דף הבית פורומים תמיכה טכנית שאלות לגבי השימוש בידעפון

מוצגות 13 תגובות – 1 עד 13 (מתוך 13 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #5936
    Yosef
    משתתף

    האם יש אפשרות לדעת כמה מאזינים שונים (מספרי טלפון שונים) שמעו את הקו ביום, שבוע חודש אחרון וכד'?

    האם יש אפשרות של פירסום אוטומטי של הודעות שמשאירים מאזינים, דהיינו כאשר יש לי שלוחת הקלטת הודעות בלבד ומשאירים שם הודעה האם ישנה אפשרות שההודעה תפורסם באופן אוטומטי ולא אצטרך לפרסם אותה עצמאית (שיהיה בהודעות רגילות ולא בהודעות מתלמיד למורה או בהודעות זמניות), מבלי שזה יפגע בצינתוקים שמקבלים מהקו כאשר נכנסת הקלטה חדשה ממאזינים?

    האם יש אפשרות בעריכת הודעות בטלפון ניתן לחתוך הודעות גם באמצע הקלטה ממקום מסויים עד מקום מסויים?

    האם יש אפשרות להעלות הודעה או שיעור בתאריך מסויים, לדוגמא אני מעלה עכשיו שיעור אך רוצה שהוא יתפרסם בעוד כמה שעות או בעוד יום וכד' ?

     

     

     

    #5965
    vdv
    משתתף

    בדף הראשי של ידע פון יש 4 סוגים של דוחות

    1.יומן שיחות-מציג את כל השיחות

    2.יומן שמיעת הקלטות למשתמשים-כמה זמן ומי שמע כל הקלטה

    3.סטטיסקות בשלוחות-שאפשר לראות לאיזה שלוחות נכנסו וכמה זמן שהו בשלוחה

    4.סיכום שיחות יומי-המציג כמה שיחות היו בכלל בקו ביום זה

    בשלושת הפונקציות הראשונות יש למעלה למיין לפי טלפון ובצד לפי תאריך ושלוחה לפי העניין.

    כשמכניסים הודעה דרך האתר יש תאריך פרסום לאחר לחיצה על הפלוס איפה שמכניסים את המלל

    בשלוחת תיבת הודעות יש אפשרות לעשות וי על כשתלמיד משאיר הודעה, האם ההודעה תפורסם בשלוחה מיידית ללא צורך באישור ההודעה ע"י המורה?(לא בדקתי אם זה באמת עובד יכול להיות שהשירות לקוחות צריך לאשר אפשרות זו

    [מישהו יודע עם ניתן להעלות לפורום תמונות מסך ניסיתי בהודעה זו להכניס צילומי מסך וכשלחצתי על שליחה לא שלח]

    #6034
    Yosef
    משתתף

    תודה אבל לא עזר לי אין להם במערכת דיברתי גם עם התמיכה מקווה שבקרוב יהיה

    #6035
    vdv
    משתתף

    לא הבנתי, נשמח אם תשתף אותנו יותר מה אין,

    נשמח לעזור

    #6036
    Yosef
    משתתף

    סטטיסטיקיות של מספרי טלפון שונים שנכנסו למערכת, כלומר לא מספר שנכנס הרבה פעמים אלא לדוגמא החודש נכנסו 350 טלפונים שונים לקו, או השבוע נכנסו 211 אנשים שונים לקו וכד', זה קיים במערכות אחרות וכאן אין לפי מה שאמרו לי בתמיכה. וגם לא מצאתי

    #6054

    אפשר לבדוק בטבלת אקסל

    בעמודה של מספרי טלפון לעשות "הסר כפילויות" (בכרטיסית נתונים)

    ואז כל מספר טלפון ישאר פעם אחת

    כך תדעו כמה מספרים נכנסו בסה"כ

    #6058
    Yosef
    משתתף

    עזרתם לי תודה רבה, עשיתי יומן שיחות והוצאתי נתונים של כל החודש באקסל ואז הורדתי כפילויות וזה נתן את מספר המאזינים, ורק רציתי לציין שבמערכות אחרות זה נעשה בצורה קלה מאוד תוך 5 שניות מקסימום בלי אקסל הכל בממשק באתר, אם אפשר לשדרג נשמח תודה

    #6079
    YK1274
    משתתף

    אמנם נכון שעדיין השדרוג לא קיים אבל כדאי מאוד לראות את השדרוגים החדשים בשלוחת תיבת הודעות, כנראה שיתפרסם בקרוב.

