הדרכה עבור: מערכת תוכן

אינדקס ההדרכות

תוכן עניינים

לקוחות יקרים!

אנו עושים כל מאמץ על מנת לספק לכם מערכת ידידותית, חכמה ומשוכללת בה תוכלו לבצע כל פעולה שתחפצו.

כחלק מהמאמץ להנגיש לכם את השימוש, אנו שוקדים כל העת על הוראות והדרכות ברורות, המתעדכנות כל הזמן.

כאשר אתם ניגשים להקים מערכת, היכנסו להדרכה המתאימה וקראו את ההוראות בעיון, זה יחסוך לכם שאלות רבות בהמשך!

הדרכות ראשוניות לשימוש במערכת:

משתמשים טלפונים

– מערכות "ידע פון" בנויות בצורה חכמה, כאשר המאפיין העיקרי הוא מערכת הרשאות חכמה. כלומר, כל משתמש טלפוני, נמצא בדרגה מסוימת, כפי המפורט לעיל, ובהתאם לכך האפשרויות שלו בשלוחות משתנות. כל מספר המחייג למערכת, היא מזהה אותו ומאפשרת לו ביצוע פעולות בהתאם להרשאה שלו.

שלוחות

איך פותחים שלוחה, מהם סוגי השלוחות הקיימים, ואיך יוצרים אותן.

מוסדות והגדרות

הגדרות בסיסיות למוסד

יומן שיחות

בו תוכלו לראות מתי התקשר משתמש מסוים, כמה זמן שהה במערכת, ובאילו שלוחות ביקר.

הקלטות לשלוחות

איך מתנהלים עם קבצי שמע הנמצאים בתוך שלוחות, ואיך מעלים קבצי שמע לשלוחות.

משתמשים שרשומים לשלוחות וצינתוקים

קיימת אפשרות לרשום משתמשים לקבלת צינתוק משלוחה מסוימת בקו, וכן לרשום משתמשים ולאפשר להם להיכנס לשלוחה מסוימת, החסומה לכלל המשתמשים. בקישור זה תוכלו לנהל את המשתמשים הרשומים לשלוחות

הדרכות נוספות:

שיגור הודעה דרך הטלפון

הגדרות בסיסיות לניהול המערכת

חידושים המערכת – קישור עדכני

חידושים במערכת – קישור ישן

רשימת ההדרכות הרלוונטיות על פי הסדר בדף הבית:

דוחות שימוש בשלוחות על פי תלמידים / כיתה / תאריך

העלאת קבצים מרובים

הקלטות לשלוחות

חברותות

יומן שיחות

יומן שיחות ועידה

יומן שמיעת הקלטות למשתמשים

מוסדות והגדרות

מקבץ שאלות

משתמשים טלפונים

משתמשים שרשומים לשלוחות וצינתוקים

ניהול חדרי ועידה בשידור חי – בהרצה

סטטיסטיקות בשלוחות

סיכום שיחות יומי

צינתוקים

שאלות

שלוחות

תוצאות

לוגו ידע פון

חבקוק הנביא 44 בית שמש

073-2318700

בוא נדבר על הקו שלך

הצהרת והתחייבות מפעילי הקו:​

1

ידוע לי כי הועדה אינה ממליצה לאף חוג /קהילה / חסידות לפתוח קו טלפוני כלל, ואין ב"אי חסימת הקו" כל אישור או גושפנקה לקו זה.

2

אני מתחייב לא להפעיל בקו חדר ועידה, הודעות ממאזינים, חדשות, שירים או בדיחות כלל וכלל.

3

אני מתחייב שלא תהיה אפשרות למאזיני הקו להשאיר הודעות שישמעו לאחר מכן לציבור המאזינים.

4

אני מתחייב שלא לעשות פרסום על הקו בצורה של צלצול לטלפונים [צינתוקים], גם לא למי שביקש, וגם לא ממספר אחר.

5

אני מתחייב שאופי הקו לא יהיה של פנאי תרבות ובילוי.

6

אני מתחייב שלא יהיה לקו מספר נוסף שאינו עומד בתקנון זה.

7

כל הנ"ל בכפוף להוראות הוועדה שינתנו לי.

8

החברה המפעילה רשאית לנתק את השירות בכל עת.

בחר מערכת

קו תוכן

שיגור הודעות

נתב עסקי

קו משפחתי