דף הבית פורומים תמיכה טכנית הצעות לייעול ושיפור

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #4958
    Yosef
    משתתף

    1) דרך הטלפון העברת הודעה מסויימת מקו שלכם לקו אחר ע"י הקשה על מקש מסויים באפשרויות ההודעה, ולאחר מכן מזינים מס' טלפון של הקו האחר שאליו רוצים להעביר את כל ההודעה. (יש בחלק מהמערכות).
    2) דרך הטלפון לתת למאזינים אפשרות דרך אפשרויות ההודעה להגביר \ להנמיך את עוצמת השמע של ההודעה באופן אוטומטי ע"י הקשה על מקש מסויים. (יש בחלק מהמערכות).
    3) דרך הטלפון \ אתר לתת למנהלים אפשרות להגביר \ להנמיך עוצמת שמע של קובץ מסויים, וכן לתת אפשרות לחתוך את החלקים השקטים (כל ההפסקות שבין דיבור לדיבור בהודעה מסויימת) שבהודעה באופן אוטומטי (כמו שיש בתוכנת AUDACITY וכד'). (אין באף מערכת וחשוב מאוד שיהיה).
    4) באתר כאשר המנהל רואה את המאזינים שמחוברים כעת לקו חסרים כמה אופציות בסיסיות שישנם בכל המערכות, א' שיהיה ריענון אוטומטי כל 3-5 שניות של מצב המאזינים, ב' שיראו לאיזה שלוחה מחובר כעת אותו המאזין, ג' שיראו איזה קובץ בשלוחה שומע המאזין המסויים, אפשרות לנתק את המאזין מהקו, אפשרות להעברת המאזין לשלוחה מסויימת. (יש בכל המערכות)
    5) באתר המערכת לא מספיק ידידותית, כלומר בממשק ניהול החייגן שלכם יש משהו שהוא בסיסי בכל המערכות של ריבועים מעוצבים כאלו שלוחצים עליהם ודרכם עוברים מעניין לעניין, אך במערכת ממשק הניהול הרגילה אין את זה וזה מקשה על הניהול \ מאט את קצב הניהול, וזה ממש דבר בסיסי וחיוני מאוד. (יש בכל המערכות)
    6) אין אפשרות להיכנס לתיקיית הודעות שנמחקו \ הודעות זמניות שהשאירו מאזינים וגם לשחזר אותם לקו, אך לא אישרו אותם, ועדיף שיהיה אפשרות גם דרך האתר (יש בכל המערכות), וגם דרך הטלפון (אין באף מערכת וחשוב מאוד שיהיה).
    7) לגבי תמלוגים של קרדיטים לשיגור הודעות וכד', מקובל ברוב המערכות שמעל 30 אלף דקות שיחה מקבלים 500 קרדיטים \ יח' בחינם באופן אוטומטי, לא ראיתי שיש לכם דבר כזה וכדאי מאוד לשקול לעשות דבר כזה. (יש בכל המערכות).
    8) בסטטיסטיקות כדאי שיהיה אפשר לראות בלי לייצא לאקסל כמה מאזינים (שונים) שמעו את אותה השיחה, וכמה דקות בסה"כ שמעו את השיחה ההיא, וכמה פעמים נכנסו לשלוחה ההיא, ומה זמן השהייה בממוצע. (יש בכל המערכות).
    9) אין לך אפשרות של כניסה למספרים חסומים ולא הבנתי מדוע בכל המערכות זה כן נותן יש לשקול לבטל את הדבר הזה שמפסיד מאזינים, וגם לתת אופצייה מקובלת של זיהוי מספרים חסומים. (יש ברוב המערכות).
    10) לתת אפשרות גם דרך הטלפון לשמוע כמה מאזינים שמעו קובץ \ הודעה מסויימת ולא רק דרך האתר… (אין באף מערכת וחשוב מאוד שיהיה).
    11) לתת אפשרות דרך הטלפון \ אתר להעביר הודעה מסויימת לכמה שלוחות או להעתיק אותה לכמה שלוחות בבת אחת בלא שיצטרכו לחזור שוב ושוב להודעה על מנת להעבירה \ להעתיקה לעוד שלוחה. (אין באף מערכת וחשוב מאוד שיהיה).
    12) למנוע כפילות בהודעות, כלומר כאשר מנהל 1 העלה הודעה מסויימת לאחד השלוחות, ומנהל אחר שומע בו זמנית את ההודעה שלא יהיה אפשרות למנהל 2 להעלות את ההודעה לשלוחות אלא שיקפוץ להודעה הבאה אוטומטי או שיגיד לו שכבר העלו את ההודעה הזאת לשלוחה כך וכך. (אין באף מערכת וחשוב מאוד שיהיה).
    13) לתת למאזינים אפשרות שיהיה להם שלוחת מועדפים, כלומר שיוכלו לשמוע הודעה מסויימת שרוצים לשומעה בזמן אחר ולשמור אותה בתיקייה אישית של מועדפים זה דבר בסיסי ומקובל ולא ראיתי כזה דבר אצלכם. ושם בתיקיית המועדפים יהיה להם אפשרות לשמוע את ההודעה, למחוק אותה, למחוק את כל ההודעה במועדפים בבת אחת, לחזור למקום האחרון בו הפסיקו בעת שמיעת המועדפים. (יש בכל המערכות)
    14) לתת אפשרות לפתיחה \ מחיקת שלוחות או תתי שלוחות דרך הטלפון. (יש במערכות אחרות)
    15) לתת אפשרות למנהלים להגדיר כל מקש מה יעשה, הבנתי שיש חלקי אבל צריך שיהיה אפשרות להגדיר את כל המקשים בטלפון מה כל מקש בתפריט הראשי \ בעת שמיעת ההודעה יעשה לפי בחירה אישית של המנהל, (זה דבר בסיסי שיש בכל המערכות).
    16) לתת אפשרות לעשות שלוחה של זמני היום, כגון בוחרים עיר מסויימת מהערים המפורסמות יותר, ואח"כ זה מתחיל להקריא את זמני היום, לדוגמא חצות היום והלילה בשעה כך וכך, עמוד השחר הראשון בשעה כך וכך, עמוד השחר השני בשעה כך וכך, נץ החמה בשעה כך וכך, וכן על דרך זה שאר הדברים (יש את זה בחלק מהמערכות).
    17) לתת אפשרות לעשות שלוחה של של חגים כגון ספירת העומר \ חנוכה וכד' שאומרת לך באיזה יום אתה לעומר, או איזה נר מדליקים היום של חנוכה, או כמה ימים נשאר לברכת הלבנה, או האם אומרים היום תיקון חצות שלם או רק תיקון רחל או רק תיקון לאה, וכן על דרך זה דברים כאלו שמופיעים בלוחות. (יש בחלק מהמערכות)

