מה זה חייגן?
ממשק חדש, עם אפשרויות מתקדמות במיוחד – לשיגור הודעות טלפוניות לרשימות תפוצה.
האפשרויות המתקדמות מאפשרות:
להקליט הודעה, להעלות קובץ שמע, או להמיר טקסט לשמע – עם שליטה על קצב הדיבור וגוון הקול.
להגדיר אנשי קשר, קבוצות שונות – עם אפשרות לבחור בכל פעם קבוצה אחרת לשליחה. ניתן גם להגדיר לכל איש קשר
כמה מספרים לפי סדר עדיפויות, ובמהלך השיגור רק אם המאזין לא ענה לשיחה במספר א', תשלח ההודעה למספר ב'. חסכון
בעלויות, ומניעת טרטור מיותר לנמענים.
כמובן ניתן גם להעלות רשימה מקובץ XL.
ניהול מקשים: ניתן לבחור שבהקשה על כל מקש שבחרתם, יתבצעו פעולות, כגון: סקר, שמיעה חוזרת או העברה למס'
טלפון אחר.
ניתן להגדיר שליחה מיידית, או תזמון למועד מאוחר יותר, ניתן להגדיר כמה פעמים תשוגר ההודעה עד למענה, ובאילו
מרווחי זמן.
במידה והשיחה לא נענתה והמאזין לא שמע את ההודעה, כאשר הוא יחייג לקו, ישמע חיווי המפנה אותו להקיש * > 0
לשמיעת ההודעה.
ניהול משודרג של קמפיינים דרך הטלפון !
יחידות - מחיר ותשלום.
שימו לב, היחידות מתעדכנות בתוך יום עסקים אחד
ממועד התשלום. לעדכון מיידי של היחידות יש לחייג לקו שלכם ממספר מנהל, להיכנס
לשלוחה * > 4 בתפריט הראשי ולבצע רכישה טלפונית.
בנוסף ניתן להעביר יחידות ממוסד למוסד בתפריט
הטלפוני.
כמה אני צריך לשלם?
אז איך עושים את זה?
שלב א
שלב א'
בוחרים את ההשמעה לשיגור:
העלאת קובץ / הקלטה / המרת טקסט לדיבור / הקלטה משיגור קודם.
שלב ב
שלב ב'
מגדירים למי רוצים לשלוח את ההודעה. לקבוצה? לכמה מספרים? או לכולם?
שלב ג
שלב ג'
מגדירים מה יקישו המאזינים בשביל לשמוע את ההודעה שוב, להסיר את עצמם מהרשימה, לענות על סקר או לחייג למקום אחר
שלב ד
שלב ד'
פשוט שולחים הודעה. או - קובעים מתי היא תשלח.