לקוחות יקרים!
אנו עושים כל מאמץ על מנת לספק לכם מערכת ידידותית, חכמה ומשוכללת בה תוכלו לבצע כל פעולה שתחפצו.
כחלק מהמאמץ להנגיש לכם את השימוש, אנו שוקדים כל העת על הוראות והדרכות ברורות, המתעדכנות כל הזמן.
כאשר אתם ניגשים להקים מערכת, היכנסו להדרכה המתאימה וקראו את ההוראות בעיון, זה יחסוך לכם שאלות רבות בהמשך!
המסלולים שלנו:
שירותי החברה שלנו ניתנם באמצעות שלושה מסלולים, מסלול קווים – בסיסי 20, מסלול עיסקי – פרימיום, ומסלול מרכזיות – VPI.
בכל מסלול יש רמות שירות ואפשריות שונות, שימו לב שיתכן וחלק מהדברים שאתם לא מצליחים לעשות תלויים במסלול בו אתם נמצאים.
הדרכות ראשוניות לשימוש במערכת:
– מערכות "ידע פון" בנויות בצורה חכמה, כאשר המאפיין העיקרי הוא מערכת הרשאות חכמה. כלומר, כל משתמש טלפוני, נמצא בדרגה מסוימת, כפי המפורט לעיל, ובהתאם לכך האפשרויות שלו בשלוחות משתנות. כל מספר המחייג למערכת, היא מזהה אותו ומאפשרת לו ביצוע פעולות בהתאם להרשאה שלו.
איך פותחים שלוחה, מהם סוגי השלוחות הקיימים, ואיך יוצרים אותן.
הגדרות בסיסיות למוסד
בו תוכלו לראות מתי התקשר משתמש מסוים, כמה זמן שהה במערכת, ובאילו שלוחות ביקר.
איך מתנהלים עם קבצי שמע הנמצאים בתוך שלוחות, ואיך מעלים קבצי שמע לשלוחות.
משתמשים שרשומים לשלוחות וצינתוקים
קיימת אפשרות לרשום משתמשים לקבלת צינתוק משלוחה מסוימת בקו, וכן לרשום משתמשים ולאפשר להם להיכנס לשלוחה מסוימת, החסומה לכלל המשתמשים. בקישור זה תוכלו לנהל את המשתמשים הרשומים לשלוחות
הדרכות נוספות:
רשימת ההדרכות הרלוונטיות על פי הסדר בדף הבית:
דוחות שימוש בשלוחות על פי תלמידים / כיתה / תאריך
משתמשים טלפונים כאן נמצאים כל המשתמשים הטלפוניים שנכנסים לקו, כמו"כ תוכל לשייך לשלוחות דרך 'משתמשים טלפוניים
משתמשים שרשומים לשלוחות וצינתוקים