דף הבית › פורומים › תמיכה טכנית › שאלות לגבי השימוש בידעפון
- This topic has 25 תגובות, 6 משתתפים, and was last updated לפני 3 חודשים by MLL.
-
מאתתגובות
-
05/03/2024 בשעה 02:17 #5936Yosefמשתתף
האם יש אפשרות לדעת כמה מאזינים שונים (מספרי טלפון שונים) שמעו את הקו ביום, שבוע חודש אחרון וכד'?
האם יש אפשרות של פירסום אוטומטי של הודעות שמשאירים מאזינים, דהיינו כאשר יש לי שלוחת הקלטת הודעות בלבד ומשאירים שם הודעה האם ישנה אפשרות שההודעה תפורסם באופן אוטומטי ולא אצטרך לפרסם אותה עצמאית (שיהיה בהודעות רגילות ולא בהודעות מתלמיד למורה או בהודעות זמניות), מבלי שזה יפגע בצינתוקים שמקבלים מהקו כאשר נכנסת הקלטה חדשה ממאזינים?
האם יש אפשרות בעריכת הודעות בטלפון ניתן לחתוך הודעות גם באמצע הקלטה ממקום מסויים עד מקום מסויים?
האם יש אפשרות להעלות הודעה או שיעור בתאריך מסויים, לדוגמא אני מעלה עכשיו שיעור אך רוצה שהוא יתפרסם בעוד כמה שעות או בעוד יום וכד' ?
07/03/2024 בשעה 20:12 #5965vdvמשתתףבדף הראשי של ידע פון יש 4 סוגים של דוחות
1.יומן שיחות-מציג את כל השיחות
2.יומן שמיעת הקלטות למשתמשים-כמה זמן ומי שמע כל הקלטה
3.סטטיסקות בשלוחות-שאפשר לראות לאיזה שלוחות נכנסו וכמה זמן שהו בשלוחה
4.סיכום שיחות יומי-המציג כמה שיחות היו בכלל בקו ביום זה
בשלושת הפונקציות הראשונות יש למעלה למיין לפי טלפון ובצד לפי תאריך ושלוחה לפי העניין.
כשמכניסים הודעה דרך האתר יש תאריך פרסום לאחר לחיצה על הפלוס איפה שמכניסים את המלל
בשלוחת תיבת הודעות יש אפשרות לעשות וי על כשתלמיד משאיר הודעה, האם ההודעה תפורסם בשלוחה מיידית ללא צורך באישור ההודעה ע"י המורה?(לא בדקתי אם זה באמת עובד יכול להיות שהשירות לקוחות צריך לאשר אפשרות זו
[מישהו יודע עם ניתן להעלות לפורום תמונות מסך ניסיתי בהודעה זו להכניס צילומי מסך וכשלחצתי על שליחה לא שלח]
02/04/2024 בשעה 18:47 #6034Yosefמשתתףתודה אבל לא עזר לי אין להם במערכת דיברתי גם עם התמיכה מקווה שבקרוב יהיה
02/04/2024 בשעה 19:34 #6035vdvמשתתףלא הבנתי, נשמח אם תשתף אותנו יותר מה אין,
נשמח לעזור
02/04/2024 בשעה 20:31 #6036Yosefמשתתףסטטיסטיקיות של מספרי טלפון שונים שנכנסו למערכת, כלומר לא מספר שנכנס הרבה פעמים אלא לדוגמא החודש נכנסו 350 טלפונים שונים לקו, או השבוע נכנסו 211 אנשים שונים לקו וכד', זה קיים במערכות אחרות וכאן אין לפי מה שאמרו לי בתמיכה. וגם לא מצאתי
04/04/2024 בשעה 22:52 #6054שו"ת ידע פוןמשתתףאפשר לבדוק בטבלת אקסל
בעמודה של מספרי טלפון לעשות "הסר כפילויות" (בכרטיסית נתונים)
ואז כל מספר טלפון ישאר פעם אחת
כך תדעו כמה מספרים נכנסו בסה"כ
- התגובה הזו עודכנה לפני לפני 7 חודשים, 2 שבועות ע"י שו"ת ידע פון.
