דף הבית פורומים תמיכה טכנית יומן שמיעת הקלטות למשתמשים

מוצגות 9 תגובות – 1 עד 9 (מתוך 9 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #4037
    0733452423
    משתתף

    הכנסתי שיעור לשלוחה 1.5.4.3

    ב'יומן שיחות' אני רואה אנשים שנכנסנו ושמעו את השיעור

    ואילו ב'יומן שמיעת הקלטות למשתמשים' יש 0 תוצאות

    מה ההסבר של זה?

    #4050
    יצחק
    משתתף

    מאד מוזר.

    בדרך כלל, כל אחד שנכנס למערכת, נרשם גם ביומן שיחות, שם מופיע כמה שניות האזין כללי למערכת, ולאיזה שלוחות נכנס.

    וביומן שמיעת הקלטות למשתמשים, מופיע כמה זמן האזין לכל הקלטה במערכת.

    #4063
    0733452423
    משתתף

    אני יודע שזה מאוד מוזר. לכן שלחתי שאלה.

    מה התשובה?

    #4065
    יצחק
    משתתף

    שאלת את  השירות לקוחות?

    #4067
    0733452423
    משתתף

    לא

    #4068
    יצחק
    משתתף

    שלח להם מייל.

    תעדכן מה הגיבו

    #4072
    0733452423
    משתתף

    שאלתי בשירות לקוחות והשיבו לי שזה בגלל שלא סימנתי V בהגדרות השלוחה 'שמירת המיקום האחרון של הקלטות שהמשתמש שמע בשלוחה זו'

    אני מאמין שזה לא אמור להיות ככה, כי הפונקציה הזאת נועדה כדי שאנשים לא יפסידו את המיקום האחרון שלהם ע"י ששמעו איזו הודעה אחרת או עדכון.

    ואני בטוח ש'ידע פון' ישדרגו גם את זה, הם לא מפסיקים להשתדרג!

     

    #4076

    כל שלוחת תיבת הודעות אפשר להגדיר שכאשר המשתמש ייכנס הוא ישמע תפריט: "לשמיעה הקישו… לחזרה למיקום האחרון הקישו…"
    ואז זה מחזיר אותו למיקום האחרון של אותה השלוחה.
    ההגדרה היא:

    תלמיד יכול לחזור למיקום האחרון?

     

    #4117
    0733452423
    משתתף

    א] מישהו בטעות הכנס נושא חדש תחת נושא זה

    ב] נכון שאפשר בכניסה לכל שלוחה ללחוץ 0 ולהגיע למקום האחרון, אבל יש הרבה שמעדיפים את האפשרות ללחוץ 0 בכניסה למערכת ולהגיע מיד למקום האחרון כדי שהם לא יצטרכו להקיש כמה הקשות עד לשלוחה הספציפית שבה הם נמצאים.

    אך יש להם בעיה שלפעמים נשלח להם צינתוק עם עדכון מסויים ואז נאבד להם המקום האחרון שבו הם אחזו.

מוצגות 9 תגובות – 1 עד 9 (מתוך 9 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
לוגו ידע פון

חבקוק הנביא 44 בית שמש

073-2318700

בוא נדבר על הקו שלך

הצהרת והתחייבות מפעילי הקו:​

1

ידוע לי כי הועדה אינה ממליצה לאף חוג /קהילה / חסידות לפתוח קו טלפוני כלל, ואין ב"אי חסימת הקו" כל אישור או גושפנקה לקו זה.

2

אני מתחייב לא להפעיל בקו חדר ועידה, הודעות ממאזינים, חדשות, שירים או בדיחות כלל וכלל.

3

אני מתחייב שלא תהיה אפשרות למאזיני הקו להשאיר הודעות שישמעו לאחר מכן לציבור המאזינים.

4

אני מתחייב שלא לעשות פרסום על הקו בצורה של צלצול לטלפונים [צינתוקים], גם לא למי שביקש, וגם לא ממספר אחר.

5

אני מתחייב שאופי הקו לא יהיה של פנאי תרבות ובילוי.

6

אני מתחייב שלא יהיה לקו מספר נוסף שאינו עומד בתקנון זה.

7

כל הנ"ל בכפוף להוראות הוועדה שינתנו לי.

8

החברה המפעילה רשאית לנתק את השירות בכל עת.

בחר מערכת

קו תוכן

שיגור הודעות

נתב עסקי

קו משפחתי