פיצלנו הגדרה שהייתה עד היום בשלוחת הודעה בודדת
עד היום ההגדרה בשלוחה הייתה לאחר שמיעת ההודעה (וכן אם לא הוגדר הודעה) עבור על שלוחה…
כעת פיצלנו הגדרה זאת לשני הגדרות שונות: "אם לא הוגדרה הודעה", ו"לאחר שמיעת ההודעה"
ניתן לעשות שימושים מעניינים בפיצול זה:
לדוגמא, אם רוצים לאפשר שליטה טלפונית על שלוחה מסויימת (לדוגמה מענה אנושי),
ניתן להגדיר שאם לא הוגדר הודעה השיחה תעבור לשלוחת המענה האנושי,
אך אם רוצים לסגור זמנית את המענה האנושי, משאירים הודעה בשלוחה זו (עקב פורים המענה סגור כעת) ומגדירים מראש שהשיחה תעבור להשארת הודעה
(כרגע אפשר גם להגדיר מראש כמה זמן המענה יהיה סגרו ע"י הקלטת הודעה עם מגבלת זמן בשלוחת תיבת הודעה שמקליטה לשלוחת הודעה בודדת.)