דף הבית פורומים תמיכה טכנית שלוחה לרישום תלמיד לשלוחה מסויימת

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #6172
    0733454256
    משתתף

    כשרוצים לרשום תלמיד לשלוחה מסויימת דרך הטלפון, במקום להיכנס לניהול ב-* ואח"כ 4 ואח"כ 5, כדי לרשום תלמיד לשלוחה מסויימת, האם יש אפשרות יותר נגישה, כגון שלוחה רגילה שמורה או מנהל יוכל פשוט להכניס מס' טלפון של תלמיד וירשם לשלוחה המסויימת, לפי מה שהגדירו במחשב ?

    נשמח לקבל ראיונות.

    תודה רבה.

    #6175
    vdv
    משתתף

    אני אישית לא הבנתי מה שכתבת  ש-*>4>5 אפשר לרשום שם משתמש לשלוחה מסוימת,

    אם אתה רוצה לתת כזאת שלוחה אתה יכול לפתוח שלוחה שיש בה את ההגדרה בסיום הפעולה לרשום את המשתמש לשלוחה מסוימות או לאפשר גישה לשלוחות (ההגדרה הזאת נמצאת בשלוחת שאלון, רישום משתמש חדש ועוד) כשבכניסה לשלוחה להפעיל הזדהות באמצעות הקשת מספר טלפון, ואז המורה מקיש מספר טלפון ומזדהה וממלא בכאילו את המבחן בשם מי שמזדהה ואז לוחץ 1 שזה התשובה לשאלה-השאלון הסתיים והתלמיד נרשם לשלוחה

    אפשר גם לעשות שהכניסה לשלוחה תהיה דרך שלוחה שפתוחה רק למורים

    #6428
    0733454256
    משתתף

    פשוט לא הבנת השאלה.

    אני כמנהל או כמורה איך אפשר לשייך תלמיד 'משתמש שכבר רשום' במערכת, לשלוחה מסויימת בטלפון?

    בגלל שמשתמש חדש אני יודע שאפשר בטלפון כשרושמים אותו אפשר לשייך אותו לשלוחה מסויימת.

    נשמח לקבל עדכון.

    תודה!!

    #6436
    vdv
    משתתף

    את הפתרון שהצעתי ניסת??

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
לוגו ידע פון

חבקוק הנביא 44 בית שמש

073-2318700

בוא נדבר על הקו שלך

הצהרת והתחייבות מפעילי הקו:​

1

ידוע לי כי הועדה אינה ממליצה לאף חוג /קהילה / חסידות לפתוח קו טלפוני כלל, ואין ב"אי חסימת הקו" כל אישור או גושפנקה לקו זה.

2

אני מתחייב לא להפעיל בקו חדר ועידה, הודעות ממאזינים, חדשות, שירים או בדיחות כלל וכלל.

3

אני מתחייב שלא תהיה אפשרות למאזיני הקו להשאיר הודעות שישמעו לאחר מכן לציבור המאזינים.

4

אני מתחייב שלא לעשות פרסום על הקו בצורה של צלצול לטלפונים [צינתוקים], גם לא למי שביקש, וגם לא ממספר אחר.

5

אני מתחייב שאופי הקו לא יהיה של פנאי תרבות ובילוי.

6

אני מתחייב שלא יהיה לקו מספר נוסף שאינו עומד בתקנון זה.

7

כל הנ"ל בכפוף להוראות הוועדה שינתנו לי.

8

החברה המפעילה רשאית לנתק את השירות בכל עת.

בחר מערכת

קו תוכן

שיגור הודעות

נתב עסקי

קו משפחתי