דף הבית פורומים תמיכה טכנית הגדרה חדשה בתיבת הודעות

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #7013
    שירות לקוחות
    מנהל בפורום

    לא, זה דבר המיועד למשתמשים שיש להם כמה קווים.

     

    לכל קו יש במוסדות והגדרות סיסמת הקלטות שמשמשת לכמה דברים, ובהם גם לפרסום הקלטה מקו אחד שלך לקו השני שלך.

    #7521
    0733454256
    משתתף

    יש אפשרות של פירסום אוטומטי גם במערכת אחרת? למשל אם העליתי קובץ במערכת אחת יעלה גם במערכת השני?

    וכן יש אפשרות לפירסום קובץ למערכת אחרת? כמו שיש העברה/העתקה לשלוחה אחרת?

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
לוגו ידע פון

חבקוק הנביא 44 בית שמש

073-2318700

בוא נדבר על הקו שלך

הצהרת והתחייבות מפעילי הקו:​

1

ידוע לי כי הועדה אינה ממליצה לאף חוג /קהילה / חסידות לפתוח קו טלפוני כלל, ואין ב"אי חסימת הקו" כל אישור או גושפנקה לקו זה.

2

אני מתחייב לא להפעיל בקו חדר ועידה, הודעות ממאזינים, חדשות, שירים או בדיחות כלל וכלל.

3

אני מתחייב שלא תהיה אפשרות למאזיני הקו להשאיר הודעות שישמעו לאחר מכן לציבור המאזינים.

4

אני מתחייב שלא לעשות פרסום על הקו בצורה של צלצול לטלפונים [צינתוקים], גם לא למי שביקש, וגם לא ממספר אחר.

5

אני מתחייב שאופי הקו לא יהיה של פנאי תרבות ובילוי.

6

אני מתחייב שלא יהיה לקו מספר נוסף שאינו עומד בתקנון זה.

7

כל הנ"ל בכפוף להוראות הוועדה שינתנו לי.

8

החברה המפעילה רשאית לנתק את השירות בכל עת.

בחר מערכת

קו תוכן

שיגור הודעות

נתב עסקי

קו משפחתי