פתיחה של שלוחה זו צריכה תאום עם המזכירות והיא בתשלום של 50 ש"ח לחודש
ראשית יש להיכנס למודול "תורים" ולפתוח תור חדש.
בפעם הראשונה שפותחים תור חדש, יש ללחוץ על שמירה והמשך עריכה, ולאחמ"כ ללחוץ שוב על שמירה.
שם תור – חובה
משמיע "מספרך בתור", זמן משוער להמתנה. וכו'
אפשרות להחליט כל כמה זמן ישמיע את הנ"ל.
בחירה האם לקבל שיחה תוך כדי שיחה אחרת.
נציג שמחובר לכמה תורים בו זמנית, יש אפשרות לדרג מאיזה תור הוא יקבל קודם שיחה.
ועוד ועוד.
יש לפתוח שלוחת "חיבור/ניתוק נציג", על מנת שנציגים יוכלו להירשם לקבלת שיחות
לחילופין אפשר לרשום ידנית נציג לקבלת שיחות, דרך המודול "נציגים"
כדי להוציא זמנית נציג מהתור ניתן להוריד את ה'וי' מ"פעיל"
לפתוח שלוחת "חיוג לתור", האפשרויות של השלוחה הן:
שם תור
תור מותנה – לפי זמנים/רישום לשלוחה/ מספר טלפון
הצגת שיחה מופנית.
הקלטת שיחה + שליחה במייל – הגבלת אורך הקלטה בשליחה במייל.
מעבר לשלוחה בסיום/אין מענה/לפי שעות/אין נציגים.
הגדרת זמן המתנה למענה.
השמעת תפריט לנציג/שם מתקשר.
השמעה ללקוח שם נציג.
בחירה של שמירת ההקלטה/לא לשמור את ההקלטה בפרטי התלמיד.
בלעדי! שליחת צינתוק זיהוי מתקשר לנציג אחרי מענה.
יומן שיחות בתור
אפשרות לצפות און ליין וגם אח"כ, כמה ומי ממתינים בתור למענה, השיחה הסתיימה, נוטשה וכו
זמן ההמתנה בתור ותוך כמה זמן ענו. ע"י איזה נציג נענתה השיחה.
הקלטות השיחה. ועוד.