- This topic has 4 תגובות, 3 משתתפים, and was last updated לפני 3 שנים, 6 חודשים by .
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
דף הבית › פורומים › תמיכה טכנית › סיסמת ניהול טלפוני – יש כזה דבר?
תגיות: סיסמה
יש אפשרות כזו!
שלב 1. מוסיפים במשתמשים הטלפונים משתמש חדש עם הרשאת מנהל [אפשר גם הרשאת מורה], אין צורך לרשום מספר טלפון, אלא רק ב"מספר אישי" רושמים את הקוד שתירצו שיהיה סיסמת הכניסה לניהול.
שלב 2. פותחים שלוחה מסויימת שהיא בעצם תיהיה שלוחת הניהול, ומגדירם את השלוחה כשלוחת תפריט עם מאפייני תפריט ראשי,
כמו כן מגידרים שהכניסה לשלוחה תהיה לפי הזדהות של ת.ז. או קוד.
וכעת, כל מי שיכנס שלוחה הזו , ויקיש את הקוד האישי שהגדרתם במשתמש , בעצם יזוהה ע"י המערכת כמנהל!!
וע"י הקשה על כוכבית בתפריט הוא נכנס לתפריט הניהול!!!!
[ זה רעיון מצויין גם בשביל אפשרות של הוספת והסרת משתשמים שכרגע רק מנהל יכול לעשות זאת].
אם רוצים אפשר גם להגדיר שלוחת ניתוב חכם, ולהפנות לתפריט הראשי, כך שזה מאפשר כניסה למערכת על כל שלוחותיה כמנהל (או כמורה במידת הצורך)
א. חשוב לסמן וי בשורה הזו:
לאחר ההזדהות, הפעל את השלוחה המבוקשת (עם המשתמש שהזדהה), במקום לעבור אליה.
ב. איפה מגדירים סיסמת כניסה למערכת או לשלוחה?
סיסמה לשלוחה זה פשוט, בכל שלוחה באתר למעלה, תחת הכותרת של "הגבלת כניסות וסיסמאות" יש אפשרות להגדיר סיסמה רגילה לשלוחה. [וכן סיסמה למורה].
סיסמה בכניסה למערכת, אפשרות אחת: כנ"ל, להגדיר בשלוחת התפריט הראשי.
אפשרות שנייה: להגדיר ב"דף הבית" בלשונית "מוסדות והגדרות" , לסמן v בשורה של "זהות או קוד". [כמובן שצריך להכניס ב"משתשמים טלפונים" משתמש עם הקוד שתירצו.]
אגב, סיסמה לשלוחה אפשר להגדיר בקלות גם דרך הטלפון בניהול שלוחות המערכת= מקש * 1 ,בכניסה למערכת כמנהל.
עיצוב ובנייה OneSite
אנחנו משתמשים בעוגיות (Cookies) כדי לשפר את החוויה שלך, לזכור את ההעדפות שלך, ולהציע לך תוכן שיתאים בדיוק בשבילך.
בלחיצה על "מאשר שימוש בעוגיות" – אתה מסכים לשימוש בכל סוגי העוגיות שלנו.
ידוע לי כי הועדה אינה ממליצה לאף חוג /קהילה / חסידות לפתוח קו טלפוני כלל, ואין ב"אי חסימת הקו" כל אישור או גושפנקה לקו זה.
אני מתחייב לא להפעיל בקו חדר ועידה, הודעות ממאזינים, חדשות, שירים או בדיחות כלל וכלל.
אני מתחייב שלא תהיה אפשרות למאזיני הקו להשאיר הודעות שישמעו לאחר מכן לציבור המאזינים.
אני מתחייב שלא לעשות פרסום על הקו בצורה של צלצול לטלפונים [צינתוקים], גם לא למי שביקש, וגם לא ממספר אחר.
אני מתחייב שאופי הקו לא יהיה של פנאי תרבות ובילוי.
אני מתחייב שלא יהיה לקו מספר נוסף שאינו עומד בתקנון זה.
כל הנ"ל בכפוף להוראות הוועדה שינתנו לי.
החברה המפעילה רשאית לנתק את השירות בכל עת.