דף הבית פורומים תמיכה טכנית חזרה למקום האחרון

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #3956
    0733452423
    משתתף

    שלום לכולם

    פותחים בכבוד אכסניה – אני לא גומר להתפעל מהמערכת שככל שהיא משוכללת ומפותחת כך היא ידידותית ונעימה. כל הכבוד לצוות!!!

    האם למישהו יש עצה בשבילי: יש לי שלוחת שיעורים וגם שלוחת הודעות וגם הרבה שלוחות של שלוחת הודעה בודדות, אנשים מאזינים לסדרת השיעורים וכשרוצים – מנתקים, בפעם הבאה הם מקישים 0 בכניסה למערכת וחוזרים למקום שבו הפסיקו לאחרונה.

    הבעיה היא שלפעמים הם מקבלים צינתוק עם הודעה טכנית מסויימת ואז כשהם יתקשרו פעם הבאה ךמערכת הם כבר לא יוכלו לחזור למקום האחרון בשיעור, אוטומטי הם יגיעו לתיבת ההודעות שאת זה הם שמעו לאחרונה.

    למי יש עצה?

    #3957
    i47a8g
    משתתף

    אפשר לבטל חזרה למקום האחרון בשלוחות שלא תרצה

    בממשק האינטרנטי

    #3958
    0733452423
    משתתף

    1] לא בכל סוג של שלוחה יש את האפשרות הזאת.

    2] מה ההגדרה של האפשרות הזאת?

    #3959
    i47a8g
    משתתף

    לענ"ד בכל שלוחה שבה יש השמעות תוכל לבטל חזרה למיקום האחרון , [לדוג' שלוחת הודעות וצינתוקים ]

    למעט שלוחה של תפריט או מבחן

    #3960
    יצחק
    משתתף

    יש 2 פתרונות לבעיות שהצעת:

    1. בכל שלוחות השיעורים – שלוחות מסוג "תיבת הודעות" יש הגדרה של "תלמיד יכול לחזור מקום האחרון".

     

    אם תסמן v על ההגדרה הזו, בכניסה לשלוחה יהיה אפשרות לחזור למקום האחרון רק בשלוחה הספציפית הזו.

     

    2. בכל שלוחת "תיבת הודעות" יש בסוף ההגדרות למטה , הגדרה של "שמירת המיקום האחרון של הקלטות שהמשתמש שמע בשלוחה זו".

    בשלוחות של ההודעות, שבהם אתה לא רוצה שיישמר המיקום. תוריד את ה  v בהגדרה הזו.  ואז, האזנה להודעות בשלוחה  לא יפריע למיקום האחרון של שלוחות השעורים!

     

     

     

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
לוגו ידע פון

חבקוק הנביא 44 בית שמש

073-2318700

בוא נדבר על הקו שלך

הצהרת והתחייבות מפעילי הקו:​

1

ידוע לי כי הועדה אינה ממליצה לאף חוג /קהילה / חסידות לפתוח קו טלפוני כלל, ואין ב"אי חסימת הקו" כל אישור או גושפנקה לקו זה.

2

אני מתחייב לא להפעיל בקו חדר ועידה, הודעות ממאזינים, חדשות, שירים או בדיחות כלל וכלל.

3

אני מתחייב שלא תהיה אפשרות למאזיני הקו להשאיר הודעות שישמעו לאחר מכן לציבור המאזינים.

4

אני מתחייב שלא לעשות פרסום על הקו בצורה של צלצול לטלפונים [צינתוקים], גם לא למי שביקש, וגם לא ממספר אחר.

5

אני מתחייב שאופי הקו לא יהיה של פנאי תרבות ובילוי.

6

אני מתחייב שלא יהיה לקו מספר נוסף שאינו עומד בתקנון זה.

7

כל הנ"ל בכפוף להוראות הוועדה שינתנו לי.

8

החברה המפעילה רשאית לנתק את השירות בכל עת.

בחר מערכת

קו תוכן

שיגור הודעות

נתב עסקי

קו משפחתי