דף הבית פורומים תמיכה טכנית כמה עניינים

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #6236
    Yosef
    משתתף

    כאשר מנהל נכנס לשלוחה מסויימת בסוף כל הודעה זה אומר למנהל "לתפריט מידע על ההודעה הקישו כך וכך, לדפדוף בין ההודעות הקישו כך וכך וכו'," וזה ממש מיותר זה לא נותן למנהל לעבור להודעה הבאה עד שלוחץ על 8, ואילו אצל המאזינים זה עובר לבד להודעה הבאה, למעשה אין בזה צורך כלל כי כל מנהל יודע איך לנהל הודעות אם רוצה דרך הטלפון, וזה מטריד מאוד ומפריע, נא לטפל בבקשה.

    כאשר מאזין משאיר הודעה ומנתק ההודעה עובר לתת שלוחה 5 ולמעשה זה מיותר בכל החברות האחרות בין אם אישרו את ההודעה ובין אם ניתקו זה עובר לשלוחה אחת ולא לשתי שלוחות נפרדות, לדוגמא להשארת הודעה בקו מקישים 0, ואז אם המאזין מאשר זה עובר לתת שלוחה 2 ואם הודעה מנתק זה עובר לתת שלוחה 5 ובשתי המקרים זה מצנתק למנהלים במידה ונרשמו לצינתוק שידעו שנכנסה הודעה חדשה, אך דא עקא שלכאורה גם כאשר ניתקו זה אמור לעבור לתת שלוחה 2, ואמנם יש אפשרות כזו במערכת אך זה מבטל את הצינתוק למנהלים ואז לא יודעים שנכנסה הודעה חדשה, ולכן צריך לעשות שבכל אופן גם כאשר מנתקים וגם כאשר מאשרים ההודעה תעבור לתת שלוחה 2 ותצנתק למנהלים, זה מאוד מתיש כל פעם להיכנס לתת שלוחה 5 ולפרסם את ההודעה ורק אח"כ לנהל אותה ולהעבירה לשלוחה הרצוייה, זה יכול להיות גם 200 פעם ביום וזה קשה מאוד, נא לטפל בזה שכל הודעה תעבור לתת שלוחה 2 וגם יהיה צינתוק למנהלים ביחד, תודה.

    #6237
    Yosef
    משתתף

    עניין נוסף אם כבר מוסיפים שידרוגים בממשק הניהול באתר אז כדי מאוד להוסיף ריענון אוטומטי הן לדף הבית והן ליומן השיחות כאשר צופים בשיחות נכנסות לראות מי מחובר לקו בפועל, בכל החברות זה קיים ובידעפון אין את זה לצערי, וזה גורם שצריך להתקין תוכנה שמרעננת אוטומטית חיצונית וגם צריך להגדירה בכל פעם מחדש וזה מקשה על המנהל, נא לדאוג שיהיה ריענון אוטומטי בדף הבית + ביומן שיחות כאשר צופים בשיחות הנכנסות, תודה.

    עוד דבר בשלוחת הפקסים כאשר מעלים קובץ אז אי אפשר לשלוח אותו צריך להיכנס אח"כ בנוסף דרך הטלפון לשלוחת הפקסים ורק אז לשלוח, צריך שיהיה אפשרות לשלוח ישירות דרך ממשק הניהול באתר של ידעפון ולא דרך הטלפון זה מסרבל את העניין ומקשה ובכל החברות יש אפשרות כזו דרך האתר מלבד שאפשר גם דרך הטלפון.

    ועוד אם אפשר לעשות שיהיה ניתן לקבל פקס למייל ולא רק לשלוח אלא גם לקבל אפילו אם זה יהיה בתשלום זה שווה, כי כרגע כשאני רוצה לקבל פקסים אני צריך תוכנה נוספת מיוחדת לקבלת פקסים בחינם \ תשלום וזה מיותר, אם כבר יש אפשרות לשלוח אז לעשות אפשרות שיהיה אפשר גם לקבל פקסים על חשבון יחידות או בתשלום נוסף לא משנה איך העיקר שלא נצטרך לחפש כזה דבר בעוד מקום בנוסף אלא שהכל יהיה כאן בידעפון יישר כח.

    #6247
    s. kavim
    משתתף

    (כאשר מנהל נכנס לשלוחה מסויימת בסוף כל הודעה זה אומר למנהל "לתפריט מידע על ההודעה הקישו כך וכך, לדפדוף בין ההודעות הקישו כך וכך וכו'," וזה ממש מיותר זה לא נותן למנהל לעבור להודעה הבאה עד שלוחץ על 8, ואילו אצל המאזינים זה עובר לבד להודעה הבאה, למעשה אין בזה צורך כלל כי כל מנהל יודע איך לנהל הודעות אם רוצה דרך הטלפון, וזה מטריד מאוד ומפריע, נא לטפל בבקשה. —)

     

    גם לנו זה מפריע, עדיף שישמעו את כלההודעות ברצף. המנהל יודע להקיש # תו"כ.

    #6278
    vdv
    משתתף

    יש היום בידע פון שלוחת פקס טו מייל זה בתשלום חודשי נוסף ולא נמצא באתר צריך לבקש ואז מוסיפים לך את זה

    אפשר לעשות את זה בתוך הקו הרגיל ולהפעיל לשם ניתוב שמי שנרשם לשלוחה מסוימת ינותב לשם ואז להגיד שיתקשרו יכנסו לשלוחה וירשמו ואז ישלחו פקס

    (ניסיתי לעשות שמי שנכנס בשעתיים האחרונות לשלוחה מסוימת יגיע לשם ולא הצלחתי)

    #6284
    MLL
    משתתף

    בשליחת קמפיין דרך האתר אין אפשרות להביא משתמשים שרשומים לשלוחה מסוימת אלא צריך לייצא למחשב ואז להעלות לקמפיין הייתי שמח אם יפתחו דבר נחוץ זה להעלה משלוחת מרובות!!  (בשליחת קמפיין דרך הטלפון כן יש אפשרות זו)

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
לוגו ידע פון

חבקוק הנביא 44 בית שמש

073-2318700

בוא נדבר על הקו שלך

הצהרת והתחייבות מפעילי הקו:​

1

ידוע לי כי הועדה אינה ממליצה לאף חוג /קהילה / חסידות לפתוח קו טלפוני כלל, ואין ב"אי חסימת הקו" כל אישור או גושפנקה לקו זה.

2

אני מתחייב לא להפעיל בקו חדר ועידה, הודעות ממאזינים, חדשות, שירים או בדיחות כלל וכלל.

3

אני מתחייב שלא תהיה אפשרות למאזיני הקו להשאיר הודעות שישמעו לאחר מכן לציבור המאזינים.

4

אני מתחייב שלא לעשות פרסום על הקו בצורה של צלצול לטלפונים [צינתוקים], גם לא למי שביקש, וגם לא ממספר אחר.

5

אני מתחייב שאופי הקו לא יהיה של פנאי תרבות ובילוי.

6

אני מתחייב שלא יהיה לקו מספר נוסף שאינו עומד בתקנון זה.

7

כל הנ"ל בכפוף להוראות הוועדה שינתנו לי.

8

החברה המפעילה רשאית לנתק את השירות בכל עת.

בחר מערכת

קו תוכן

שיגור הודעות

נתב עסקי

קו משפחתי