שליחת טפסים בפקס או מייל דרך המערכת הממוחשבת

סוג השלוחה יש לפתוח שלוחה חדשה מסוג: קבלת מסמך בפקס / מייל לאחר הגדרת סוג השלוחה, נתיב השלוחה והשם, יש ללחוץ על "שמירה והמשך עריכה" העלאת מסמכים יש לרדת עד למטה וללחוץ על "הוספת קובץ" לפני העלאת המסמך יש לוודא שהוא סגור בפורמט pdf. (פי די אף) כמו כן כיוון המסמך – לאורך ולא לרוחב. […]

חייגן דרך הטלפון

ניהול ושליחת קמפיין דרך הטלפון! בעקבות הבקשות הרבות – האצנו את פיתוח ממשק לשיגור הודעות – דרך הטלפון! ב"ה נוצרה מערכת – המתקדמת ביותר בשוק. אנו בטוחים שתפיקו ממנו את מירב התועלת! השליחה אפשרית למנהל הקו ע"י כניסה ל *4 בתפריט הראשי. תפריט שיגור הודעות מהטלפון: כניסה לממשק ניהול * > 4 תשמעו את יתרת […]

חיוג ליעד חיצוני – מרכזיה, נתב עסקי.

חיוג ליעד חיצוני שלוחת מרכזיה – חיוג ליעד חיצוני מיועדת לעסקים, למוסדות ולעמותות, ולכל מי שמתעניין במערכת ניתוב שיחות משוכללת ומתקדמת. הגדרות השלוחה המתקדמות מאפשרות לבחור לאיזה מספר טלפון תתבצע העברת השיחה בכל שעה ביום, בכל יום בשבוע, בכל תאריך בחודש ובכל חודש בשנה. כמו כן ניתן להגדיר רשימות מספרים שיועברו ליעד מסוים. ניתן להגדיר […]

ניהול קבצים בשלוחות

בכל שלוחה שבה ישנה רשימת קבצים, כמו: תיבת הודעות, הודעות כלליות, חדר ועידה (הקלטות מועידות קודמות) וכו': ניתן לנהל קבצים דרך המחשב ישנה אפשרות לנהל את הקבצים במערכת דרך המחשב: להעתיק קבצים, להעביר קבצים, להוריד למחשב, להעלות קבצים מהמחשב, למחוק קבצים, וכן להפעיל קובץ שמע לתוך ועידה פעילה, לסדר את הקבצים לפי סדר רצוי או […]

הגדרות בסיסיות לניהול המערכת

שימו לב, ההדרכה מתעדכנת מעת לעת המרת טקסט לדיבור בכל מקום שבו יש צורך בתפריט / בהודעת פתיחה / בהקלטת מערכת / הודעה בשלוחה , קיימת אפשרות יעילה להקליד את המלל הרצוי בשורת התוכן (מומלץ מנוקד) ולבחור באפשרות המר טקסט לדיבור . מדיניות צנתוקים ושיגור הודעות שימו לב להבדל בין צנתוקים לשיגור הודעות: ☎ צנתוקים: […]

הגדרות וסוגי משתמשים

בכל מערכות התוכן של ידע פון קיימים 3 סוגי משתמשים: מנהל, מורה ותלמיד. הוספת משתמשים: הוספת משתמשים דרך הממשק בממשק הניהול יש להיכנס לשורה 'משתמשים טלפוניים', כאן ישנה אפשרות להוסיף משתמשים בצורה ידנית, או ליבא קובץ XL הוספת משתמשים בצורה ידנית: בוחרים 'הוספת משתמש טלפוני' (בצד שמאל למעלה) מזינים את הפרטים הבאים: ☎ שם, ☎ […]

שלוחות בסיסיות

שלוחת: תפריט מורחב זוהי שלוחה ראשית המפנה את המאזינים לתתי שלוחות שונות.ברירת מחדל: השלוחה הראשית במערכת (תפריט ראשי) מוגדרת כתפריט ראשי.ניתן לפתוח בתוכה שלוחות מ1 ועד 99, רצוי לפתוח רק עד 9. איך פותחים שלוחה בתוך תפריט מורחב? נכנסים לשלוחת תפריט מורחב, בתחתית השלוחה ישנו לחצן 'הוסף שלוחה' יש להגדיר את סוג השלוחה ואת הניתוב […]

עדכונים וחידושים

בס"ד סליקת אשראי דרך "פלקארד" לתשומת לבכם, בשלוחת תשלום באשראי נוספה האפשרות להתקשר ישירות עם חברת "פלקארד". אפשרות זו נוספת על 2 האפשרויות הקיימות: סליקה דרך נדרים, או קבלת נתונים וגביה עצמאית. להדרכה מלאה על שלוחת תשלום באשראי לחצו כאן חדש! שלוחת פקס ומייל!!! נפתחה שלוחה חדשה, משוכללת וייחודית, המאפשרת שליחת פקסים ומיילים דרך קו […]

שלוחות שאלונים וציונים

שלוחת: שאלון באמצעות שלוחה זו תוכלו: להגדיר שאלונים / מבחנים / סקר / איסוף נתונים מהמשתמשים/רישום לנסיעות, מוצרים וכד'. ניתן להגדיר בכל שלוחה מספר שאלונים. בכל שאלון ניתן להגדיר מספר שאלות מסוגים שונים. המערכת מאפשרת לתת ציונים או נקודות לכל שאלון באופן אוטומטי, או ע"י הזנה של הציון לאחר בדיקה קולית של השאלון בטלפון. ניתן […]