דף הבית › פורומים › תמיכה טכנית › בירור על ניהול מרכזייה לעסק וכן פקס תו מייל
- This topic has 12 תגובות, 3 משתתפים, and was last updated לפני חודש 1, שבוע 1 by MLL.
-
מאתתגובות
-
17/07/2024 בשעה 17:56 #64250733454256משתתף
מישהו יודע אם יש אפשרות נגישה להתקשר דרך המערכת ומס' המערכת ליעד חיצוני, פשוט יש ניהול תורים לקבלת שיחות, יש גם התקשרות באופן נגיש בטלפון למס' חיצוני?
וכן אם יש אפשרות לחבר טלפון רגיל כמרכזיה למס' של המערכת?
וכן אם יש אפשרות שנוכל לקבל פקסים מאנשים דרך המערכת? לשלוח אני יודע שאפשר, אבל אני גם יכול לקבל?
נשמח לקבל כל עדכון שאתם יודעים.
תודה רבה!!
17/07/2024 בשעה 22:34 #6429MLLמשתתףבתפריט הניהול יש איפה ששולחים קמפיינים ב-9 יש להוציא שיחות עם זיהוי המערכת, האם זה נקרא: באופן נגיש?
מה התכוונת בשאלה"וכן אם יש אפשרות לחבר טלפון רגיל כמרכזיה למס' של המערכת?"
יש שלוחת פקס טו מייל צריך לבקש אותה מהשרות לקוחות והיא בתשלום חודשי ראה עוד בשיחות קודמות בפורום
17/07/2024 בשעה 22:45 #64300733454256משתתףא. זה לא נגיש, אני רוצה שלוחה רגילה שיאופשר להתקשר דרכו.
ב. לחבר טלפון נייח, שכשמתקשרים דרכו, נרשם מס' המערכת, בלי להתקשר למערכת ואז להיכנס לשלוחה מסוימת כדי להתקשר דרך המערכת, פשוט שמעתי שיש כזה דבר במערכות אחרות.
ג. לגבי פקס תו מייל,רשום שם:אפשר לעשות את זה בתוך הקו הרגיל ולהפעיל לשם ניתוב שמי שנרשם לשלוחה מסוימת ינותב לשם ואז להגיד שיתקשרו יכנסו לשלוחה וירשמו ואז ישלחו פקס. פשוט לא מבין, אולי תוכל להסביר?
תודה רבה!!!
17/07/2024 בשעה 22:52 #6431MLLמשתתףאת שלוחת ניתוב חכם אתה מכיר?
17/07/2024 בשעה 22:57 #64320733454256משתתףאני מכיר היטב הניתוב חכם, רק המילים האלו לא הבנתי: ואז להגיד שיתקשרו יכנסו לשלוחה וירשמו ואז ישלחו פקס.
תודה מראש.
17/07/2024 בשעה 23:04 #6433MLLמשתתףפשוט מאוד התפריט הראשי של המערכת הוא לא תפריט מורחב אלא ניתוב חכם והתפריט הראשי הרגיל הוא נגיד בשלוחה 10 כאשר כל השיחות מנותבות מהתפריט ראשי לשלוחה 10, ושלוחת הפקס טו מייל בשלוחה 11 ובתפריט שבשלוחה 10 יהיה שלוחה נגיד 9 (10.9) מי שיכנס אליה וירשם לשלוחה (לדוגמא רישום לצינתוק) יופנה לשלוחת הפקס שבשלוחה 11 וזה ניתן להפעלה ע"י ההגדרות 1.משתמשים שרשומים לשלוחות 2.רישום/כניסה לשלוחה:
17/07/2024 בשעה 23:08 #6434MLLמשתתףלגבי ההגדרה רישום/כניסה לשלוחה: לפני תקופה ניסיתי לעשות שזה יהיה לפי המועד עבר לפני יותר מ: וזה התייחס לשיחה הראשונה בשלוחה ולא לאחרונה
18/07/2024 בשעה 14:49 #6437vdvמשתתףבשביל להוציא שיחות מטלפון נייח עם המספר של המערכת לכאורה אפשר להזמין טלפון מחברת בזק עם מספר אחר ולבקש שיהיה מספר אחר לשיחות היוצאות (תצטרך להביא להם אישור בעלות על קו)
בשביל להוציא שיחות מהקו בשלוחה ישירה לא ניסיתי אבל יתכן שאפשר לעשות זאת כך ואל תשכח לעדכננו אם זה באמת עובד בשלוחת הודעות שנשלחו בקמפיין כשמנהל נכנס אליה יש לו תפריט כמו שיש ב-* ומשם יכול להוציא שיחה, ובשלוחת שאלון יש הגדרה כניסה ישירה לתת שלוחה (לא יודע אם זה גם מעביר לשלוחות שהם לא שאלון) תעשה שלוחת שאלון עם כניסה ישירה לתת שלוחה בתוך הודעות שנשלחו בקמפיין וכך תגיע להוצאת שיחה מיידי ונגיש
18/07/2024 בשעה 16:27 #64380733454256משתתףלא הצלחתי, בגלל דלמנהל יש גם תפריט מורחב בשלוחת שאלון, שלא נותן לו לענות על השאלות, גם בניתוב חכם ניסיתי, ולא עבד לי, אולי יהיה לכם פיתרון נגיש אחר.
תודה רבה!!
- התגובה הזו עודכנה לפני לפני 4 חודשים ע"י 0733454256.
18/07/2024 בשעה 19:14 #6441MLLמשתתףאופציה 3 בשלוחת שאלון זה נותן למנהל לענות את השאלון חוץ מזה איך עשית בניתוב חכם אין שם כניסה ישירה לתת שלוחה
- התגובה הזו עודכנה לפני לפני 4 חודשים ע"י MLL.
18/07/2024 בשעה 20:10 #6443vdvמשתתףסליחה ,טעות, ההגדרה הזאת נותנת להכנס בתפריט לתת שלוחה לדוגמא רק להבחן/רק לשמוע ציונים
28/07/2024 בשעה 13:52 #6470vdvמשתתףלגבי הפקסים, לאחרונה נוספה הגדרה איפה שיש את השלוחות והתוצאות וכל האפשרויות והיא פקסים שהתקבלו ששם ניתן לראות את כל הפקסים שהתקבלו למערכת וכן לשולחם שוב למייל אבל בלי ההגדרות שיש בשלוחה כלומר טקסט לכותרת ולגוף המייל ותאריך ושעה
מומלץ לפני שאומרים למישהו שלא התקבל הפקס שלו לבדוק שם
14/10/2024 בשעה 09:49 #6850MLLמשתתףלגבי הפקס טו מייל האם אתה יודע מה אומר ההגדרה הזאת מה ההבדל בין שני ההגדרות
פעולה ———
שלח פקסים למייל
המר מחדש תמונת פקס ושלח מייל -
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.