1. ניתן לשגר הודעה מתוך הקלטה בשלוחה.
יש להיכנס להקלטות לשלוחות- לבחור את ההקלטה הרצויה
ובפעולה לסמן- אפשר לקמפיין לבחור מתוך הודעות אלו- בצע
2. שמיעת ההודעה שנשלחה מידית ללא לחיצה על *0 למי שחזר לקו
כיום יש אפשרות לשנות את ההגדרה, שישמיע מיד בכניסה את ההודעה, במשך יומיים מאז שליחת ההודעה-
כל עוד הלקוח לא האזין להודעה אפילו קצת
אפשר גם שישמיע את שעת השליחה (במידה ועבר 60 דקות מזמן השיגור)
.לעת עתה, את ההגדרה הנ"ל, אפשר להגדיר רק דרך השירות לקוחות.
3.במוסד שמוגדרים כמה מספרים, בשיחה חוזרת למערכת יושמע ההודעה ששוגרה רק מהמספר ממנו שוגר ההודעה.(עד היום היו שומעים את ההודעה בחיוג לכל מספר מאותו מוסד).