דף הבית › פורומים › תמיכה טכנית › הפעלת כמה שאלונים בשלוחת אשראי
האם בשידרוג של שלוחת אשראי ניתן לקשר כמה שאלונים, ע"י פסיק בין השלוחות?
מה המטרה?
אפשר להכניס באותה השלוחה כמה שאלונים, אבל זה יגרום שהמשתמש ידרש לבחור את השאלון הרצוי
לא הסברתי מספיק, אני מתכוון הרבה שאלונים מהרבה שלוחות שאלון לשלוחה.
או שתגיד לי שזה מיותר.
האם ניתן ליצור כמה קטגוריות בשאלון אחד עם מעבר כמו בתפריט מכירות?
1. לא צריך בשביל זה כמה שלוחות, מספיקה שלוחה אחת עם כמה שאלונים
2. ע"י פונקציית הדילוג, אפשר לתת שאלה עם כמה אפשרויות תשובה שכל הקשה מובילה להמשך אחר של השאלון.
לפירוט עברו להסבר המורחב
ידוע לי כי הועדה אינה ממליצה לאף חוג /קהילה / חסידות לפתוח קו טלפוני כלל, ואין ב"אי חסימת הקו" כל אישור או גושפנקה לקו זה.
אני מתחייב לא להפעיל בקו חדר ועידה, הודעות ממאזינים, חדשות, שירים או בדיחות כלל וכלל.
אני מתחייב שלא תהיה אפשרות למאזיני הקו להשאיר הודעות שישמעו לאחר מכן לציבור המאזינים.
אני מתחייב שלא לעשות פרסום על הקו בצורה של צלצול לטלפונים [צינתוקים], גם לא למי שביקש, וגם לא ממספר אחר.
אני מתחייב שאופי הקו לא יהיה של פנאי תרבות ובילוי.
אני מתחייב שלא יהיה לקו מספר נוסף שאינו עומד בתקנון זה.
כל הנ"ל בכפוף להוראות הוועדה שינתנו לי.
החברה המפעילה רשאית לנתק את השירות בכל עת.