דף הבית פורומים תמיכה טכנית ניהול נציגים בתור

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #4806
    YK1274
    משתתף

    תודה רבה על שלוחת תור המיוחדת.

    נשמח שתשדרגו את האפשרויות של ניהול נציגים דרך הטלפון, הוספת והסרת נציגים ע"י מנהל.

    כרגע רק דרך המחשב ניתן לעשות זאת.

    תודה רבה.

     

    • הדיון הזה עודכן לפני שנה 1, 2 חודשים ע״יYK1274.
    #4808
    יצחק
    משתתף

    אני גם חושב שזה קריטי.

    והכי טוב שלמנהל המערכת יהיה אפשרות לשמוע בזמן אמת כמה נציגים מחוברים, וכך יידע להוסיף במידת הצורך.

     

    אתם לא גומרים להתפתח !!

    עלו והצליחו!!

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
לוגו ידע פון

חבקוק הנביא 44 בית שמש

073-2318700

בוא נדבר על הקו שלך

הצהרת והתחייבות מפעילי הקו:​

1

ידוע לי כי הועדה אינה ממליצה לאף חוג /קהילה / חסידות לפתוח קו טלפוני כלל, ואין ב"אי חסימת הקו" כל אישור או גושפנקה לקו זה.

2

אני מתחייב לא להפעיל בקו חדר ועידה, הודעות ממאזינים, חדשות, שירים או בדיחות כלל וכלל.

3

אני מתחייב שלא תהיה אפשרות למאזיני הקו להשאיר הודעות שישמעו לאחר מכן לציבור המאזינים.

4

אני מתחייב שלא לעשות פרסום על הקו בצורה של צלצול לטלפונים [צינתוקים], גם לא למי שביקש, וגם לא ממספר אחר.

5

אני מתחייב שאופי הקו לא יהיה של פנאי תרבות ובילוי.

6

אני מתחייב שלא יהיה לקו מספר נוסף שאינו עומד בתקנון זה.

7

כל הנ"ל בכפוף להוראות הוועדה שינתנו לי.

8

החברה המפעילה רשאית לנתק את השירות בכל עת.

בחר מערכת

קו תוכן

שיגור הודעות

נתב עסקי

קו משפחתי