מהלך השימוש בממשק הטכני לשיגור הודעות של ידע פון בע"מ (להלן: "החברה"), אני הח"מ מטה (להלן: "הלקוח") מתחייב לפעול לפי הכללים הבאים במצטבר וללא יוצא מן הכלל כדלהלן:
1. הלקוח מצהיר כי הוא מודע לכך שהחברה משמשת אך ורק ספקית של ממשק טכני, ומסכים כי תסופק לו על ידי החברה גישה לממשק הטכני בלבד, והוא יפעיל בעצמו את המערכת לשיגור ההודעות באמצעות רשת תקשורת (האתר או/ו הטלפון או/ו אמצעי תקשורת אחר).
2. הלקוח מאשר כי הוא יהיה אחראי על הכנסת ההודעה לשיגור ועל הזנתם של מספרי הטלפון לממשק הטכני שהתקבל מהחברה, וכן על הפעלת הקמפיין. החברה אינה ולא תהיה אחראית על תוכן ההודעות ו/או על מספרי הטלפון אליהם תישלחנה הודעות אלה.
3. הלקוח מתחייב כי רשימת הנמענים אליה תישלחנה הודעות מטעמו תכלול אך ורק מנויים או בעלי ציוד קצה אשר נתנו ללקוח הסכמה מפורשת (opt-in) ומתועדת מראש ובכתב לקבל מהלקוח הודעות לטלפונים שאת מספריהם ימסור הלקוח לחברה. בנוסף, הלקוח מתחייב כי יזדהה כמדוור בכל הודעה וישתמש באפשרות הסרה מרשימה שתאפשר למנויים להפסיק את קבלת ההודעות.
4. הלקוח מתחייב לשמור אצלו את כל התיעוד להסכמתם המפורשת של המנויים, וכן רשימה מסודרת של מנויים כאמור, ולהעמידה לרשות החברה במידת הצורך על פי פניית החברה.
5. הלקוח מתחייב להסיר קודם ההפצה ובאופן מידי, משתמש אשר ביקש להסיר עצמו מהרשימה.
6. ידוע ללקוח כי במידה והחברה תקבל פניה מנמען המבקש את פרטי המפרסם לרבות (אך לא רק) לצורך הגשת תביעה לפי חוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ"ב-1982, החברה תהיה רשאית להעביר לנמען את פרטי הלקוח כפי שמופיעים בטופס זה ו/או פרטים נוספים הנמצאים בידי החברה.
7. הלקוח מתחייב שלא לשלוח הודעות שמכילות אחד או יותר מהתכנים הבאים:
1.7. תכנים שיש בהם שידור של דואר זבל ו/או SPAM ו/או "דבר פרסומת".
2.7. תכנים הפוגעים בזכויות קנייניות של אחרים או מפר אותן ו/או עלול להפר אותן – לרבות בזכויות יוצרים ו/או בסימני מסחר ו/ או בזכות לשם טוב ו/ו או בזכויות חוזיות ו/או בחובות אמון לאחרים או/ו בזכויות מסחריות.
3.7. כל חומר העלול לפגוע ברגשות הציבור. ותוכן שמנוגד לדיני וערכי תורת ישראל.
4.7. כל חומר הנוגע לקטינים ומזהה אותם, את פרטיהם האישיים או מענם ודרכי ההתקשרות עימם.
5.7. כל חומר בלתי חוקי, או חומר המעודד/תומך/מסייע/מספק הוראות לביצוע או מנחה בביצוע מעשה המהווה עבירה פלילית לפי דיני מדינת ישראל.
6.7. כל חומר המהווה לשון הרע על אדם, או הפוגע בפרטיותו.
7.7. כל חומר בעל אופי או תוכן עוין ו/או מאיים ו/או גס ו/או גזעני ו/או הפוגע ברגשות הציבור, אשר עלול להוות בסיס לתביעה אזרחית או מהווה הפרה אחרת של החוק הישראלי.
8. הלקוח מודע לכך כי המפעיל הסלולארי או מי מטעמו רשאי לנתק ו/או להפסיק ו/או להגביל מתן שירותי רטן לרבות השירות נשוא הסכם זה בין ביוזמת המפעיל הסלולארי, בין לבקשת החברה ובין בעתות חרום, והלקוח מתחייב שלא לבוא בכל טענה בעניין זה.
9. למען הסר ספק, הלקוח מאשר כי ידוע לו שאיכות השירות שהחברה תספק לו תלוי במידה מוחלטת באיכות הרשת הסלולארית אשר למנוייה נשלחות ההודעות ולתנאיה, וכי מעת לעת מתרחשות וסביר כי ימשיכו להתרחש תקלות ברשתות אלו וכן במערכות החברה, וכי החברה איננה אחראית לכל עיכוב ו/או נזק, לרבות עיכוב במתן נתונים ו/או הגדרות מצד הלקוח ו/או בשל מגבלות רשת האינטרנט ו/או כל תשתית תקשורת אחרת חיצונית להחברה ו/או מכל סיבה אחרת, והלקוח מוותר בזה ולא תהיה לו כל תביעה ו/או טענה ו/או דרישה כנגד החברה ו/או כנגד המפעיל הסלולארי בקשר עם שירותים שלא סופקו לו ו/או נזקים שייגרמו לו כתוצאה מאיכות ירודה של הרשתות ו/או המערכות ו/או תקלות בהן.
10. ידוע ללקוח כי החברה מפעילה את השירות המוצע ללקוח וליתר לקוחותיה באופן עצמאי והוא מאשר כדלהלן:
10.1. כי המפעיל הסלולארי פטור מכל אחריות בגין משלוח ההודעות, מועד שליחתן, תוכנן, ותוצאותיהן, אשר נשלחו ו/או נשלחות ו/או תישלחנה למנוייו מטעם הלקוח.
10.2. כי החברה מהווה ספקית של הממשק הטכני בלבד לשם העברת ההודעות לטלפונים, אשר פועל באמצעות רשת תקשורת והיא אינה נושאת בכל אחריות לתוכן ההודעות ו/או לאופן הפצתן.
11. מבלי לגרוע מכל האמור לעיל, הלקוח מצהיר, מאשר ומתחייב כי הוא יהיה אחראי באופן בלעדי וללא הגבלה לתוכנם של כל ההודעות והמסרים שיישלחו על ידיו באמצעות המערכת של החברה /ו או בסיועה וכן לאופן הפצתם.
12. הלקוח מתחייב בפני החברה לפצות ו/או לשפות אותה לאלתר בגין כל נזק ו/או אבדן ו/או הפסד, כספיים או אחרים, בין שיגרמו לה במישרין ובין שיגרמו בעקיפין, כתוצאה מאי מילוי או הפרה, בין במעשה ובין במחדל, של איזו מהתחייבויותיו על פי מסמך זה ו/או על פי הסכמים ביניהם ו/או על פי כל מסמך אחר עליו יחתום בקשר עם השירות של החברה ו/או על פי כל דין, לרבות בגין כל נזק ו/או הוצאה שייגרמו לה בשל תביעה שתוגש נגדה, אזרחית או פלילית, ובשל הצורך להתגונן כנגד תביעה כאמור .
13. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, הלקוח מתחייב לשלם במקום החברה ולשאת על חשבונו בכל הוצאה ו/או חיוב כאמור לעיל תוך 10 ימי עבודה מקבלת דרישתה ובלבד שתמציא לו עותק מן החיוב סמוך לאחר קבלתה אצלה ותאפשר לו להשיג /ו או לערור ו/או לנקוט בכל הליך חוקי ככל שימצא לנכון ביחס אליו אך, זאת מבלי לגרוע מהתחייבותו לשפות אותה בפועל כאמור לעיל.
14. הלקוח מצהיר באופן מפורש כי כל מידע ו/או מידע רגיש (להלן: "המידע") כהגדרתם בחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א 1981, שנשלח ו/או מועבר במסגרת ההסכם הינו מידע שבבעלותו הבלעדית.
15. הלקוח מצהיר כי ידוע לו שעליו מוטלת האחריות לרישום ו/או הקמה של מאגר מידע בקשר עם המידע המחויבים מכוח חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א 1981 ו/או כל חוק אחר ו/או כל תקנה ו/או צו.
16. הלקוח מצהיר באופן מפורש כי במהלך השימוש בשירות משלוח ההודעות של החברה, נכון למועד החתימה על מסמך זה הוא עומד וכן מתחייב לעמוד בעתיד בכל הוראות חוק הגנת הצרכן. חוק התקשורת, חוק לשון הרע, חוק הגנת הפרטיות. חוק העונשין ו/או כל התקנות ו/או כל הצווים מכוחם ובהוראות כל דין אחר.

