הדרכה עבור: מערכת תוכן

תשלום באשראי

תוכן עניינים

הסליקה המיידית מתאפשרת דרך:

  • "נדרים פלוס" – ניתן ליצור איתם קשר ב: 03-7630543 / a037630543@gmail.com
  • "פלאקרד"
  • לחילופין ניתן להגדיר קבלת נתונים מלאים במייל וגביה עצמאית בחברה שלכם. לפני קבלת הנתונים, תתבצע בדיקת תקינות אשראי.

הגדרת השלוחה: תשלום באשראי

הגדרות מתקדמות:

  • קוד מוסד בחברת הסליקה: יש להזין את הקוד.
  • שם משתמש בחברת הסליקה: רק למתקשרים עם פלקארד.
  • סיסמת גישה בחברת הסליקה: רק למתקשרים עם פלקארד.
  • חברת סליקה: נדרים / פלקארד / קבלת נתונים למייל וגביה מאוחרת.
  • עסקה רגילה / הו"ק: עסקה רגילה = עסקה אחת שניתן לחלק לתשלומים. הו"ק = תקומה קבועה מידי חודש.
  • בחרו: האם לדרוש CVV, הזנת ת.ז.,
  • כמות תשלומים מקסימלית: רלוונטי לעסקה רגילה.
  • סכום עסקה מינימלי: באם ברצונכם להגדיר סכום קבוע לתרומה, אל תמלאו את השורה הזו. אלא את ההגדרה בהמשך.
  • בחרו: האם לאפשר תשלום באמריקן אקספרס או בדיינרס,
  • בחרו: האם לדרוש הקלטת שם, או כתובת, האם להמיר אותם לטקסט שיישלח לנדרים ויישמר בסיכום העסקאות, והאם לדרוש הקשת טלפון לבירורים. (מומלץ, לנוחיותכם)
  • בעת הקמת הוראת קבע, האם לגבות את התשלום הראשון באופן מיידי? כברירת מחדל, נדרים פלוס תתחיל לגבות את ההו"ק ביום העסקים שלאחר הקמת ההו"ק.
  • לאחר גביה מוצלחת העבר אל שלוחה: בחרו שלוחה אליה יועבר המשלם לאחר שסיים תשלום מאושר. אפשר להעביר לשלוחת הודעה בודדת להשמעת הודעה.
  • לאחר גביה מוצלחת, אפשר למשתמש להיכנס באופן קבוע לשלוחה: שימו לב לאפשרות מדהימה – רישום לשלוחה באמצעות תשלום. מתאים לקורסים שאתם מבקשים עליהם רישום ע"י תשלום ח.פ., תוכלו להגדיר אוטומטית שמי שמשלם יוכל להיכנס לשלוחה. שימו לב – הרישום הוא לכניסה לשלוחה אך לא לצינתוק. אם אתם רוצים שירשמו מייד לצינתוק תפתחו שלוחת רישום לצינתוק עבור השלוחה ותגדירו בסיום העסקה מעבר לשלוחת רישום לצינתוק.
  • לאחר גביה שנכשלה או בוטלה, העבר אל שלוחה: בחרו שלוחה אליה יועבר המשלם לאחר תשלום שלא צלח. תוכלו לבחור בשלוחת שאלון או תיבת הודעות להשארת פרטים.
  • כתובות מייל לשליחת הודעה על תרומה חדשה: לעדכן כתובת מייל אליה יועברו פרטי תשלומים חדשים.
  • סכום מוגדר מראש: אפשרי להגדיר סכום תשלום שהלקוח לא יוכל לשנות. מתאים כאשר מוכרים מוצר, או מבצעים רישום לשלוחה שהעלות היא קבועה.
  • מספר תשלומים מוגדר מראש: ניתן לקבוע מראש לכמה תשלומים לחלק את העסקה. לדוגמה: אם אתם מציעים עסקה בתשלום אחד או ב 3 תשלומים: פתחו שלוחת תפריט שבה ישמעו: לתשלום אחד הקישו 1 ל 3 תשלומים הקישו 2, בשלוחה הפנימית 1 תגדירו בהגדרה זו 1, ובשלוחה פנימית 2 תגדירו בהגדרה זו 3.
  • האם לבקש מהלקוח להקיש כמות? הסכום לתשלום יוכפל בכמות שהוקשה.
  • קטגוריה: אופציונלי. יופיע בנדרים פלוס.
  • הערה לתרומה: מופיע בסיכום התרומות בנדרים פלוס, וכן אם ביקשתם שיגיע אליכם למייל.
  • הפעל שאלון משלוחה: ניתן לבנות שאלון בשלוחה אחרת, ולהגדיר שלפני התשלום יופעל השאלון, ומייד אחרי השאלון יעברו לתשלום. לפרטים נוספים לחצו כאן, למידע על שלוחת שאלון לחצו כאן.
  • האם למחוק את התוצאות בסיום השאלון? כך שהנתונים יישמרו רק בשלוחת האשראי ולא בשלוחת השאלון.
  • האם לעדכן סכום לתשלום לפי הניקוד שהתקבל בסיום השאלון? כך ניתן ליצור שלוחת מכירות, לפרטים נוספים לחצו כאן.
  • האם לנתק את השיחה בסיום העסקה? – לאשר אפשרות זו רק אם לא הגדרתם שלוחה אליה יועבר בסיום עסקה.
  • שימו ❤: במייל שישלח אליכם תקבלו גם לינק לצפיה בכל התרומות.

לוגו ידע פון

חבקוק הנביא 44 בית שמש

073-2318700

בוא נדבר על הקו שלך

הצהרת והתחייבות מפעילי הקו:​

1

ידוע לי כי הועדה אינה ממליצה לאף חוג /קהילה / חסידות לפתוח קו טלפוני כלל, ואין ב"אי חסימת הקו" כל אישור או גושפנקה לקו זה.

2

אני מתחייב לא להפעיל בקו חדר ועידה, הודעות ממאזינים, חדשות, שירים או בדיחות כלל וכלל.

3

אני מתחייב שלא תהיה אפשרות למאזיני הקו להשאיר הודעות שישמעו לאחר מכן לציבור המאזינים.

4

אני מתחייב שלא לעשות פרסום על הקו בצורה של צלצול לטלפונים [צינתוקים], גם לא למי שביקש, וגם לא ממספר אחר.

5

אני מתחייב שאופי הקו לא יהיה של פנאי תרבות ובילוי.

6

אני מתחייב שלא יהיה לקו מספר נוסף שאינו עומד בתקנון זה.

7

כל הנ"ל בכפוף להוראות הוועדה שינתנו לי.

8

החברה המפעילה רשאית לנתק את השירות בכל עת.

בחר מערכת

קו תוכן

שיגור הודעות

נתב עסקי

קו משפחתי