דף הבית › פורומים › תמיכה טכנית › ניהול נציגים בתור
תגיות: חיוג לנציג, ניהול טלפוני., שלוחת תור
תודה רבה על שלוחת תור המיוחדת.
נשמח שתשדרגו את האפשרויות של ניהול נציגים דרך הטלפון, הוספת והסרת נציגים ע"י מנהל.
כרגע רק דרך המחשב ניתן לעשות זאת.
תודה רבה.
אני גם חושב שזה קריטי.
והכי טוב שלמנהל המערכת יהיה אפשרות לשמוע בזמן אמת כמה נציגים מחוברים, וכך יידע להוסיף במידת הצורך.
אתם לא גומרים להתפתח !!
עלו והצליחו!!
ידוע לי כי הועדה אינה ממליצה לאף חוג /קהילה / חסידות לפתוח קו טלפוני כלל, ואין ב"אי חסימת הקו" כל אישור או גושפנקה לקו זה.
אני מתחייב לא להפעיל בקו חדר ועידה, הודעות ממאזינים, חדשות, שירים או בדיחות כלל וכלל.
אני מתחייב שלא תהיה אפשרות למאזיני הקו להשאיר הודעות שישמעו לאחר מכן לציבור המאזינים.
אני מתחייב שלא לעשות פרסום על הקו בצורה של צלצול לטלפונים [צינתוקים], גם לא למי שביקש, וגם לא ממספר אחר.
אני מתחייב שאופי הקו לא יהיה של פנאי תרבות ובילוי.
אני מתחייב שלא יהיה לקו מספר נוסף שאינו עומד בתקנון זה.
כל הנ"ל בכפוף להוראות הוועדה שינתנו לי.
החברה המפעילה רשאית לנתק את השירות בכל עת.