההגדרות שתבחרו. חשוב להבין לפני כן את הגדרות […]

תפריט מורחב

שלוחת: תפריט מורחב זוהי שלוחה ראשית המפנה את המאזינים לתתי שלוחות שונות.ברירת מחדל: השלוחה הראשית במערכת (תפריט ראשי) מוגדרת כתפריט ראשי.ניתן לפתוח בתוכה שלוחות מ1 ועד 99, רצוי לפתוח רק עד 9. להגדרות נוספות, על הקלטות מערכת, הרשאות כניסה, ועוד לחצו כאן. הגדרות מתקדמות: במצב שיש סיסמה להתחברות כמורה, האם המורה יידרש להזדהות מחדש בשלוחות […]

אינדקס הדרכות לשלוחות

שימו לב! ההדרכה בעדכון תמידי, המשיכו להתעדכן… ישנן הגדרות יחודיות לכל שלוחה, וישנן הגדרות משותפות לכל השלוחות. שימו לב לעבור על כל ההגדרות. הגדרות משותפות לכל השלוחות איך פותחים שלוחה, ומה מגדרים בה. תפריט מורחב שלוחה המובילה לתתי שלוחות נוספות. שלוחות השמעת קבצים, הודעות וצינתוקים: תיבת הודעות ( – שלוחה מומלצת!!!) שלוחת הודעה בודדת הודעות […]

אינדקס ההדרכות

לקוחות יקרים! אנו עושים כל מאמץ על מנת לספק לכם מערכת ידידותית, חכמה ומשוכללת בה תוכלו לבצע כל פעולה שתחפצו. כחלק מהמאמץ להנגיש לכם את השימוש, אנו שוקדים כל העת על הוראות והדרכות ברורות, המתעדכנות כל הזמן. כאשר אתם ניגשים להקים מערכת, היכנסו להדרכה המתאימה וקראו את ההוראות בעיון, זה יחסוך לכם שאלות רבות בהמשך! […]

תוצאות

ההדרכה תעודכן בקרוב, נסו עוד כמה ימים…

שאלות

ההדרכה תעודכן בקרוב, נסו עוד כמה ימים…

צינתוקים

ההדרכה תעודכן בקרוב, נסו עוד כמה ימים…

לוגו ידע פון

חבקוק הנביא 44 בית שמש

073-2318700

בוא נדבר על הקו שלך

הצהרת והתחייבות מפעילי הקו:​

1

ידוע לי כי הועדה אינה ממליצה לאף חוג /קהילה / חסידות לפתוח קו טלפוני כלל, ואין ב"אי חסימת הקו" כל אישור או גושפנקה לקו זה.

2

אני מתחייב לא להפעיל בקו חדר ועידה, הודעות ממאזינים, חדשות, שירים או בדיחות כלל וכלל.

3

אני מתחייב שלא תהיה אפשרות למאזיני הקו להשאיר הודעות שישמעו לאחר מכן לציבור המאזינים.

4

אני מתחייב שלא לעשות פרסום על הקו בצורה של צלצול לטלפונים [צינתוקים], גם לא למי שביקש, וגם לא ממספר אחר.

5

אני מתחייב שאופי הקו לא יהיה של פנאי תרבות ובילוי.

6

אני מתחייב שלא יהיה לקו מספר נוסף שאינו עומד בתקנון זה.

7

כל הנ"ל בכפוף להוראות הוועדה שינתנו לי.

8

החברה המפעילה רשאית לנתק את השירות בכל עת.

בחר מערכת

קו תוכן

שיגור הודעות

נתב עסקי

קו משפחתי