דף הבית פורומים מה חדש במערכת? שדרוגים בשליחת קמפיינים

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #4622
    שירות לקוחות
    מנהל בפורום

    1. ניתן לשגר הודעה מתוך הקלטה בשלוחה.

    יש להיכנס להקלטות לשלוחות- לבחור את ההקלטה הרצויה

    ובפעולה לסמן- אפשר לקמפיין לבחור מתוך הודעות אלו- בצע

    2. שמיעת ההודעה שנשלחה מידית ללא לחיצה על *0 למי שחזר לקו

    כיום יש אפשרות לשנות את ההגדרה, שישמיע מיד בכניסה את ההודעה, במשך יומיים מאז שליחת ההודעה-

    כל עוד הלקוח לא האזין להודעה אפילו קצת

    אפשר גם שישמיע את שעת השליחה (במידה ועבר 60 דקות מזמן השיגור)

    .לעת עתה, את ההגדרה הנ"ל, אפשר להגדיר רק דרך השירות לקוחות.

    3.במוסד שמוגדרים כמה מספרים, בשיחה חוזרת למערכת יושמע ההודעה ששוגרה רק מהמספר ממנו שוגר ההודעה.(עד היום היו שומעים את ההודעה בחיוג לכל מספר מאותו מוסד).

     

     

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • הפורום 'מה חדש במערכת?' נסגר לדיונים ולתגובות חדשות.
לוגו ידע פון

חבקוק הנביא 44 בית שמש

073-2318700

בוא נדבר על הקו שלך

הצהרת והתחייבות מפעילי הקו:​

1

ידוע לי כי הועדה אינה ממליצה לאף חוג /קהילה / חסידות לפתוח קו טלפוני כלל, ואין ב"אי חסימת הקו" כל אישור או גושפנקה לקו זה.

2

אני מתחייב לא להפעיל בקו חדר ועידה, הודעות ממאזינים, חדשות, שירים או בדיחות כלל וכלל.

3

אני מתחייב שלא תהיה אפשרות למאזיני הקו להשאיר הודעות שישמעו לאחר מכן לציבור המאזינים.

4

אני מתחייב שלא לעשות פרסום על הקו בצורה של צלצול לטלפונים [צינתוקים], גם לא למי שביקש, וגם לא ממספר אחר.

5

אני מתחייב שאופי הקו לא יהיה של פנאי תרבות ובילוי.

6

אני מתחייב שלא יהיה לקו מספר נוסף שאינו עומד בתקנון זה.

7

כל הנ"ל בכפוף להוראות הוועדה שינתנו לי.

8

החברה המפעילה רשאית לנתק את השירות בכל עת.

בחר מערכת

קו תוכן

שיגור הודעות

נתב עסקי

קו משפחתי