דף הבית פורומים מה חדש במערכת? שלוחת הודעה בודדת – פיצול הפניות

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #4828
    שירות לקוחות
    מנהל בפורום

    פיצלנו הגדרה שהייתה עד היום בשלוחת הודעה בודדת
    עד היום ההגדרה בשלוחה הייתה לאחר שמיעת ההודעה (וכן אם לא הוגדר הודעה) עבור על שלוחה…

    כעת פיצלנו הגדרה זאת לשני הגדרות שונות: "אם לא הוגדרה הודעה", ו"לאחר שמיעת ההודעה"

    ניתן לעשות שימושים מעניינים בפיצול זה:
    לדוגמא, אם רוצים לאפשר שליטה טלפונית על שלוחה מסויימת (לדוגמה מענה אנושי),
    ניתן להגדיר שאם לא הוגדר הודעה השיחה תעבור לשלוחת המענה האנושי,
    אך אם רוצים לסגור זמנית את המענה האנושי, משאירים הודעה בשלוחה זו (עקב פורים המענה סגור כעת) ומגדירים מראש שהשיחה תעבור להשארת הודעה

    (כרגע אפשר גם להגדיר מראש כמה זמן המענה יהיה סגרו ע"י הקלטת הודעה עם מגבלת זמן בשלוחת תיבת הודעה שמקליטה לשלוחת הודעה בודדת.)

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • הפורום 'מה חדש במערכת?' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.
לוגו ידע פון

חבקוק הנביא 44 בית שמש

073-2318700

בוא נדבר על הקו שלך

הצהרת והתחייבות מפעילי הקו:​

1

ידוע לי כי הועדה אינה ממליצה לאף חוג /קהילה / חסידות לפתוח קו טלפוני כלל, ואין ב"אי חסימת הקו" כל אישור או גושפנקה לקו זה.

2

אני מתחייב לא להפעיל בקו חדר ועידה, הודעות ממאזינים, חדשות, שירים או בדיחות כלל וכלל.

3

אני מתחייב שלא תהיה אפשרות למאזיני הקו להשאיר הודעות שישמעו לאחר מכן לציבור המאזינים.

4

אני מתחייב שלא לעשות פרסום על הקו בצורה של צלצול לטלפונים [צינתוקים], גם לא למי שביקש, וגם לא ממספר אחר.

5

אני מתחייב שאופי הקו לא יהיה של פנאי תרבות ובילוי.

6

אני מתחייב שלא יהיה לקו מספר נוסף שאינו עומד בתקנון זה.

7

כל הנ"ל בכפוף להוראות הוועדה שינתנו לי.

8

החברה המפעילה רשאית לנתק את השירות בכל עת.

בחר מערכת

קו תוכן

שיגור הודעות

נתב עסקי

קו משפחתי