דף הבית פורומים תמיכה טכנית עוד הצעות לייעול ושיפור

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #4962
    Yosef
    משתתף

    1) בזמן הקלטת שיחה כאשר רוצים ללחוץ על השהייה ואח"כ לחזור להמשך הקלטת ההודעה צריכים ללחוץ על # ואח"כ על המשך ההודעה זה מסובך, ועדיף שיהיה כמו בכל המערכות וגם במערכת שלכם בהודעות הרגילות שלוחצים על 5 בשביל להשההות ואחר כך עוד הפעם על 5 להמשיך.

    2) לתת למנהלים אפשרות לחזור למקום האחרון שהם היו בזמן ניהול ההודעות בתא הקולי (תיבת הודעות).

    3) לתת אפשרות שהודעות זמניות (שנותקו ללא שמירה) \ מתלמיד למורה יהיו ביחד עם ההודעות בלי צורך בפירסום ההודעה, שכל ההודעות ינותבו לשלוחה אחת בתיבת ההודעות ומשם יוכלו להעבירם לשלוחות הרלוונטיות.

    תודה עד כאן בינתיים

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
לוגו ידע פון

חבקוק הנביא 44 בית שמש

073-2318700

בוא נדבר על הקו שלך

הצהרת והתחייבות מפעילי הקו:​

1

ידוע לי כי הועדה אינה ממליצה לאף חוג /קהילה / חסידות לפתוח קו טלפוני כלל, ואין ב"אי חסימת הקו" כל אישור או גושפנקה לקו זה.

2

אני מתחייב לא להפעיל בקו חדר ועידה, הודעות ממאזינים, חדשות, שירים או בדיחות כלל וכלל.

3

אני מתחייב שלא תהיה אפשרות למאזיני הקו להשאיר הודעות שישמעו לאחר מכן לציבור המאזינים.

4

אני מתחייב שלא לעשות פרסום על הקו בצורה של צלצול לטלפונים [צינתוקים], גם לא למי שביקש, וגם לא ממספר אחר.

5

אני מתחייב שאופי הקו לא יהיה של פנאי תרבות ובילוי.

6

אני מתחייב שלא יהיה לקו מספר נוסף שאינו עומד בתקנון זה.

7

כל הנ"ל בכפוף להוראות הוועדה שינתנו לי.

8

החברה המפעילה רשאית לנתק את השירות בכל עת.

בחר מערכת

קו תוכן

שיגור הודעות

נתב עסקי

קו משפחתי