דף הבית › פורומים › תמיכה טכנית › שלוחת קיצור דרך
האם יש מישהו שיכול להדריך אותי איך עושים שלוחת קיצור דרך? לא הצלחתי להבין מההוראות בדיוק מה לעשות, אני צריך הסברה יותר בהרחבה
איפה הסתבכת? אני יכול לעזור לך!
תודה: יש לי שלוחה במערכת שהיא מעבירה את השיחה לנציג מכירות. אני רוצה שתוך כדי ששומעים את השיעורים יוכלו ללחוץ על מקש כלשהוא ולעבור להרשמה. איך אני עושה את זה?
לא הבנתי, את השיעורים שומעים תוך כדי שעוברים לנציג?
"אני רוצה שתוך כדי ששומעים את השיעורים יוכלו ללחוץ על מקש כלשהוא ולעבור להרשמה. איך אני עושה את זה?"
בשלוחה מסוג "תיבת הודעות" יש בסוף העמוד למטה אפשרות של "אפשרויות הקשה במהלך/לאחר שמיעת ההודעה"
שם אתה כותב את הסיפרה אותה תירצו שיוכלו להקיש, לדוג' סיפרה 1, ואז הוא שומע "העידכון התקבל בהצלחה".
ב"יומן שיחות למשתמשים" אתה יכול לצפות בכל אלו שהקישו 1.
ידוע לי כי הועדה אינה ממליצה לאף חוג /קהילה / חסידות לפתוח קו טלפוני כלל, ואין ב"אי חסימת הקו" כל אישור או גושפנקה לקו זה.
אני מתחייב לא להפעיל בקו חדר ועידה, הודעות ממאזינים, חדשות, שירים או בדיחות כלל וכלל.
אני מתחייב שלא תהיה אפשרות למאזיני הקו להשאיר הודעות שישמעו לאחר מכן לציבור המאזינים.
אני מתחייב שלא לעשות פרסום על הקו בצורה של צלצול לטלפונים [צינתוקים], גם לא למי שביקש, וגם לא ממספר אחר.
אני מתחייב שאופי הקו לא יהיה של פנאי תרבות ובילוי.
אני מתחייב שלא יהיה לקו מספר נוסף שאינו עומד בתקנון זה.
כל הנ"ל בכפוף להוראות הוועדה שינתנו לי.
החברה המפעילה רשאית לנתק את השירות בכל עת.