הדרכה עבור: מערכת תוכן

קיצור דרך וניתוב חכם

תוכן עניינים

שלוחת: קיצור דרך וניתוב חכם

שלוחת קיצור דרך – שלוחה שמעבירה את המאזינים לשלוחה אחרת שקיימת במערכת, על פי תנאים מסוימים ופרמטרים הקבועים מראש.

יעיל ושימושי מאוד!

לדוגמה:

  • להפנות מאזינים משלוחות שונות לשלוחת הוראות שימוש
  • להפניית מאזינים שסיימו להשתתף במבצעים, חידונים וכד' – לשלוחת רישום להגרלה.
  • במוסד עם כיתות רבות – להגדיר בכל כיתה אפשרות למעבר להודעות המיועדות לכלל תלמידי המוסד.
  • להפנות באופן ישיר כל מי שרשום לקורס אחד מתוך רבים, אל הקורס שלו
  • ועוד…

להגדרות נוספות, על הקלטות מערכת, הרשאות כניסה, ועוד לחצו כאן.

הוראות הגדרת השלוחה

סוג שלוחה: 'קיצור דרך וניתוב חכם'

הגדרות מתקדמות:

אפשרויות הניתוב:

ניתוב קבוע –

במידה ומוגדר ניתוב קבוע, הוא יגבר על כל הניתובים המותנים. ולכן אם הגדרתם ניתוב מותנה בטלו את הניתוב הקבוע.

הגדרת ניתוב לפי פרמטרים –

ניתן להפנות את המשתמש לשלוחה אחרת לפי תנאים מסויימים.
ניתן לקבוע כללים מרובים, ההפנייה תתבצע לפי השורה הראשונה שמתאימה בכל התנאים.

כדי להוסיף כלל לחצו על +ניתוב מותנה, בשורה שנפתחה תוכלו להגדיר את ההגדרות כדלהלן.

👈 משעה – עד שעה: ברירת מחדל מופיע את כל שעות היום (00:00 – 23:59)
👈 ימים בשבוע: ברירת מחדל מופיע את כל הימים בשבוע (1-7), ניתן להגדיר: * יום מסויים (לדוג' לשלישי הקלידו 3), * ימים מסויימים (שני וחמישי: 2,5), * או טווח ימים (מראשון עד חמישי: 1-5), * או משולב (1-3,5)
👈 ימים בחודש: לפי חודש לועזי. ברירת מחדל מופיע 1-31, ניתן כנ"ל להגדיר 1 או 1-10, או 1,5,10 וכו'.
👈 חודשים: לפי חודשים לועזיים. ברירת מחדל * כולל את כל החודשים, ניתן להגדיר חודש לועזי מסויים כנ"ל (1 / 1-2)
👈 משתמשים שרשומים לשלוחות: המשתמש יופנה לשלוחה שהוגדרה רק אם הוא רשום לשלוחה מסויימת, יש להקליד את נתיב או שם השלוחה (לדוג': 1.2.4)
[שיוך משתמש לשלוחה: א. כאשר משתמש נרשם לקבלת צינתוק – מתבצע אוטו' שיוך לשלוחה. ב. ניתן לשייך ידנית משתמשים לשלוחות, דרך 'דף הבית' > משתמשים טלפונים > איתור המשתמש/ים הרצוי/ים > בחירת פעולה 'שייך משתמשים לשלוחה:' > בחירת השלוחה > בצע]
👈 רק מספרים מחייגים: המשתמש יופנה לשלוחה שהוגדרה רק אם התקשר למערכת ממספר טלפון שהוגדר, ניתן כמובן לקבוע כמה מספרי טלפונים, מופרד ע"י פסיקים.
👈 לפי מספר שחוייג: במידה ויש למערכת יותר כמה מספרי גישה, ניתן לבצע הפנייה לשלוחות שונות לפי המספר שחוייג.
👈 חובה! לך אל שלוחה: כאן מגדירים לאיזה שלוחה יופנה המשתמש במידה וכל התנאים בשורה זו מתקיימים, ניתן להקליד את נתיב השלוחה לדוגמה (1.2.4), או שם השלוחה, וכן ניתן לנתק את הקו (הקלידו את המילה ניתוק).


הגדרת ניתוב לפי פרמטרים נוספים:

כדי להוסיף כלל לחצו על +ניתוב מותנה, בשורה שנפתחה תוכלו להגדיר את ההגדרות כדלהלן.

👈 הרשאת משתמש – ניתן לקבוע שעל פי ההרשאה של המשתמש (תלמיד / מורה / מנהל) ייקבע לאיזו שלוחה הוא יעבור.

👈 סוג משתמש – ניתן לקבוע שעל פי מצב המשתמש ייקבע לאיזו שלוחה הוא יעבור.

