דף הבית פורומים תמיכה טכנית בירור על ניהול מרכזייה לעסק וכן פקס תו מייל

מוצגות 13 תגובות – 1 עד 13 (מתוך 13 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #6425
    0733454256
    משתתף

    מישהו יודע אם יש אפשרות נגישה להתקשר דרך המערכת ומס' המערכת ליעד חיצוני, פשוט יש ניהול תורים לקבלת שיחות, יש גם התקשרות באופן נגיש בטלפון למס' חיצוני?

    וכן אם יש אפשרות לחבר טלפון רגיל כמרכזיה למס' של המערכת?

    וכן אם יש אפשרות שנוכל לקבל פקסים מאנשים דרך המערכת? לשלוח אני יודע שאפשר, אבל אני גם יכול לקבל?

    נשמח לקבל כל עדכון שאתם יודעים.

    תודה רבה!!

    #6429
    MLL
    משתתף

    בתפריט הניהול יש איפה ששולחים קמפיינים ב-9 יש להוציא שיחות עם זיהוי המערכת, האם זה נקרא: באופן נגיש?

    מה התכוונת בשאלה"וכן אם יש אפשרות לחבר טלפון רגיל כמרכזיה למס' של המערכת?"

    יש שלוחת פקס טו מייל צריך לבקש אותה מהשרות לקוחות והיא בתשלום חודשי ראה עוד בשיחות קודמות בפורום

    #6430
    0733454256
    משתתף

    א. זה לא נגיש, אני רוצה שלוחה רגילה שיאופשר להתקשר דרכו.

    ב. לחבר טלפון נייח, שכשמתקשרים דרכו, נרשם מס' המערכת, בלי להתקשר למערכת ואז להיכנס לשלוחה מסוימת כדי להתקשר דרך המערכת, פשוט שמעתי שיש כזה דבר במערכות אחרות.

    ג. לגבי פקס תו מייל,רשום שם:אפשר לעשות את זה בתוך הקו הרגיל ולהפעיל לשם ניתוב שמי שנרשם לשלוחה מסוימת ינותב לשם ואז להגיד שיתקשרו יכנסו לשלוחה וירשמו ואז ישלחו פקס. פשוט לא מבין, אולי תוכל להסביר?

    תודה רבה!!!

    #6431
    MLL
    משתתף

    את שלוחת ניתוב חכם אתה מכיר?

    #6432
    0733454256
    משתתף

    אני מכיר היטב הניתוב חכם, רק המילים האלו לא הבנתי: ואז להגיד שיתקשרו יכנסו לשלוחה וירשמו ואז ישלחו פקס. 

    תודה מראש.

    #6433
    MLL
    משתתף

    פשוט מאוד התפריט הראשי של המערכת הוא לא תפריט מורחב אלא ניתוב חכם והתפריט הראשי הרגיל הוא נגיד בשלוחה 10 כאשר כל השיחות מנותבות מהתפריט ראשי לשלוחה 10, ושלוחת הפקס טו מייל בשלוחה 11 ובתפריט שבשלוחה 10 יהיה שלוחה נגיד 9 (10.9) מי שיכנס אליה וירשם לשלוחה (לדוגמא רישום לצינתוק) יופנה לשלוחת הפקס שבשלוחה 11 וזה ניתן להפעלה ע"י ההגדרות 1.משתמשים שרשומים לשלוחות 2.רישום/כניסה לשלוחה:

    #6434
    MLL
    משתתף

    לגבי ההגדרה רישום/כניסה לשלוחה: לפני תקופה ניסיתי לעשות שזה יהיה לפי המועד עבר לפני יותר מ: וזה התייחס לשיחה הראשונה בשלוחה ולא לאחרונה

    #6437
    vdv
    משתתף

    בשביל להוציא שיחות מטלפון נייח עם המספר של המערכת לכאורה אפשר להזמין טלפון מחברת בזק עם מספר אחר ולבקש שיהיה מספר אחר לשיחות היוצאות (תצטרך להביא להם אישור בעלות על קו)