לוגו ידע פון

חבקוק הנביא 44 בית שמש

073-2318700

בוא נדבר על הקו שלך

הצהרת והתחייבות מפעילי הקו:​

1

ידוע לי כי הועדה אינה ממליצה לאף חוג /קהילה / חסידות לפתוח קו טלפוני כלל, ואין ב"אי חסימת הקו" כל אישור או גושפנקה לקו זה.

2

אני מתחייב לא להפעיל בקו חדר ועידה, הודעות ממאזינים, חדשות, שירים או בדיחות כלל וכלל.

3

אני מתחייב שלא תהיה אפשרות למאזיני הקו להשאיר הודעות שישמעו לאחר מכן לציבור המאזינים.

4

אני מתחייב שלא לעשות פרסום על הקו בצורה של צלצול לטלפונים [צינתוקים], גם לא למי שביקש, וגם לא ממספר אחר.

5

אני מתחייב שאופי הקו לא יהיה של פנאי תרבות ובילוי.

6

אני מתחייב שלא יהיה לקו מספר נוסף שאינו עומד בתקנון זה.

7

כל הנ"ל בכפוף להוראות הוועדה שינתנו לי.

8

החברה המפעילה רשאית לנתק את השירות בכל עת.

בחר מערכת

קו תוכן

שיגור הודעות

נתב עסקי

קו משפחתי