מה מיוחד בנתב העסקי שלנו?
מרכזיה משוכללת, בהתאמה אישית ייחודית:
📞 הפנית שיחות: בשלוחות ההפניה ניתן להגדיר פרמטרים שונים לניתוב, כגון: חלוקה לפי שעות או ימים, כאשר בשעות הפעילות הלקוח מועבר לנציג, ובשעות האחרות הוא מועבר להשארת הודעה.
📞 הגדרת רשימת נמענים המועברת לנציג מסוים, בהתאם להיכרות קודמת. בנוסף, נציג המענה יכול לאשר או לבטל את המספר שלו מקבלת שיחות בזמנים מסוימים.
📞 הקלטת שיחות עם הנציגים, וקבלת ההקלטות ישירות למייל.
📞ניתן להגדיר מוזיקה מותאמת אישית בזמן ההמתנה לנציג.
📞 שלוחות להשארת הודעות: ניתן להגדיר קבלת כל הודעה לכתובת מייל, עם תמלול של תוכן ההודעה!
שלוחת מכירות ותשלום באשראי!
🛒 ניתן לבצע שלוחת הזמנת מוצרים ידידותית וחכמה, וכן סליקת אשראי מיידית דרך חברת נדרים פלוס/פלאקרד, או לחילופין קבלת פרטי אשראי מלאים שהוזנו לסליקה עצמאית בחברה אחרת. כל האפשרויות ניתנות לניהול: כמות וסוגי המוצרים, סכום, הוראת קבע, כמות תשלומים, סכום מוגדר מראש, תאריך החיוב וכדומה.
שלוחת רישום נתונים
🛒 להזמנת מקומות, מוצרים או רישום אוטומטי לאירועים ולכל מטרה. הרישום כולל נתוני טלפונים, מספרי זהות, שם וכתובת – עם אפשרות לזיהוי דיבור.
כל המידע מוגש ללקוחות!
🔈 השמעת פתיח מוזיקלי, הכולל מידע על העסק, שעות פעילות וכולי
🔈 שלוחות מידע על העסק והשירותים הניתנים על ידו, עם ניהול ידידותי וברור, ניתן להעלות קבצים דרך הממשק או להקליט דרך הטלפון.
שליחת וקבלת פקסים דרך המערכת הטלפונית!
🖨 ניתן להגדיר שלוחה ייחודית דרכה יכול הלקוח לקבל באופן אוטומטי מסמך לכתובת המייל שלו, או למספר הפקס!
🖨 כך ניתן לתת ללקוח להזמין לתיבת המייל שלו קטלוג, טופס רישום או הזמנה, וכל מסמך מידע אחר, בלי להעסיק נציג שירות לצורך זה!
הפצת מסרים ועדכונים
📢 ניתן לשגר הודעות דרך המערכת העסקית. כאשר משתמש יחזור למערכת הוא ישמע חיווי המפנה אותו לשמיעת ההודעה ששוגרה אליו.