    אלו הם הדברים שעולים לי כרגע ייתכן ובהמשך יהיו עוד הצעות.
    אני ממליץ מאוד לטפל בזה בזריזות ולפתח את זה כי זה ממש קריטי וחסר וחבל, יש לכם מערכת מצויינת ומתקדמת וגם תמיכה טובה בטלפון ואפשר תמיד לשפר עוד, במידה ותעשו את כל מה שביקשתי יהיה לכם ולמנהלים \ מאזינים תועלת מאוד גדולה וייחודיות מיוחדת מאוד.
    אם תרצו אפשר למקד אותכם מה הכי דחוף יותר מהאחרים.

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
לוגו ידע פון

חבקוק הנביא 44 בית שמש

073-2318700

בוא נדבר על הקו שלך

הצהרת והתחייבות מפעילי הקו:​

1

ידוע לי כי הועדה אינה ממליצה לאף חוג /קהילה / חסידות לפתוח קו טלפוני כלל, ואין ב"אי חסימת הקו" כל אישור או גושפנקה לקו זה.

2

אני מתחייב לא להפעיל בקו חדר ועידה, הודעות ממאזינים, חדשות, שירים או בדיחות כלל וכלל.

3

אני מתחייב שלא תהיה אפשרות למאזיני הקו להשאיר הודעות שישמעו לאחר מכן לציבור המאזינים.

4

אני מתחייב שלא לעשות פרסום על הקו בצורה של צלצול לטלפונים [צינתוקים], גם לא למי שביקש, וגם לא ממספר אחר.

5

אני מתחייב שאופי הקו לא יהיה של פנאי תרבות ובילוי.

6

אני מתחייב שלא יהיה לקו מספר נוסף שאינו עומד בתקנון זה.

7

כל הנ"ל בכפוף להוראות הוועדה שינתנו לי.

8

החברה המפעילה רשאית לנתק את השירות בכל עת.

בחר מערכת

קו תוכן

שיגור הודעות

נתב עסקי

קו משפחתי