דף הבית פורומים מה חדש במערכת? שלוחת שאלון ואשראי – עלינו קומה.

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #4078

    מהיום ניתן להשתמש עם השלוחות הנ"ל עבור מכירות!

    שדרוג משמעותי בשלוחת שאלון ושלוחת אשראי!

    ניתן לבנות שאלון המסונכרן עם שלוחת אשראי, כך שישמש כמערכת מכירות מתקדמת!

    1. הגדרה חדשה בשלוחת תשלום באשראי, קובעת כי ניתן יהיה להפעיל שאלון משלוחה אחרת עם הכניסה לשלוחת האשראי, לפני התשלום. ולאחר ביצוע התשלום נתוני השאלון יגיעו לכתובת המייל יחד עם נתוני התשלום. ההגדרה היא:

    בשורה הריקה יש לכתוב את נתיב השלוחה או את שם השלוחה.

    שימו לב – להגדיר בשלוחה של השאלון רק מבחן אחד ולא יותר.

    2. ניתן לקבוע כי הסכום לתשלום יהיה לפי התוצאה בשאלון, לדוג' אם בשאלון נצברו 50 נקודות (לפי מוצרים שהוזמנו, לדוגמה) הסכום לתשלום יהיה 50 שקלים. ההגדרה היא:

    הסכום לתשלום יהיה לפי הערך שהוזן ב"סכום מוגדר מראש" + ערך הניקוד שהתקבל מתוצאת השאלון, לכן אם אינכם מעוניינים להגדיר תוספת תשלום על הערך שהתקבל בשאלון, יש לכתוב ב"סכום מוגדר מראש" – 0.

    הבשורה בהגדרות הנ"ל היא, שניתן ליצור מהשאלון מערכת הזמנת מוצרים, עם הגדרת סכום לתשלום (נקודות) עבור כל מוצר – ומיד אח"כ לעבור אוטומטית לתשלום באשראי עבור הסכום שהתקבל. נתוני ההזמנה יתקבלו למייל רק לאחר ביצוע התשלום, וישמרו בשלוחת האשראי, כך שרק משתמש שהתשלום שלו עבר ההזמנה שלו תיקלט!!!

    3. בשאלון – שאלה מסוג: "בחירה" – בשאלה כזו ניתן להקיש ספרה אחת, ובתוצאות במקום לראות את הספרה שהקיש המשתמש – ייראו מהו המוצר שהזמין.
    את הטקסט שייראו בתוצאות במקום מספר, יש להזין תחת הכותרת "אפשרויות תשובה נכונות"

    יש להקליד בכל שורה את המספר שיומר לטקסט בפורמט הבא – 1:נכון  |  2:אולי  וכן הלאה…

    4. הגדרה מהפכנית עבור כל שאלות אמריקאיות או שאלות בחירה, קובעת כי עבור כל ספרה שהמשתמש יקיש תתקבל תגובה אחרת. התגובות האפשריות:

    – דילוג לשאלה אחרת (שימו לב, אם יחזרו לשאלה שכבר ענו עליה, התשובה החדשה תדרוס את התשובה הקודמת!)

    – דילוג לשלוחה אחרת

    – סיום השאלון

    – ניתוק השיחה.

    תחת הכותרת הנ"ל, ניתן להגדיר הפנייה לשאלה אחרת/לשלוחה אחרת/סיום/ניתוק, לפי התשובה המתקבלת. דוגמה: הפנייה לשאלה 8 בהקשה על 1  – הקלידו 1 נקודותיים 8 (1:8), הפנייה לשלוחה 1.9 בהקשת 2- הקלידו 2 נקודותיים סלש 1.9 (2:\1.9), ניתוק: (4:ניתוק)

     

    ההגדרות הנ"ל יוצרות תשתית למערכת הזמנת מוצרים או כרטיסים מוצלחת מאד:

    * ניתן להגדיר שאלת בחירה בה כל תשובה מובילה לקטגוריה אחרת של מוצרים, ע"י הגדרת המעבר.

    * מערכת רישום לקורסים וכד: על כל קורס שבחרו יעברו לעדכון הפרטים הרלוונטים לקורס זה בלבד.

    * בהזמנת כרטיסים לאירוע מי שמעוניין בהסעה רק הוא יעבור לבחירת עיר, וכמובן התשלום יעלה בהתאם

    * כפי שעדכנו בעבר, בשאלה אמריקאית ניתן להגדיר ב"אפשרויות תשובה נכונות" כמות ניקוד שונה עבור כל הקשה, כך שאפשר לבקש מהלקוח להקיש כמות שהוא רוצה מהמוצר, ולהגדיר על כל ספרה סכום שונה של נקודות, לדוג: 1:50  |  2:100  |  3:150  |  4:200  |  5:250  |

    * בסיום ההזמנה הרוכש מועבר אוטומטית לאשראי, ועד שהוא לא משלם ההזמנה שלו לא נקלטת (אפשר להגדיר שהנתונים יישארו בשאלון, אך לא יגיעו למייל דרך שלוחת האשראי, ולא יישמרו בשלוחת האשראי)

    #4145

    חדש מהיום,

     

    בשאלת בחירה ניתן גם להגדיר ערך עבור כל מוצר שנבחר.

    יש להזין את הנתונים באופן הבא:

    הערך שהוקש:הערך לשמירה:ערך הניקוד

     

    לדוגמה:

    להזמנת מצלמה במחיר 500 שקלים הקש 1

    להזמנת מצלמה משוכללת במחיר 700 שקלים הקש 2

    יש להכניס ב "אפשרויות תשובה נכונות":

    1:מצלמה:500

    2:מצלמה משוכללת:700

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • הפורום 'מה חדש במערכת?' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.
לוגו ידע פון

חבקוק הנביא 44 בית שמש

073-2318700

בוא נדבר על הקו שלך

הצהרת והתחייבות מפעילי הקו:​

1

ידוע לי כי הועדה אינה ממליצה לאף חוג /קהילה / חסידות לפתוח קו טלפוני כלל, ואין ב"אי חסימת הקו" כל אישור או גושפנקה לקו זה.

2

אני מתחייב לא להפעיל בקו חדר ועידה, הודעות ממאזינים, חדשות, שירים או בדיחות כלל וכלל.

3

אני מתחייב שלא תהיה אפשרות למאזיני הקו להשאיר הודעות שישמעו לאחר מכן לציבור המאזינים.

4

אני מתחייב שלא לעשות פרסום על הקו בצורה של צלצול לטלפונים [צינתוקים], גם לא למי שביקש, וגם לא ממספר אחר.

5

אני מתחייב שאופי הקו לא יהיה של פנאי תרבות ובילוי.

6

אני מתחייב שלא יהיה לקו מספר נוסף שאינו עומד בתקנון זה.

7

כל הנ"ל בכפוף להוראות הוועדה שינתנו לי.

8

החברה המפעילה רשאית לנתק את השירות בכל עת.

בחר מערכת

קו תוכן

שיגור הודעות

נתב עסקי

קו משפחתי