    אנו מאמינים שידע פון תעשה הכל למען לקוחותיה!!!

    תמשיכו להשתדרג…
    <div id="7CD4F6CA_75A9_09DE_8782_7B42270E4458"></div>

    • התגובה הזו עודכנה לפני לפני 2 שבועות, 5 ימים ע״י YK1274 בגלל: ראיתי משהו באנגלית
    #6081
    vdv
    משתתף

    צודק שעדיין אין את זה בידע פון אבל אם אתה יודע מראש שאתה תרצה לדעת בעוד תקופה כמה אנשים נכנסו מהיום למערכת אתה יכול לעשות שכל מי שנכנס לקו/לשלוחה ירשם אוטומטית לשלוחה מסוימת ובסוף התקופה תבדוק כמה אנשים רשומים לשלוחה ההיא

    נבקש מ-YK1274 תעדכן אותנו מה התחדש בתיבת הודעות הדבר היחיד ששמתי לב זה שמורה יכול למחוק הודעה שהוא הקליט

    ונבקש מ-שו"ת ידע פון שיעדכן איך הכניס תמונת מסך בעבר לא הצלחתי

    #6084
    YK1274
    משתתף

    למעשה התחדשו כמה דברים!

    תלמיד יכול
    גם בתפריט ניהול הודעה יש כמה אפשרויות כמו דירוג הודעות ושמירה בתקיה אישית
    <div id="7CD4F6CA_75A9_09DE_8782_7B42270E4458"></div>

    #6085
    Yosef
    משתתף

    אני אמרתי להם לעשות שמירה בתיקייה אישית הם לא רצו אבל בסוף כנראה עשו את זה ב"ה.

    השאלה איך המשתמש נכנס למחסן האישי בכניסה לקו לשמוע את ההודעות שהוא שמר שם ?

    #6091
    MLL
    משתתף

    תשובה: יש שלוחה ושמה "שלוחת מחסן אישי"

    #6092
    Yosef
    משתתף

    אני רואה שהשלוחת מחסן עובדת טוב, רק שהיה טוב שיהיה אפשרות למנהלים להעביר משם הודעות לשלוחות אחרות (קיים במערכת אחרת מסויימת), ושיהיה אפשרות למנהלים להיכנס לתיקייה האישית של כל אחד ולמחוק או להוסיף לו שם קבצים (גם קיים שם). וגם שיהיה אפשרות למאזינים להשאיר אחד לשני הודעות לתיקיית מחסן אחד של השני ואז יוכלו לדבר אחד עם השני באופן פרטי (קיים בחלק מהמערכות) ועדיף שזה יגיד למאזין בכניסה לקו יש לך הודעה חדשה בתיקיית המחסן, וכן שיהיה אפשרות לחזור למקום האחרון שבו הפסקת בתוך תיקיית המחסן בעצמה (קיים בחלק מהמערכות).

    בהצלחה

מוצגות 13 תגובות – 1 עד 13 (מתוך 13 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
לוגו ידע פון

חבקוק הנביא 44 בית שמש

073-2318700

בוא נדבר על הקו שלך

הצהרת והתחייבות מפעילי הקו:​

1

ידוע לי כי הועדה אינה ממליצה לאף חוג /קהילה / חסידות לפתוח קו טלפוני כלל, ואין ב"אי חסימת הקו" כל אישור או גושפנקה לקו זה.

2

אני מתחייב לא להפעיל בקו חדר ועידה, הודעות ממאזינים, חדשות, שירים או בדיחות כלל וכלל.

3

אני מתחייב שלא תהיה אפשרות למאזיני הקו להשאיר הודעות שישמעו לאחר מכן לציבור המאזינים.

4

אני מתחייב שלא לעשות פרסום על הקו בצורה של צלצול לטלפונים [צינתוקים], גם לא למי שביקש, וגם לא ממספר אחר.

5

אני מתחייב שאופי הקו לא יהיה של פנאי תרבות ובילוי.

6

אני מתחייב שלא יהיה לקו מספר נוסף שאינו עומד בתקנון זה.

7

כל הנ"ל בכפוף להוראות הוועדה שינתנו לי.

8

החברה המפעילה רשאית לנתק את השירות בכל עת.

בחר מערכת

קו תוכן

שיגור הודעות

נתב עסקי

קו משפחתי