👈 בדוק לפי –

  • ללא בדיקה – לפי ההרשאה ו/או הסוג הוא יועבר לשלוחה שתגדירו, ללא פרמטר נוסף.
  • מועד רישום לשלוחה: לפי הזמן שעבר מאז המועד בו נרשם לשלוחה אותה תכתבו במשבצת הבאה, הוא יועבר אל שלוחה מסוימת אותה תגדירו משבצת של "לך אל שלוחה"
  • מועד כניסה לשלוחה: לפי הזמן שעבר מאז המועד בו נכנס לשלוחה אותה תכתבו במשבצת הבאה, הוא יועבר אל שלוחה מסוימת אותה תגדירו משבצת של "לך אל שלוחה"
  • מועד חיוג אחרון: לפי הזמן שעבר מאז המועד האחרון שנכנס למערכת הכללית, הוא יועבר לשלוחה מסוימת אותה תגדירו במשבצת "לך אל שלוחה".
  • מועד יצירת משתמש: לפי הזמן שעבר מאז שיצרתם את המשתמש שלו, הוא יועבר לשלוחה מסוימת אותה תגדירו במשבצת "לך אל שלוחה".

👈 אם הגדרתם נתון במשבצת בדוק לפי, חובה להגדיר נתונים במשבצות: המועד עבר לפני יותר מ: ו סוג זמן 👉

👈 המועד עבר לפני יותר מ: במשבצת זו ובמשבצת הבאה אתם מגדירים את תנאי הזמן, לדוגמה אם אתם רוצים להעביר את מי שנכנס למערכת לפני יותר משבוע אתם מגדירים: המועד עבר לפני יותר מ: 7 סוג זמן ימים. או: המועד עבר לפני יותר מ: 1. סוג זמן שבועות.

👈 חובה! לך אל שלוחה: כאן מגדירים לאיזה שלוחה יופנה המשתמש במידה וכל התנאים בשורה זו מתקיימים, ניתן להקליד את נתיב השלוחה לדוגמה (1.2.4), או שם השלוחה, וכן ניתן לנתק את הקו (הקלידו את המילה ניתוק).

הגדרה נוספת:
לאחר ההזדהות, הפעל את השלוחה המבוקשת (עם המשתמש שהזדהה), במקום לעבור אליה: ומידה והגדרתם בשלוחת הניתוב החכם הזדהות לפי סיסמה/טלפון וכו', ואתם מעוניינים שהזדהות זו תמשיך לשלוחה במערכת שאליה המשתמש הופנה, ניתן לסמן V בהגדרה זו. (שימושי לדוגמה: כאשר מעוניינים שבאזור מסויים במערכת מי שיקיש סיסמת מנהל יעבור לשם כמנהל הקו)

הערה חשובה:
הניתוב מתבצע לפי השורה הראשונה שמתאימה בכל הפרמטרים, אפשר לשנות את סדר השורות עם הלחצנים.
במידה והוגדר ניתוב מותנה, ובשיחה שנכנסה אף אחד מהתנאים לא התקיים במלואו, המשתמש יחזור לתפריט הקודם, ולכן –
כדאי להוסיף שורה אחרונה שכוללת את כל המצבים, כדי שאם אף אחד מהתנאים הקודמים לא היה נכון, המשתמש יופנה לשלוחה מסויימת (במקום לחזור לתפריט הקודם).

שימושים לדוגמה:

  • פעילויות לפי שעות: כאשר עורכים פעילויות שונות ביום, כל שעה פעילות אחרת. המשתמש נכנס לשלוחת קיצור דרך, ועובר מיידית לשלוחה של הפעילות שמתקיימת בשעה זו.
  • קיצור דרך לפי כיתה: במוסד לימודי, משייכים כל תלמיד לשלוחה שלו, ומגדירים שלוחה אחת עם 8 כללים כמספר הכיתות במוסד, לדוגמה כל מי שמשויך לשלוחה של כיתה ד, יופנה לשלוחה 1.4.
  • קו ישיר לתוך שלוחה: ניתן לקבל למערכת מספרים נוספים, ולהגדיר את התפריט הראשי כ"ניתוב חכם", עם הגדרה שאם המשתמש חייג לקו הרגיל – הוא יופנה לשלוחה 1 שתוגדר כתפריט ראשי, ואם הוא חייג למספר המשני, הוא יופנה ישירות לתוך שלוחה מסויימת במערכת.
  • לפי פרמטרים נוספים: ניתן להגדיר שרק מי שנמצא במערכת מעל חודשיים מקבל גישה לשלוחה מסוימת.
לוגו ידע פון

חבקוק הנביא 44 בית שמש

073-2318700

בוא נדבר על הקו שלך

הצהרת והתחייבות מפעילי הקו:​

1

ידוע לי כי הועדה אינה ממליצה לאף חוג /קהילה / חסידות לפתוח קו טלפוני כלל, ואין ב"אי חסימת הקו" כל אישור או גושפנקה לקו זה.

2

אני מתחייב לא להפעיל בקו חדר ועידה, הודעות ממאזינים, חדשות, שירים או בדיחות כלל וכלל.

3

אני מתחייב שלא תהיה אפשרות למאזיני הקו להשאיר הודעות שישמעו לאחר מכן לציבור המאזינים.

4

אני מתחייב שלא לעשות פרסום על הקו בצורה של צלצול לטלפונים [צינתוקים], גם לא למי שביקש, וגם לא ממספר אחר.

5

אני מתחייב שאופי הקו לא יהיה של פנאי תרבות ובילוי.

6

אני מתחייב שלא יהיה לקו מספר נוסף שאינו עומד בתקנון זה.

7

כל הנ"ל בכפוף להוראות הוועדה שינתנו לי.

8

החברה המפעילה רשאית לנתק את השירות בכל עת.

בחר מערכת

קו תוכן

שיגור הודעות

נתב עסקי

קו משפחתי