05/04/2024 בשעה 01:27 #6058Yosefמשתתףעזרתם לי תודה רבה, עשיתי יומן שיחות והוצאתי נתונים של כל החודש באקסל ואז הורדתי כפילויות וזה נתן את מספר המאזינים, ורק רציתי לציין שבמערכות אחרות זה נעשה בצורה קלה מאוד תוך 5 שניות מקסימום בלי אקסל הכל בממשק באתר, אם אפשר לשדרג נשמח תודה
16/04/2024 בשעה 02:06 #6079YK1274משתתףאמנם נכון שעדיין השדרוג לא קיים אבל כדאי מאוד לראות את השדרוגים החדשים בשלוחת תיבת הודעות, כנראה שיתפרסם בקרוב.
אנו מאמינים שידע פון תעשה הכל למען לקוחותיה!!!
תמשיכו להשתדרג…
<div id="7CD4F6CA_75A9_09DE_8782_7B42270E4458"></div>- התגובה הזו עודכנה לפני לפני 7 חודשים, שבוע 1 ע״י YK1274 בגלל: ראיתי משהו באנגלית
16/04/2024 בשעה 17:15 #6081vdvמשתתףצודק שעדיין אין את זה בידע פון אבל אם אתה יודע מראש שאתה תרצה לדעת בעוד תקופה כמה אנשים נכנסו מהיום למערכת אתה יכול לעשות שכל מי שנכנס לקו/לשלוחה ירשם אוטומטית לשלוחה מסוימת ובסוף התקופה תבדוק כמה אנשים רשומים לשלוחה ההיא
נבקש מ-YK1274 תעדכן אותנו מה התחדש בתיבת הודעות הדבר היחיד ששמתי לב זה שמורה יכול למחוק הודעה שהוא הקליט
ונבקש מ-שו"ת ידע פון שיעדכן איך הכניס תמונת מסך בעבר לא הצלחתי
17/04/2024 בשעה 20:54 #6084YK1274משתתףלמעשה התחדשו כמה דברים!
גם בתפריט ניהול הודעה יש כמה אפשרויות כמו דירוג הודעות ושמירה בתקיה אישית
<div id="7CD4F6CA_75A9_09DE_8782_7B42270E4458"></div>17/04/2024 בשעה 22:40 #6085Yosefמשתתףאני אמרתי להם לעשות שמירה בתיקייה אישית הם לא רצו אבל בסוף כנראה עשו את זה ב"ה.
השאלה איך המשתמש נכנס למחסן האישי בכניסה לקו לשמוע את ההודעות שהוא שמר שם ?
18/04/2024 בשעה 18:17 #6091MLLמשתתףתשובה: יש שלוחה ושמה "שלוחת מחסן אישי"
18/04/2024 בשעה 23:45 #6092Yosefמשתתףאני רואה שהשלוחת מחסן עובדת טוב, רק שהיה טוב שיהיה אפשרות למנהלים להעביר משם הודעות לשלוחות אחרות (קיים במערכת אחרת מסויימת), ושיהיה אפשרות למנהלים להיכנס לתיקייה האישית של כל אחד ולמחוק או להוסיף לו שם קבצים (גם קיים שם). וגם שיהיה אפשרות למאזינים להשאיר אחד לשני הודעות לתיקיית מחסן אחד של השני ואז יוכלו לדבר אחד עם השני באופן פרטי (קיים בחלק מהמערכות) ועדיף שזה יגיד למאזין בכניסה לקו יש לך הודעה חדשה בתיקיית המחסן, וכן שיהיה אפשרות לחזור למקום האחרון שבו הפסקת בתוך תיקיית המחסן בעצמה (קיים בחלק מהמערכות).
בהצלחה
08/07/2024 בשעה 13:14 #6363088022215משתתףיש אפשרות לבדוק ביומן שיחות מתי ובאיזה שלב המשתמש ניתק את השיחה ?
סוג של האזנה לשיחה של המשתמש.
08/07/2024 בשעה 14:20 #6364MLLמשתתףיש איפה שרואים את כל ההקלטות לשלוחות וכן בתיבת הודעות למטה בחירת יומן שמיעת הקלטות למשתמש לצפיה
האם זה עוזר לך???
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.