    בשביל להוציא שיחות מהקו בשלוחה ישירה לא ניסיתי אבל יתכן שאפשר לעשות זאת כך ואל תשכח לעדכננו אם זה באמת עובד בשלוחת הודעות שנשלחו בקמפיין כשמנהל נכנס אליה יש לו תפריט כמו שיש ב-* ומשם יכול להוציא שיחה, ובשלוחת שאלון יש הגדרה כניסה ישירה לתת שלוחה (לא יודע אם זה גם מעביר לשלוחות שהם לא שאלון) תעשה שלוחת שאלון עם כניסה ישירה לתת שלוחה בתוך הודעות שנשלחו בקמפיין וכך תגיע להוצאת שיחה מיידי ונגיש

    #6438
    0733454256
    משתתף

    לא הצלחתי, בגלל דלמנהל יש גם תפריט מורחב בשלוחת שאלון, שלא נותן לו לענות על השאלות, גם בניתוב חכם ניסיתי, ולא עבד לי, אולי יהיה לכם פיתרון נגיש אחר.

    תודה רבה!!

    • התגובה הזו עודכנה לפני לפני 4 חודשים ע"י 0733454256.
    #6441
    MLL
    משתתף

    אופציה 3 בשלוחת שאלון זה נותן למנהל לענות את השאלון חוץ מזה איך עשית בניתוב חכם אין שם כניסה ישירה לתת שלוחה

    • התגובה הזו עודכנה לפני לפני 4 חודשים ע"י MLL.
    #6443
    vdv
    משתתף

    סליחה ,טעות, ההגדרה הזאת נותנת להכנס בתפריט לתת שלוחה לדוגמא רק להבחן/רק לשמוע ציונים

    #6470
    vdv
    משתתף

    לגבי הפקסים, לאחרונה נוספה הגדרה איפה שיש את השלוחות והתוצאות וכל האפשרויות והיא פקסים שהתקבלו ששם ניתן לראות את כל הפקסים שהתקבלו למערכת וכן לשולחם שוב למייל אבל בלי ההגדרות שיש בשלוחה כלומר טקסט לכותרת ולגוף המייל ותאריך ושעה

    מומלץ לפני שאומרים למישהו שלא התקבל הפקס שלו לבדוק שם

    #6850
    MLL
    משתתף

    לגבי הפקס טו מייל האם אתה יודע מה אומר ההגדרה הזאת מה ההבדל בין שני ההגדרות

    פעולה    ———
    שלח פקסים למייל
    המר מחדש תמונת פקס ושלח מייל

מוצגות 13 תגובות – 1 עד 13 (מתוך 13 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
לוגו ידע פון

חבקוק הנביא 44 בית שמש

073-2318700

בוא נדבר על הקו שלך

הצהרת והתחייבות מפעילי הקו:​

1

ידוע לי כי הועדה אינה ממליצה לאף חוג /קהילה / חסידות לפתוח קו טלפוני כלל, ואין ב"אי חסימת הקו" כל אישור או גושפנקה לקו זה.

2

אני מתחייב לא להפעיל בקו חדר ועידה, הודעות ממאזינים, חדשות, שירים או בדיחות כלל וכלל.

3

אני מתחייב שלא תהיה אפשרות למאזיני הקו להשאיר הודעות שישמעו לאחר מכן לציבור המאזינים.

4

אני מתחייב שלא לעשות פרסום על הקו בצורה של צלצול לטלפונים [צינתוקים], גם לא למי שביקש, וגם לא ממספר אחר.

5

אני מתחייב שאופי הקו לא יהיה של פנאי תרבות ובילוי.

6

אני מתחייב שלא יהיה לקו מספר נוסף שאינו עומד בתקנון זה.

7

כל הנ"ל בכפוף להוראות הוועדה שינתנו לי.

8

החברה המפעילה רשאית לנתק את השירות בכל עת.

בחר מערכת

קו תוכן

שיגור הודעות

נתב עסקי

קו משפחתי