דף הבית פורומים מה חדש במערכת? שדרוג ש. מכירות והתאמה לניהול תורים

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #5167
    שירות לקוחות
    מנהל בפורום

    מערכת המכירות שודרגה כך שהיא מותאמת לתפיסת תורים
    ראשית נוספה אפשרות לבחור מכירות מסוימות כך שאם המערכת חולקה ל 2 שלוחות, יוכלו לבחור בכל שלוחה את המכירה הרצויה
    לדוגמא בשלוחה 1 תפיסת שיעורים רגילים שלוחה 2 תפיסת שיעורים פרטיים

    יש להכנס לשלוחת מכירות בחירת מכירה או שלוחה ושם לבחור את המכירה/ המכירות הרצויות

    שימו לב המערכת מקריאה את המכירות לפי הסדר כך שניתן לקרוא למכירה בשם – לפי תאריכים לדוג' לבחירה מתאריך א-ו אב הקש 1 וכו'
    כך נוצר מצב שבו ניתן לפתוח יומן כמה זמן שרוצים קדימה (ניתן לרשום תאריך פתיחה וסגירה למכירה)

    מה שעוד שודרג – כאשר מגדירים שניתן להזמין מוצר 1 בכל שעה עגולה ז"א לתפוס מקום המשתמש לא צריך להקיש כמות אלא רק כאשר יבקש לבצע שינוי המערכת תגיד שהזמין מקום 1 ותשאל אותו האם רוצה לבטל את ההזמנה

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • הפורום 'מה חדש במערכת?' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.
לוגו ידע פון

חבקוק הנביא 44 בית שמש

073-2318700

בוא נדבר על הקו שלך

הצהרת והתחייבות מפעילי הקו:​

1

ידוע לי כי הועדה אינה ממליצה לאף חוג /קהילה / חסידות לפתוח קו טלפוני כלל, ואין ב"אי חסימת הקו" כל אישור או גושפנקה לקו זה.

2

אני מתחייב לא להפעיל בקו חדר ועידה, הודעות ממאזינים, חדשות, שירים או בדיחות כלל וכלל.

3

אני מתחייב שלא תהיה אפשרות למאזיני הקו להשאיר הודעות שישמעו לאחר מכן לציבור המאזינים.

4

אני מתחייב שלא לעשות פרסום על הקו בצורה של צלצול לטלפונים [צינתוקים], גם לא למי שביקש, וגם לא ממספר אחר.

5

אני מתחייב שאופי הקו לא יהיה של פנאי תרבות ובילוי.

6

אני מתחייב שלא יהיה לקו מספר נוסף שאינו עומד בתקנון זה.

7

כל הנ"ל בכפוף להוראות הוועדה שינתנו לי.

8

החברה המפעילה רשאית לנתק את השירות בכל עת.

בחר מערכת

קו תוכן

שיגור הודעות

נתב עסקי

קו משפחתי